Millä ruoalla SINÄ tankkaat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jone333
  • Aloitettu Aloitettu
Ois taas viikonloppuna ajatus ottaa tankkaus ja kyselisinki että millä pakkislaiset tankkaa? Reseptit, ruokapaikat ja kaikki omat salaisuudet ja kikat saa nyt paljastaa.

Tarkoituksena siis tankkailla "puhtaasti" hiilaria painottaen ja vähällä rasvalla. Rasvaa ja proteiinia tulee vängelläkin mutta pääpaino kuitenki hiilarissa.

Perus pullavat, giflarit, karjalanpiirakat yms on kyllä jo listalla mutta semmonen "pääruoka" puuttuu vielä. Pitsaa haluttais mutta pitää vielä suunnitella että millä sitä sais vähemmän rasvaseksi ku nuo lihat ja juustot maistuu erityisen hyvälle pitsassa. 😅

Saa tähän myös kirjailla omia ajatuksia aiheesta jos siltä tuntuu. Ite oon tässä talven ajan testaillu omalle kropalle soppeleita hommia ja ainaki tällä hetkellä parhaiten toimii semmonen että vedän pari viikkoa ohjelman mukaan (perus riisi/kana/puuro/raejuusto/kananmuna) ja sitte kunnon tankkaus niin paino tippuu aina mukavasti tuon boostin jälkeen.

Karjalanpiirakat ja corn flakesit uppoavat suurinakin määrinä helposti. Pastaa pystyisin syömään myös ihan tolkuttomasti, mutta se ei isompina määrinä sovi pakille kovin hyvin. Lätyt hillolla toimii aina ja menevät alas helposti. Kiinalaisessa voi käydä buffasta nykäisemässä riisiä ja nuudeleita. Tuntuu menevän aika helppoon alas kanan kanssa. Kaurapuuro ja hillo myös hyvä kombo. Aika perusjutuista tykkään itse.

Nyt en ole tällä dieetillä (11 viikkoa takana) tankannut kunnolla kertaakaan, kun ylimääräistä on sen verran reilusti jäljellä. Silloin, kun on oltu vähän siistimmässä kunnossa, on pystynyt tankkamaan suht reilulla kädellä kerran viikkoon, ja paino on mennyt viikossa alemmas kuin ennen tankkausta. Tällöin olen vetänyt tankkausta lukuun ottamatta noin 2800-3000 päivittäisillä kaloreilla. Tietyistä syistä kroppa ei kuluta nyt ihan yhtä hyvin, joten dieettaan tällä kertaa hieman matalammilla kaloreilla.

Riisipuuro +
Appelsiinikiisseli

1 l appelsiinitäysmehua
1- 1/2 dl sokeria
3/4 dl perunajauhoja + 1 dl vettä
2 Banaania pilkottuna

Laita appelsiinitäysmehu ja sokeri kattilaan.
Kun neste höyryää, lisää keskenään sekoitetut perunajauhot ja vesi ohuena nauhana liemeen
koko ajan sekoittaen.
Kiehauta, kunnes liemi sakenee. Älä keitä.
Lisää joukkoon pilkotut banaanit.

Back
Ylös Bottom