miksi aina käy näin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niko 79
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Juuri kun sain treenimotivaation kohdalleen,ja työ ja opiskelu hommat kulkemaan,niin sitten kuoli vaari no ikäähän sillä jo oli kyllä.Mutta nyt surua aiheuttaa siskoni lapsi vasta 2 vuotias pieni poika,jolla todettiin aivo kasvain.Nyt on mieli maassa ja mikään ei oikein huvita antakaa jotain vinkkejä,millä pääsen yli näistä ja saan taas mielenkiintoa ps, anteeksi että vuodatan täällä mutta on vaan pakko saada purkautua. :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niko 79 sanoi:
Juuri kun sain treenimotivaation kohdalleen,ja työ ja opiskelu hommat kulkemaan,niin sitten kuoli vaari no ikäähän sillä jo oli kyllä.Mutta nyt surua aiheuttaa siskoni lapsi vasta 2 vuotias pieni poika,jolla todettiin aivo kasvain.Nyt on mieli maassa ja mikään ei oikein huvita antakaa jotain vinkkejä,millä pääsen yli näistä ja saan taas mielenkiintoa ps, anteeksi että vuodatan täällä mutta on vaan pakko saada purkautua. :wall:

Otan osaa vaaristasi, Tosi ilkeä juttu toi sisaresi lapsi toivottavasti lääkärit saavat kaiken kuntoon.

VInkeistä en oikein osaa sanoa muuta kun salille ja 100 lasiin niin unohtuu edes vähäksi aikaa huolet ja murheet.
Jaksamisia sinulle.

Joo ukkeli pidä pakka kasassa ja tue siskoasi ja sen miestä.

Treenaa niin kovaa ja rankasti, että paskat asiat unohtuu hetkeksi! Kun vääntää esim. kovaa 20 toiston kyykkysarjaa, niin siinä viimeisillä toistoilla ulkopuolinen maailma unohtuu aika varmasti.

Otan myös osaa. Kurjia asioita. :(

Kieltämättä kuulostaa laihalta lohdulta mutta ite olen saanut (ja saan edelleen) treenaamisesta hirveesti henkistä voimaa ja turvaa myös silloin jos on vaikeeta.

Tsemppiä!

Myös minä olen täällä kovin pahoillani! :( Toivotaan että kasvain on hyvänlaatuinen ja saadaan pikkuinen kuntoon. Mutta itse neuvoisin silti käymään yhä salilla. Tuskin se 100% treeni vielä onnistuu kun pää on täynnä muutakin asiaa, mutta rautojen kanssa peuhaaminen on kyllä hyvää stressin/murheiden laukaisuun. Voimia sinulle (henkisiä siis)

Suosittelen itsekin että yrität käydä siellä salilla. Voin kokemuksesta sanoa, että kun salille saa lähdettyä ja treenit vietyä läpi, niin olo on paljon parempi eivätkä ikävät asiat pyöri koko aikaa päässä. Salilla pääsee hetkeksi eroon kehää kiertävistä ajatuksista ja treenin jälkeinen endorfiini potkii taas hetkisen eteenpäin. Tsemppiä!

Sitä samaa täältäkin, eli treeniin voit purkaa kaikki mahdolliset agressiot ja epäoikeudenmukaisuudet. Asennoidut niin, että ne käsipainot ja tangot on henkilökohtaisesti vastuussa siitä paskasta joka sun elämässä mättää, ja näytät niille kaapin paikan, kele. Näin mulla ainakin.

mun serkulla (35v) todettiin aivokasvain tässä vuosi sitten. no se leikattiin kesäkuussa (?) ja onnistu hyvin, toipuminen kestää tosi kauan ei vieläkään aivan kunnossa ole. syksyllä tuli päänsärkyä ja väsymstyä yms.
mutta kyllä nykypäivän tiedoilla ja taidoilla tuollaisetkin sairaudet voidaan voittaa!
Tsemppiä!

treenistä on hyötyä moneen asiaan. ei pidä jäädä sohvalle masentumaan vaan kannattaa mennä salille tai lenkille. pienikin hetki ilman stressiä antaa asioihin ihan uuden näkökulman.

kyllähän tuommoisen kasvaimen saa hoidettua kuntoon, mikäli ei ole kovin herkästi leviävää tyyppiä.

Mutsi sairastu vähän vakavampaan tautiin, joka voi johtaa jopa kuolemaan. Tosin pidemmällä aikavälillä. Ite kuulin tän vasta viime viikolla ja aika paskana oon ollu. Mutta salilla oon käyny normaalisti. Sinne kun pääsee, niin kaikki jää oven ulkopuolelle ja saa muuta ajateltavaa...

moppe sanoi:
Mutsi sairastu vähän vakavampaan tautiin, joka voi johtaa jopa kuolemaan. Tosin pidemmällä aikavälillä. Ite kuulin tän vasta viime viikolla ja aika paskana oon ollu. Mutta salilla oon käyny normaalisti. Sinne kun pääsee, niin kaikki jää oven ulkopuolelle ja saa muuta ajateltavaa...
Parhaiten helpotat äitisi oloa olemalla tukena hänelle, koska hänen suurin pelkonsa varmasti on, että sinä menettäisit hänet. Varmasti omatkin fiiliksesi paranevat, kun huomaat äidin jaksavan avullasi paremmin.
Parempia aikoja sinnekin.

Niko 79 sanoi:
mieli maassa ja mikään ei oikein huvita antakaa jotain vinkkejä, millä pääsen yli näistä

Otan osaa suruusi mutta muista että huomenna kaikki voi olla toisin, elämässä pitää vain mennä eteen päin päivän kerrallaan.

:david:

Kiitos kaikille vastanneille.Treeni tosiaan auttoi,ja kotona oma hymyilevä poika sai taas näkemään asiat toisin.Nyt vaan kovaa treeniä ja parempaa toivoa huomiselle.Joo ja KIITOS että kannustitte menemään salille muuten olisin jäänyt himaan sohvalle makaamaan.

Niko 79 sanoi:
Mutta nyt surua aiheuttaa siskoni lapsi vasta 2 vuotias pieni poika,jolla todettiin aivo kasvain.

Jos yhtään lohduttaa, niin lapsi ei todennäköisesti tule muistamaan tuosta yhtään mitään. Tässä tapauksessa uskoisin, että vanhemmille ja lähituttaville lapsen sairaus on rankempi juttu kuin lapselle. Yritetäänkö aivokasvain saada leikkauksella pois vai joutuuko lapsi sytostaatti- ja/tai sädehoitoihin?

Joka tapauksessa tsemppiä! :(

maxmussel sanoi:
Sitä samaa täältäkin, eli treeniin voit purkaa kaikki mahdolliset agressiot ja epäoikeudenmukaisuudet. Asennoidut niin, että ne käsipainot ja tangot on henkilökohtaisesti vastuussa siitä paskasta joka sun elämässä mättää, ja näytät niille kaapin paikan, kele. Näin mulla ainakin.
Mä oonki ihmetelly miks sä koetat kuristaa niitä käsipainoja aina kaksin käsin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom