Miksen voi poistaa .avi tiedostoa kovalevyltä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manta
  • Aloitettu Aloitettu
Tälläinen virheilmoitus tulee:

Ei voi poistaa Triple_Xdfsidjgfijsdkgjösdgkjsög.avi Yhteiskäyttövirhe. Lähde- tai kohdetiedostot voivat olla käytössä.

:confused:

Ja käyttöjärjestelmä on Windows Xp:D

Gurunjen tietoja tarvitaan:worship:

Edit: Niin ja tiedoston ei minun tietääkseni pitäisi olla päällä missään ohjelmassa eikä käytössä.:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Miksen voi poistaa .avi tiedostoa kovalevylä?

Originally posted by Manta
Tälläinen virheilmoitus tulee:

Ei voi poistaa Triple_Xdfsidjgfijsdkgjösdgkjsög.avi Yhteiskäyttövirhe. Lähde- tai kohdetiedostot voivat olla käytössä.

Ja käyttöjärjestelmä on Windows Xp:D

Gurunjen tietoja tarvitaan:worship:

Edit: Niin ja tiedoston ei minun tietääkseni pitäisi olla päällä missään ohjelmassa eikä käytössä.:curs:

en kyllä tiedä, mut klikkaa oikeella hiirennapilla tiedostoa ja kattele sieltä jos syy selviäis (joku esto tms.)

No niin. Kokeile ainakin sammuttaa kaikki ohjelmat joilla jaat tiedostoja, kuten dc:t yms. Sitten kokeile avata esim. nero tai joku muu ohjelma ja sen avulla hae tiedosto sen hakemistosta, merkkaa ja paina näppäimistöstä delete. mulla toimii ainakin nerolla.

Xp:ssä on tollanen bugi. Sen saa korjattua, mutta en muista mitä rekisteriä piti editoida, ja miten.

Mutta kyllä se poistuu, ku aikansa jaksaa sitä shift ja deleteä painaa.

Muistaakseni liittyi siihen esikatseluun. Eli windows yrittää esikatsella sitä filua, ja sen takia käytössä.

Sama juttu joskus kansioiden kanssa. Pitää bootata, nii sitte saa poistettua.

Mulla on joskus harvoin tuollanen samanlainen juttu Win XP:ssä.. Korjaantunu aina sillee et ottaa tiedostosta ominaisuudet ja klikkaa OK. Sit tuhoaa, toimii.

Originally posted by Ande
Muistaakseni liittyi siihen esikatseluun. Eli windows yrittää esikatsella sitä filua, ja sen takia käytössä.

Joo esikatselussa vika. Tiedoston saa helposti poistettua niin että :

luo vaikka joku tekstitiedosto poistettavan tiedoston viereen. Sen jälkeen poistat poistettavan tiedoston ja luomasi tekstitiedoston samalla niin silloin ei tuu tota esikatselu ongelmaa.

Yksi vaihtoehto on immuuttaa netistä force delete. Force delete tappaa ensin kaikki kahvat valittuun tiedostoon ja poistaa sitten tiedoston. Mahdollisuus on myös tuhota vain kahvat, ei tiedostoa.

Jos rekisterin rukkaaminen "pelottaa" niin tässä yksi toinen tapa ongelman hoitamiseen:

"There's a better way to unregister shmedia.dll from the system. All you have to do is run "REGSVR32 /U SHMEDIA.DLL", and it'll be removed from the system. No potentially dangerous registry editing required. If you need it back in, just run "REGSVR32 SHMEDIA.DLL", and next login, it should be active again."

puuh, käynnistää XP:n vikasietotilassa ni ei varmasti tule tuota ilmoitusta, muistaakseni ja voi poistella rauhassa filuja, vikasieto tilan sain kun koneen käynnistää ja painaa oikeessa kohdassa F8 ( ainakin minun koneellani toimii ) ;)

Liittyy varmaankin samaan, mä en saa siirrettyä kazaalta ladattuja pätkiä muualle/poistamaan niitä välillä.
Varmaan sama juttu, mutta mikä erikoista näitä tiettyjä pystyy ehkä seuraavana päivänä siirtämään.
Voi olla että kansion tuhoominen onnistuu, muttei siirtäminen, ilmoitus xp:ltä sama että lähde kohde tiedostot käytössä.
Mä kokeilin Carbin neuvoa, mutta kone ei löydä tiedostoa.

Originally posted by tapio
Liittyy varmaankin samaan, mä en saa siirrettyä kazaalta ladattuja pätkiä muualle/poistamaan niitä välillä.
Varmaan sama juttu, mutta mikä erikoista näitä tiettyjä pystyy ehkä seuraavana päivänä siirtämään.
Voi olla että kansion tuhoominen onnistuu, muttei siirtäminen, ilmoitus xp:ltä sama että lähde kohde tiedostot käytössä.

Oletko varma, että ei sitten ole käytössä ne filut. Onx kazaa ym. ohjelmat suljettu?

Originally posted by tapio

Menenköhän lankaan :jahas:

Sulla on kazaa/direct connect/winmx/jnejne. auki ja joku tyyppi imuttaa kyseistä tiedostoo mitä yrität siirtää. sulje siis kazaa tai muu vastaava ohjelma ja kopioi tiedosto haluamaasi paikkaan. toinen vaihtoehto on canceloida uppiminen (upload) ja koppasta nopeesti tiedosto toiseen (ei jaetuun) kansioon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom