Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kannatakaan.No ei Nyyssönen managereineen valitse matseja sillä perusteella mitä joku muu ottelija haluaisi tai mitä yleisö haluaisi.
Juu, rakennellaan vaan niitä rekordeja!
itekkää en tykkää että kaksi tappiotonta suomalaista lupausta laitetaan vastakkain... mielummin sitten nimekästä vastustajaa ulkomailta tai ulkomaille ja tappio tulee sitten jos on tullakseen! suomen "talent pool" on kuitenkin niin suppea että tyhmää lähteä keskenään matsailemaan, omasta mielestäni... jos uran tavoite on olla suomen paras niin sitten otelkoon mun puolesta, mutta jos tavoite huipulla niin tälläsillä otteluilla ei saa näkyvyyttä misssään muualla kuin suomessa.
En ollut, tuntui vaan hassulta kun viimeksi kuullut kaverista yhtään mitään ala-asteella ja seuraavan kerran kuulee 15 vuotta myöhemmin niin hän on kova vapaaottelutähti. Tuli vaan semmonen "hey... i know this guy" fiilis
Ok, ni aattelin vaan kun oli kirjotettu ajassa 06:00 lauantai aamulla ;)
Pelkureiden puhetta sanon minä!! tekosyitä urasta/recordista saa kertoa ja voi se olla tottakin tai viisasta ainakin vähän! Silti Nyyssönen&fanit tietää jotta Packalenia vastaan tulee häviö eli sen takia väistävät!! Nyyssönen pelkää häviö' ja etsii helppoa vastusta recordia varten. Jos uskoisi voittavansa niin suostuisi varmasti jos on ottelian luonne!
Joillakin tuntuu olevan sellanen käsitys että Teemun recordi on täyttä timanttia ja Miksulle on tuotu eteen pelkkiä toppahousuja.
Ja kuten jo aikasemmin sanoin, niin Tampereen miehellä ei yksinkertasesti ole varaa mennä surffailemaan sinne kehään, jos vastaan tulee tollanen silppuri. Siinä ei enää tahdonvoima auta kun Packalenin päästää selkään.
Pelkureiden puhetta sanon minä!! tekosyitä urasta/recordista saa kertoa ja voi se olla tottakin tai viisasta ainakin vähän! Silti Nyyssönen&fanit tietää jotta Packalenia vastaan tulee häviö eli sen takia väistävät!! Nyyssönen pelkää häviö' ja etsii helppoa vastusta recordia varten. Jos uskoisi voittavansa niin suostuisi varmasti jos on ottelian luonne!