Mike Tyson - Raw and Uncut 11 Episodes

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dietka
  • Aloitettu Aloitettu
Uskomattoman hienoa katsottavaa !

Mike Tyson - Raw and Uncut
An 11-part series focusing on previously unseen footage of Mike Tyson's
first 25 professional fights, including his debut versus Hector Mercedes.

Ite oon imassu webistä ja katsellu, 6 oon nähny ilmestyneen ja pari katsonu. Hienoa katsottavaa ei voi muuta sanoa. Kyllä moni juoksis tuota karkuun kehässä, (minä ainakin)

Jos tästä on jo aihe jota en kyllä searchilla löytäny niin poies vaan.

katsoin itse kanssa 2 ja niissä taisi olla sen 7 ekaa matsia. ei vastustajilla paljon mahdollisuuksia ole ja kuten varmaan huomasit ei se karkuun juokseminen auta :D pitää pistää loputkin lataukseen.

On muuten veretseisauttavan mahtavaa katsottavaa. Tysonin iskut ovat niin järkyttävän voimakkaita, että ei mitään rajaa.

Aivan, ja niissä ekoissa matseissa ei kaverilla ole edes äänenmurrosta :evil:

On muuten tuohon aikaan Tyson ollut erittäin symppiksen oloinen kaveri, nostelee jopa tyyppejä ylös joita 10 sekunttia aikaisemmin vetäs mattoon by TKO :rock:

Toivottavasti pääsee töitten jälkeen katsomaan noita kun vaikuttaa sen verta mielenkiintoiselta. Voi.... Sammutin koneen töihin lähtiessä, joten en katsokaan tänään.

Huhhu, kyl se Mike on ollu vaan vit*n kova jätkä. Oon pitäny sitä aina kaikkien aikojen nyrkkeilijänä niin kauan kun sitä kesti. Sääli että Donking pilas lahjakkaan urheilijan uran. Toisaalta Mike ei vissiin ollu ihan kaikista terävin ja mailmasta tietävä mies kun uralleen lähti. Se on vielläkin mun mielestä "poika".

Toisaalta Mike ei vissiin ollu ihan kaikista terävin ja mailmasta tietävä mies kun uralleen lähti. Se on vielläkin mun mielestä "poika".
Se on paikallinen Matti Nykänen. Paitsi että toi ei ole varmaan stripannut..?

Menee kyllä lataukseen myös, pakkohan tämmönen on katsoa!

C56588~Mike-Tyson-and-Frank-Bruno-Posters.jpg

ääh! 11 puuttuu!

Huusin monta kertaa äänen "voi vi**u" tai vastaavaa. Oli niin hienoa katottavaa. Ois kiva nähä lisää Mike Tysonista...

Mä oon aina ihmetelly, että miten helkkarissa se pysty lyömään niin vihasesti ja räjähtävästi kun sitä kyljystä oli kuitenkin aika hyvin noinkin lyhyeen varteen. Jostain muistan lukeneeni, että nyrkkeiljiän ideaali-kädet ois pitkät ja ohuet. Rauta-Mikolla hieman päinvastoin :)

Jostain muistan lukeneeni, että nyrkkeiljiän ideaali-kädet ois pitkät ja ohuet. Rauta-Mikolla hieman päinvastoin :)
Noi Miken kädet ehkä soveltuukin paremmin just koukkuihin, mitä mies käyttikin enemmän. Pitkät kädet on paremmat suoriin, joita yleensä ahkerasti käytetäänki. Useimmat kuitenki käyttää etummaista suoraa koko ajan etäisyyden pitämiseksi ja mittaamiseksi. Tysonilla ei ole paras mahdollinen ulottuvuus, niin se ei oikein onnistu. Mike vaan puski lähietäisyydelle ja pisti koukut puhuu.

Niii siinä onkin tavotetta monelle tyypille saada samanlainen runko kun tysonilla ilman puntteja :) Tysonihan ei prime aikana koskenut rautaan ollenkaan ja suhteellisen vakuuttava kroppa oli silti.

Niii siinä onkin tavotetta monelle tyypille saada samanlainen runko kun tysonilla ilman puntteja :) Tysonihan ei prime aikana koskenut rautaan ollenkaan ja suhteellisen vakuuttava kroppa oli silti.

kyllä siinä on vähän liian kova tavoite, suurimmalle osalle ihmisistä ,vaikka niitä puntteja nostelis:D

10 ja 11 jaksoa en ole löytäny. Alussa näkee kyllä selkeesti miten Mike oli kiltti ja fiksu kaveri mutta muuttui uran aikana aivan mielettömästi. Taisin jo tuosta mainita mutta en ole varma.

Back
Ylös Bottom