Miksi aloitit kehonrakennuksen?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rough
  • Aloitettu Aloitettu
Moi kaikille pakkotoisolaisille!
Mielenkiinnosta kysyn että miksi joskus silloin päätit aloittaa kehonrakennuksen?
Itselläni isä on fanaattinen reenaaja ja siltä sain kipinän salin kuluttamiseen.
pappa betalar tosiaan:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa, miksiköhän sitä aloitti? Kerran kun salilla kävi ihan kokeilu mielessä, niin innostu. Tuttu: paljonko nousee penkistä? taisi olla kokeilemisen syy.
edit. kehonrakennus on yhdyssana.

Joku kone oli kotona ja sillä tein jotain persettä päin. Sitten aattelin "yhyyh, mulla on narukädet". Kuukausia myöhemmin, kun oli jotain hauiskääntöä ja vatsoja tehnyt, keksin, että voisi treenata monipuolisestikin.

Yksinkertaisesti halusin laihtua, tuo tosin tapahtui 5-luokalla ja se oli rimpuilemista sillon. Nykysin erillaiset tavoitteet.

Salille huonon selän takia. Mutta paljon ruokaa ja kovaa treeniä ettei näyttäisi kuikelolta.

(myös huono itsetunto, mutta siitä ei puhuta)

Olin niin surkea ja laiha Unkkapelle, että hävetti oikein. Sitten kerran kävi niin, kun ajoin Oulussa taksia ammatikseen niin Marko Savolainen tuli mun taksin kyytiin ja juttelin sen kanssa samalla, kun vein sen lentokentälle. Se nopeasti kertoi miten treenata, miten syödä ja mitä lisäravinteita kannattaa käyttää... Siinä se. Vajaa 2 vuotta myöhemmin paino oli noussut 17kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom