Se että rasvaaineenvaihdunta parantuu tarkoittaa kyllä myös sitä että kroppa tykkää varastoida sitä helpommin.Eikös sen koiran kanssa vois tehdä sun lenkkivuoroilla vähän rauhallisempia ja vaikka sitten pitempiä lenkkejä? Mullakin on 2 vilkasta koiraa, mutta en mee niiden kanssa läheskään aina täysiä vaan mennään myös rauhallisemmin ja pidempään. Jos sun rasva-aineenvaihdunta ei toimi niin ihan turhaan sinne lääkärille meet, kun asia olis korjattavissa ihan kotikonstein. Mä luulen, että jos menisit vaikka polkupyöräergometritestiin niin sulle "määrättäs" peruskestävyystreeniä sen jälkeen, koska luultavasti ja kirjottamasi perusteella sen alueen kunto sulla on huono. Ja sillä alueella se rasva nimenomaan palaa pääasiallisemmin.
Korjatkaa muut jos oon täysin väärillä raiteilla =)
Ruokavalio ei tarvi olla pilkuntarkkaa, kunhan oot miinuksilla. Herkkupäivä kannattaa jättää ekaks kuukaudeks pois kokonaan. Sitten kun oot saanu sen rasvanpolton käyntiin niin herkutellakin voi välillä kohtuudella. Ja laihtuminenhan tapahtuu hitaasti. Musta tuo sun tahti on ihan hyvä =)
Jos tekee suuremmalla sykkeellä toteutettua aerobista kroppa taas suosii hiilareita energian lähteenä eikä varastoi rasvaa niin helpolla.
Korkealla sykkeellä polttaa enemmän rasvaa pitkällä aikavälillä.