Mikäs paikka tää on?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thomas
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Olen kirjoitellut muutaman vuoden bodausfoorumeille. En tiennyt että on olemassa suomalainenkin vastaavanlainen foorumi. Joskus olen kyllä etsinytkin mutta nyt satuin ihan vahingossa löytämään.

Mielenkiintoista verrata! :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Mike
No tämä on ylivoimaisesti isoin Suomessa, eli eipä sun enää muualla tartte keikkua.

No näinhän se on, aika ruuhkaiselta vaikuttaa.

Ilmeisesti täällä on sama juttu että noin 100 views ja 1 vastaus. ;)

Onko muuten oma kuva avatarissa?

Originally posted by Thomas

Mitä sitä suotta vastaamaan jos ei ole mitään järkevää annettavaa keskusteluun. Tekee vain ketjun seuraamisen vaikeammaksi kun tunkee väliin turhia kommentteja ;)

Originally posted by Mike
No tämä on ylivoimaisesti isoin Suomessa, eli eipä sun enää muualla tartte keikkua.

Thomas kannattaa muistaa, että isoin ja kaunein ei aina ole samalla paras ja laadukkain!:thumbs:

Originally posted by Thomas

Yhden käden sormilla pystyy laskemaan ne threadit joihin ei kukaan ole vastannut mitään. :)

No niin, kommentoinpa minäkin tätä uutta foorumia. Kaksi tekstiä kerkesin sinne kirjoittaa ja sitten tajusin että nämä kaikki asiathan on jo kerran käsitelty, Pakkotoistossa. Voidaanhan samat asiat käsitellä sielläkin uudestaan, mutta en tajua mitä hyötyä siitä on. Kuitenkin Suomi on sen verran pieni maa, että tuskin tälle uudelle foorumille tulee täysin uutta käyttäjäkuntaa, joka ei ole kuullutkaan Pakkotoistosta. Samat tyypithän sielläkin ovat. Eron muodostavat nämä ammattilaiset jotka ovat mukana foorumin toiminnassa, jotka eivät ainakaan vielä ole tuoneet mitään uutta foorumille. Kun ajattelen mitä Pakkotoisto on antanut minulle ja treenilleni niin en voi ajatellakaan että siirtyisin enemmän toisen foorumin lukijaksi, nyt tai tulevaisuudessakaan. Pakkotoisto Forever!:haart:

Originally posted by Stalker
Kun ajattelen mitä Pakkotoisto on antanut minulle ja treenilleni niin en voi ajatellakaan että siirtyisin enemmän toisen foorumin lukijaksi, nyt tai tulevaisuudessakaan. Pakkotoisto Forever!:haart:
Aamen :kippis1:

Originally posted by Stalker
No niin, kommentoinpa minäkin tätä uutta foorumia. Kaksi tekstiä kerkesin sinne kirjoittaa ja sitten tajusin että nämä kaikki asiathan on jo kerran käsitelty, Pakkotoistossa. Voidaanhan samat asiat käsitellä sielläkin uudestaan, mutta en tajua mitä hyötyä siitä on. Kuitenkin Suomi on sen verran pieni maa, että tuskin tälle uudelle foorumille tulee täysin uutta käyttäjäkuntaa, joka ei ole kuullutkaan Pakkotoistosta. Samat tyypithän sielläkin ovat. Eron muodostavat nämä ammattilaiset jotka ovat mukana foorumin toiminnassa, jotka eivät ainakaan vielä ole tuoneet mitään uutta foorumille. Kun ajattelen mitä Pakkotoisto on antanut minulle ja treenilleni niin en voi ajatellakaan että siirtyisin enemmän toisen foorumin lukijaksi, nyt tai tulevaisuudessakaan. Pakkotoisto Forever!:haart:
Anteeksi tyhmyyteni mutta mitä uutta foorumia?

Originally posted by Tziisus
Anteeksi tyhmyyteni mutta mitä uutta foorumia?
Niinpä. Niin ikävältä kuin se kuulostaakin, niin tämä "uusi foorumi" saa hankkia kävijät itselleen ja tätä kautta ostajat sponsorilleen ihan itse. ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom