olen ihastunut näiden kolmen mikseri.netistä löytyvän demobändin tuotoksiin ja haluan nyt jakaa tämän kanssanne ja kehottaa teitä tutustumaan näihin kyseisiin yhtyisiin:
The Beauty Of Darkened Hearts:aivan ihana yhtyä jonka toivon breikkaavan ihan lähiaikoina,mahtavia biisejä,tuo mulle mieleen ihan vanhan sentencedin
tutustukaa ainakin biisiin My Angel,My Night
www.mikseri.net/tbodh
Deep Red Divine:tunnelmallista gootteilu aikuiseen makuun,unohtakaa him ja the 69 eyes,nyt tulee deep red divine!eli jos himpula ja eyssi ovat mielestäsi liian poppia mutta pidät kuitenkin melodisesta goottimeiningistä,tämä on sinun yhtyeesi!ehkä jonkinlainen charonin ja sentencedin ristisiitos,aivan loistava!
tutustumisen arvoisia biisejä ainakin too late ja varsinkin better day
www.mikseri.net/deepreddivine
Northern Discipline:mahtavaa musiikkia raudannosto-cd:lle!
alternative metalia,tekee tiukan täsmäiskun jonnekin diablon ja machine headin rintamien väliin.tutustumisbiisi the one
www.mikseri.net/nodi
The Beauty Of Darkened Hearts:aivan ihana yhtyä jonka toivon breikkaavan ihan lähiaikoina,mahtavia biisejä,tuo mulle mieleen ihan vanhan sentencedin
tutustukaa ainakin biisiin My Angel,My Night
www.mikseri.net/tbodh
Deep Red Divine:tunnelmallista gootteilu aikuiseen makuun,unohtakaa him ja the 69 eyes,nyt tulee deep red divine!eli jos himpula ja eyssi ovat mielestäsi liian poppia mutta pidät kuitenkin melodisesta goottimeiningistä,tämä on sinun yhtyeesi!ehkä jonkinlainen charonin ja sentencedin ristisiitos,aivan loistava!
tutustumisen arvoisia biisejä ainakin too late ja varsinkin better day
www.mikseri.net/deepreddivine
Northern Discipline:mahtavaa musiikkia raudannosto-cd:lle!
alternative metalia,tekee tiukan täsmäiskun jonnekin diablon ja machine headin rintamien väliin.tutustumisbiisi the one
www.mikseri.net/nodi
Soitinpa kitaraa tuossa bändissä..ja noilla biiseillä mitä mikserissä on :jahas: