Miksi ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä ne on vahvat vatsalihakset, suorat sekä vinot, jotka antaa sítä tukea kyykkyyn. Ei se ylimääräinen höllyvä läski ole hyödyksi muuta kun sumopainissa, jos siinäkään. Ite treenaan voimanostoa enkä näkis siinä mitään järkeä, että joku päivä jättäsin apuliikkeet vähemmälle ja tiedostaen antaisin kertyä läskiä :david:

Vatsat treenaan neljästi viikossa, kyljet kahdesti.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
itelläkin muistaakseni tuli 35kg kyykkyyn lisää, kun tiputin painoa 10kg. aikaa tais mokomaan mennä pari kuukautta.

Olis mukava kuulla, että millaisella ohjelmalla/ ohjelmarungolla sait 35kg lisää hyvää kyykkyyn, silti painon pudotessa.

eikö olisikin? ;)

ei muuta ku listaat mun kaikki kirjotukset täältä ja luet ne läpi... sieltä sekin löytyy. kai.

jto sanoi:
"nolla"kaloreilla ei "kasva". ei taatusti. tällöin puhutaan nimenomaan siitä painon yms. ylläpitovaiheesta. jos tulee painoa lisää 0,0001g/pvä, ollaan sen verran plussalla kaloreissakin. täähän on pelkkää fysiikkaa. "

Eikös silloin mennä nollakaloreilla jos tuo 0,0001g on lihasta? Eli saavutettu paino ei ole läskiä? Esim. kropan kulutus on 3800 kcal päivässä ja tähän sisältyy palautumiseen tarvittavat kalorit. Tällöin jos syö 3800 kcal päivässä saa palautumiseen tarvittavat aineet (mikäli syö oikein) mutta ei ylimääräistä? 3900 kalorissa on jo 100 kcal ylimääräistä josta osa muuttuu fläsäksi? Eikös tuo ole sekä fysiikkaa että matikkaa?
"tietenkin kropan olemusta voi muuttaa painon pysyessä samana, eli rasvaprosentti voi pienentyä lihasten kasvaessa, vaikkei syötäisi yhtään ylimääräistä."
Periaatteessa tuota ylläolevaa minä muuten tarkoitin, rasvan määrä ei laske 0 kaloreilla mutta rasva% mahdollisesti laskee?
[/QUOTE]
"kuitenkin aina, jos tulee lihaksia, tulee myös läskiä. "

[/QUOTE]
Käytännössä varmasti kyllä, aina gramma tai pari... Mutta entäs jos pystyy laskemaan kulutuksen ja kalorit niin että syö vain sen mitä kuluttaa? Miksi pitää syödä enemmän kuin mitä lihakset vaativat saadakseen ne kasvamaan? Kulkeeko mopo kovempaa jos työntää 4 litran tankin täyteen + kaataa vielä litran lattialle? Fläsä ei ole tarpeen. Ei podauksessa eikä voimanostossa. Eikä myöskään kuviokellunnassa. Miksei pala kasva jos se saa sen mikä on riittävästi?

Saivarteluhan tämä kirjoittelu on minun puoleltani, vaimokin siitä tykkää :D

En minä tuossa itse onnistu, rasvoissa % on ikävä kyllä isompi kuin kulutusluotossa mutta onneksi vielä pienempi kuin katteessa.

heh... silloin ollaan plussakaloreilla, jos tulee lisää. läskiä tai lihasta. se on "ylimääräistä" suhteessa perustasoon.

voimaharjoittelussa ei todellakaan tarvi ylenmäärin syödä "yli peruskulutuksen", kuten sanoit, sillä suurin osa treeniä on hermostollista. kuitenkin lievä ylimäärä antaa mahdollisuudet rakentaa helpommalla lihasta, jolla kuitenkin on oma osansa voimantuotossa. jos on vaikeuksia mahtua painoluokkaan, tätä tietenkin pitää miettiä. runsaampi energiansaanti antaa myös paremmat mahdollisuudet palautua kovista treeneistä. hieman sama kuin että ottaisi päivässä ravinnosta vain sen 60mg C-vitamiinia, jolla välttää keripukin, muttei enempää.

on hyvin epätodennäköistä, että pystyttäisiin optimoimaan kaikki niin, että lisääntynyt paino olisi pelkkää lihasta. en itse usko, että tää olis mahdollista ilman lääkkeitä.

toivottavasti prosentit laskee... vaikkapa lainoissa :D

jto sanoi:
heh... silloin ollaan plussakaloreilla, jos tulee lisää. läskiä tai lihasta. se on "ylimääräistä" suhteessa perustasoon."

on hyvin epätodennäköistä, että pystyttäisiin optimoimaan kaikki niin, että lisääntynyt paino olisi pelkkää lihasta. en itse usko, että tää olis mahdollista ilman lääkkeitä.

toivottavasti prosentit laskee... vaikkapa lainoissa :D

Höh. Mä luulin että plussakaloreita on ne joita kroppa ei tilaa palautumiseen treenistä tai peruskulutukseen, vaan just niitä kalsareita mitkä jää läskiksi :D Eri karoleista puhutaan... Jos syö vain peruskulutukseen tarvittat karollit niin eihän siinä kasva!

Mut en mä edelleenkään usko että sitä fläsää tarvitsee. Vaikka käytännössä vaikeata se pelkän lihan saaminen onkin niin teoriassa väitän että onnistuu ;)

Mut mä olenkin jänkkä! :hyper:

juu ei sitä fläsää TARVITSE. mutta niinku sanoit, aika mahdotonta ja lähinnä teoreettista on saada pelkkää lihaa ympärilleen.

läskiä kyllä oikeestaan tarvitaan siinä mainitsemassasi kuviokellunnassa. parempi kelluvuus kato :D . siks muillakin uimareilla on keskimäärin pikkusen korkeempi rasva% kuin muilla, huipullakin.

Timpson sanoi:
Olis mukava kuulla, että millaisella ohjelmalla/ ohjelmarungolla sait 35kg lisää hyvää kyykkyyn, silti painon pudotessa.

no jos 10kg tippuu niin todellinen voimakehitys on vain 25kg eikä se nyt
niin ihme ole dietilläkään.. kun minun muistaakseni kyykyssä mennään alas myös oman massankin kanssa.. ;)

sanokaa toki jos laskuoppini on väärässä..

-H0

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
se ei ihan noin suora plusmiinuslasku ole, mutta tottakai se hieman vaikuttaa. kyykyssä et esim. nosta jalkojasi lainkaan, mutta ne laskit kehonpainoon. vaikeepa noita on tarkalleen nyt funtsia, mikä on absoluuttisen voiman kasvu, mutta veikkaisin 30kg:n luokkaa. 2kk:ssa se on mielestäni aika hyvä kehitys kyllä, mutta saa sitä toki dissaillakin. mua ei juuri haittaa. :D

jto mitäs sä oot mieltä siitä että kantsiiko bodailijan tehä dieetillä voima reeniä vai sitä bodailu reeniä ku itellä täs suunnitelmis dieetti lähi aikoina?

jto sanoi:
et esim. nosta jalkojasi lainkaan, mutta ne laskit kehonpainoon

joo ainakin minun kyykätessä polvesta ylöspäin aika paljon lihakset nostaa myös itseään (eli oletan että alle viiden kilon kevennys on pohkeissa tapahtunut ja sääressä ja varpaissa) - Väitän että pakara ja reisi joutuvat työsketelemään nostaessaan myös oman massansa ;) mutta tämä siis oli huumoria ja näin ollen myös aivan :offtopic: Oletan myös että suurin osa 10kg pudotuksesta tulee keskivartalosta.. Onhan toki 30kg loistava nousu 2kk jaksolle.. mutta kun ei voi verrata mihinkään edelliseen kehitykseen tai tiedä miten pitkän intensiivi jakson kaveri on pitänyt se on kiva luku muttei oikeestaan kerro mitään.. ja jos tuo on jatkuvaa niin parin vuoden päästä meillä on maailmanmestari höyhensarjaan..

-H0

dynamite:
riippuu tavoitteista. jos haluat tiukkaan kuntoon, jatkat bodytreeniä. jos taas vaihtelua treeniin, voimaa tai erilaista bodyä.

hzero:
huumoria toki, mutta kaikesta sitä pilkkua pitää soikeeksi vääntää...

ja kyllä se sieltä masusta lähti, eli vyötärö kapeni 10cm about. reisi ei ollenkaan.

Zone-sarja -42%
jto sanoi:
ja kyllä se sieltä masusta lähti, eli vyötärö kapeni 10cm about. reisi ei ollenkaan.

mulle kävi suunnilleen samoin penkissä aikoinaan raakapenkki lähti ylös huomattavasti kun tiputin 10kg painoo alaspäin.. tosin huomasin et jaksoin paremmin ja nopeusvoima kehittyi.. kummasti asiat aina ruokkii toisiaa..

-H0

jto sanoi:
dynamite:
riippuu tavoitteista. jos haluat tiukkaan kuntoon, jatkat bodytreeniä. jos taas vaihtelua treeniin, voimaa tai erilaista bodyä.

nooh tiukkaan ja tiukkaan, se päkki ois kiva saaha näkyviin tai ainaki et erottuu suhkot hyvin. Voimaakin ois mukava saada lisää ja dieetillä sitä varmaa sais suhkot hyvin dieetistä huolimatta, vaihtelua tosiaan haluisin treeneihin ku reenannu aina bodaus tyylisesti eli vähä voima reeni houkuttelis kieltämättä :)

hzero:
mä tiputin painoa lajinvaihdon takia muutama vuosi sitten 25kg ja penkki tippui varmaan saman verran. tosin en sitä hirveesti tehnyt. maastaveto esim. pysy samana. mulla pena on aina reagoinut tosi herkästi painon muutoksiin. toinen ääripää siis.

dyna...:
pyri rakentaan kehoa dieetillä, sillä sun pitää ylläpitää ne patit. voimatreeni tuppaa jopa kutistaan lihoja (väliaikasesti). ei tekis tosin pahaa, että eka meet pääliikkeessä vaikkapas tiukkaan kolmoseen/vitoseen parantaaksesi hermoston työtä ja sen jälkeen teet bodyosan. sit dieetin jälkeen on mukava alkaa voimaileen.

jto sanoi:
hzero:
pyri rakentaan kehoa dieetillä, sillä sun pitää ylläpitää ne patit. voimatreeni tuppaa jopa kutistaan lihoja (väliaikasesti). ei tekis tosin pahaa, että eka meet pääliikkeessä vaikkapas tiukkaan kolmoseen/vitoseen parantaaksesi hermoston työtä ja sen jälkeen teet bodyosan. sit dieetin jälkeen on mukava alkaa voimaileen.

jees eli bodya vaa dieetin ajan ainaki! mutta mitä meinasit tuolla "ei tekis tosin pahaa, että eka meet pääliikkeessä vaikkapas tiukkaan kolmoseen/vitoseen parantaaksesi hermoston työtä ja sen jälkeen teet bodyosan" eli esim: kyykys eka sarja tiukka 3-5 toistoa sitte muut sarjat 6-12 bodaus tyylisesti vai?

lämppien ja ylösnousujen jälkeen (1-2 toiston sarjoilla ylös) tee kolmonen raudalla, jolla menis neljä. sen jälkeen esim. 3*12*n/2´palautuksella.

jto sanoi:
lämppien ja ylösnousujen jälkeen (1-2 toiston sarjoilla ylös) tee kolmonen raudalla, jolla menis neljä. sen jälkeen esim. 3*12*n/2´palautuksella.

meikku käyttää "seka" treenaamista suurimmassa osassa treenejä mukana, eli en orjallisesti tahkoa pelkästää X*Y*Z% (tms. mitä paperissa lukee) sarjoja vaan sekotan bodi-tyylin jumppaa mukaan ja varsinkin raskaitten sarjojen jälkeen, se tuntuu aika hyvältä. Ja itseasiassa mulla on aika vahva "mutu" että se toimii voimanhankinnassa paremmin kuin ihan puhdas orjallinen voimavääntö prosenttiohjelmalla ja kiveenveistetyllä kilomäärällä..

-H0

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom