Mike Miller 1220 lbs. (553,392kg) kyykky

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä aika paskaa räpellystä. Joku tosin sanoi että pillerimilleri olis kyykänny jossain paljon syvemmältäkin samat raudat. Jossain näytöksessä ilmeisesti? Oli miten oli, vaikka onkin vahva jätkä ni ei tollasta pitäs hyväksyä. :down:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kaukana hyväksyttävästä =( Paljon romua tietysti, mutta....

Joku roti silti...

Zone-sarja -42%
Tietääkö joku mikä liitto oli kyseessä? Ei nimittäin tommonen taida mennä WPO:ssa läpi :)
Löytyy sitten tällasia liittoja jotka hyväksyy mitä tahansa että voi kutsua itteensä "suurimpien painojen liitoksi". :)

Keiko- sanoi:
Tietääkö joku mikä liitto oli kyseessä?

Luin toiselta foorumilta, että kyseessä ois

"IPA, jonka linjaukset on jotain... no, sanotaan vaikkapa erikoisia."

Eli ipaan vaan tekemään "kunnon" romuilla pylistyksiä:rolleyes:

kaakamo sanoi:
Luin toiselta foorumilta, että kyseessä ois

"IPA, jonka linjaukset on jotain... no, sanotaan vaikkapa erikoisia."

Eli ipaan vaan tekemään "kunnon" romuilla pylistyksiä:rolleyes:

Melkeinpä ton pysty arvaamaankin :) Täys pelleilyliitto.

Hohohohohoho!!! Ei saatana, menee kummelin kanssa samaan vormistokategoriaan tämä nosto :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Gillyanne sanoi:
"Jalkakyykyssä nostaja asettaa tangon hartioille ja nostaa tangon pois telineestä. Saatuaan päätuomarin merkin, taivuttaa nostaja polviaan ja laskeutuu niin syvälle kyykkyyn, että reisien yläpinta lonkkanivelen kohdalta on alempana kuin polvien yläpinta. Nostaja voi nousta vapaasti ylös kyykystä noston loppuasentoon, jossa nostajan on seistävä polvet suoraksi lukittuna ja tuomarin merkin jälkeen palautettava tanko telineeseen." (lähde: http://members.surfeu.fi/tampereenvoimanostajat/voimanosto.html)

Eli ei kai tässä nyt pitäisi olla mitään epäselvyyttä siitä, että melkoisen vajaa suoritushan tuo oli? Julmat raudat tottakai, ja valtaosa meistä toki lyyhistyisi jo paljon pienemmänkin kuorman alla, mutta se ei silti tee tyhjäksi sitä tosiasiaa, että tuo Millerin suoritus ei ollut sääntöjenmukainen jalkakyykky.

Tuo sääntö oli mielestäni oikein,mutta eikös nykyään näissä ammattilais nostoissa hyväksytä kun takareiden alin kohta on polvinivelen tasolla? Näin olen kuullut.Voimanosto on kyllä mennyt niin ihme touhuksi,että arvostus katoaa.

Tää on sinänsä aika perseestä, että koko laji teilataan yhden tai muutaman paskaliiton takia jotka päästää läpi mitä tahansa kunhan on nimekäs nostaja ja paljon rautaa. Kaikki lajin eikä liiton haukkujat vois mennä omilla saavutuksillaan kokeilemaan IPF:n kyykkylinjausta.

E. 400 postia :)

Keiko- sanoi:
Tää on sinänsä aika perseestä, että koko laji teilataan yhden tai muutaman paskaliiton takia jotka päästää läpi mitä tahansa kunhan on nimekäs nostaja ja paljon rautaa. Kaikki lajin eikä liiton haukkujat vois mennä omilla saavutuksillaan kokeilemaan IPF:n kyykkylinjausta.

No niinpä... Tämä on yksi syy, miksi itse nostan tiukasti RAW:na (ja IPF-hyväksyttyjä nostoja ofkoos). Eipähän pääse kukaan kiukuttelemaan varustepelleilystä :D

Keiko- sanoi:

E. 400 postia :)
Asia nyt vaan on yleensä niin, että lajia arvostellaan sen "parhaiden" suoritusten valossa, joita tässä tapauksessa ovat suurimmat hyväksytysti nostetut raudat. Toki IPF pitää säännöistä kiinni, mutta on silti lajin kannalta sääli, että näitä "paskaliittoja" ylipäätään on olemassa. Tämä johtaa muun muassa siihen, että eri liittojen tulokset ovat entistä vertailukelvottomampia keskenään. Ei liene epäselvää, miten tämä vaikuttaa lajiin sekä harrastajan että ulkopuolisen näkökulmasta

Gillyanne sanoi:
No niinpä... Tämä on yksi syy, miksi itse nostan tiukasti RAW:na (ja IPF-hyväksyttyjä nostoja ofkoos). Eipähän pääse kukaan kiukuttelemaan varustepelleilystä :D

Noh noh.. Ei niitä IPF-varusteita kannata pelkää. Jos menestyä haluaa niin onhan ne aika pakolliset.

Salomaa sanoi:
Noh noh.. Ei niitä IPF-varusteita kannata pelkää. Jos menestyä haluaa niin onhan ne aika pakolliset.

Juujuu, toki näin. Mutku mää olen jääräpäinen ja mulla on pöhköjä periaatteita ;)

Gillyanne sanoi:
Juujuu, toki näin. Mutku mää olen jääräpäinen ja mulla on pöhköjä periaatteita ;)

Gillyannella on oikeita periaatteita. :thumbs:

Itse en käytä varusteita juuri samasta syystä :D eli "pöhköjen" periaatteiden takia. Varusteilla nostaminen on itsensä ja muiden huijaamista IMO. Raakavoima on ainut mitä kumarran. :worship:

Aina kuulee kun jengi suhteuttaa varusteiden antaman hyödyn. "Kyllä se Miller raakanakin on perkeleen vahva kun peltihousut jalassa ja pystyy nitkauttaan 3 astetta 550 kilolla" no on on, mutta mitä tekemistä tolla on voimanoston kanssa????...miksei saman tien laittais perseen alle tunkin ja nostais 1000kg kun 1000 > 550

Suositut

Back
Ylös Bottom