Nopsa Liittynyt 17.5.2008 Viestejä 176 7.6.2008 #42 niinpä, 10 v sitten mä olin ainaski niin pieni etten voi muistaa kaikkia reissuja siltä ajalta.
modified Liittynyt 21.10.2005 Viestejä 10 950 7.6.2008 #43 Tässä nyt oli vähän pointtina se, ettei niitä iskän ja äiskän kanssa reissailuja laskettaisi vaan ne omat reissut.
Tässä nyt oli vähän pointtina se, ettei niitä iskän ja äiskän kanssa reissailuja laskettaisi vaan ne omat reissut.
urhokekkonen Liittynyt 26.11.2008 Viestejä 177 13.12.2009 #44 Helsinki,Espoo,Vantaa :-D Mäntsälä,Turku,Oulu,Iisalmi,Rovaniemi,Kittilä,Lappeenranta Eipä tule muita mieleen..
Helsinki,Espoo,Vantaa :-D Mäntsälä,Turku,Oulu,Iisalmi,Rovaniemi,Kittilä,Lappeenranta Eipä tule muita mieleen..
Numinous Liittynyt 18.6.2009 Viestejä 1 873 13.12.2009 #45 Hämeenlinna (:D), Turenki, Helsinki, Tampere, Vantaa, Hattula ja Hauho tässäpä ne missä yksin on tullu käytyä :lol2: ei oo hääppöstä... Pariin vuoteen en ole ollut missään muualla kuin täällä vitun hämeenlinnassa :curs:, joululomalla pakko lähtee käymään helsingissä tuulettumassa :D Jätin pois kaikki ne mestat missä kävin perheen kanssa nuorempana, tulisi helposti yli 30 paikkakuntaa lissee. EDIT: oonhan mä käyny riihimäellä ja tervakoskella myöss... :D
Hämeenlinna (:D), Turenki, Helsinki, Tampere, Vantaa, Hattula ja Hauho tässäpä ne missä yksin on tullu käytyä :lol2: ei oo hääppöstä... Pariin vuoteen en ole ollut missään muualla kuin täällä vitun hämeenlinnassa :curs:, joululomalla pakko lähtee käymään helsingissä tuulettumassa :D Jätin pois kaikki ne mestat missä kävin perheen kanssa nuorempana, tulisi helposti yli 30 paikkakuntaa lissee. EDIT: oonhan mä käyny riihimäellä ja tervakoskella myöss... :D
heksu Liittynyt 13.1.2005 Viestejä 487 Ikä 35 13.12.2009 #46 Raahe, Oulu, Salo, Helsinki, Turku, Haapavesi, Oulainen, Ylivieska, Vaasa, Tampere, Kalajoki, En muista varmaa kaikkia. :D Tullu kyllä sillo nuorempana matkusteltua porukoiden kans aika palio nii ei voi muistaa.
Raahe, Oulu, Salo, Helsinki, Turku, Haapavesi, Oulainen, Ylivieska, Vaasa, Tampere, Kalajoki, En muista varmaa kaikkia. :D Tullu kyllä sillo nuorempana matkusteltua porukoiden kans aika palio nii ei voi muistaa.