Mikkelin pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M.M
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onhan se nyt ihan paska, jos yhtään on paikalle vaatimuksia. Halvimpia mahdollisia laitteita ja penkkipunnerruspenkki ja teline ainakin aivan hirveä. Kässäreitä 40kg asti muistaakseni ja ilmeisesti ainoastaan yksi kyykkyräkki/paikka? Vaikka huono sali omasta mielestä onkin, varmaan tuo 20e/kk hinta houkuttelee ihmisiä ja alkaa kyykkyräkillä ahdasta olemaan... En muista oliko toista penkkipaikkaa.
Edit: ja ei muuten vetopaikkaa ole ollenkaan.

Mikkelissä ei salitarjonta ihan parhaasta päästä ole. Keskustan alueella ilmeisesti fressi ainoa kohtuullinen mutta hintava. Itse treenailen välistä wisa-areenalla, kun sinne alunperin ajautunut kamppailulajien parissa.
Pieni punttisali, ajaa asiansa mikkelissä käydessä, mutta vaatii osakkuuden wisalle ja jäsenmaksun + kuukausi/kertamaksun.

Nyt on tullu Kuntokeskus OTE. Ei oo vielä kys. paikasta mitään kokemuksia, mutta ilmeisesti vähän halvempi kuin Fressi.

Olen muuttamassa Mikkelin naapurikuntaan ja vaikka kunnassa on ihan perus ok (mutta pieni) sali, niin olen kiinnostunut vaihtelun vuoksi käymään myös jollakin muulla salilla esim. Mikkelissä.

Koska tämä olisi ns. "kakkossali", en halua sitoutua jäsenyyksiin vaan ostaa esim. 10x -kortin.
Hinnoista olen ihan hämmentynyt;
Otteella 10x-kortti maksaa huimat 75 € :eek: Sport Forumilla 60 €.
....Tampereen kokoisessa kylässä yhdelle parhaista saleista saa 20x hintaan 69 € - ihan vain vertailun vuoksi. Toki isossa kaupungissa on enemmän kilpailuakin ja näihin riistohintoihin pitää sopeutua, jos kakkossalin vaihtelua kaipaan.

Omat vaatimukset salille ovat aika simppelit;
Riittävästi irtopainoja ja suorituspaikkoja kyykyn (ja ainakin yksi power rack), maven, leuanvedon yms suorittamiseen ja ilmainen pysäköinti.
Jumppia tms. en kaipaa ollenkaan.

Vielä täältä ei löytynyt kokemuksia tuosta Otteesta, entäs nyt?
Netin kuvien perusteella Sport Forum on kiinnostavampi mutta toki ihan tuoreet kokemukset kiinnostavat. :)

Mikkelissä kaikkien salien hinnat/laatu on huonoja verrattuna muihin kaupunkeihin.

Veikkaisin että Sport Foorumilta saat fiksuimpaan hintaan tuon kortin suhteutettuna salin laatuun/palveluun.

Täällä kans yks 23v nuori jätkä jolla kotisali jossa vapaita painoja n.200kg dippiteline kahvakuula ja voimatorni kotioloissa,syksyllä ehkä tarkoitus aloittaa jollain salilla kanssa.

24/7 treenailen. Tarpeellinen on vielä itelle löytyny kyykky/mave/penkki rintamalla. Osan ajasta sit kouvolas paremmalla salilla ;)

Täytyy kyl kompata yhtä kirjottajaa: Mikkelin salien hinta-laatu suhde on perseestä verrattuna muihin kyliin. En voi ymmärtää miten on tehty salitreeni niin kalliiksi/hankalaksi.

Latest posts

Back
Ylös Bottom