mikä vanne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Samo

swahilipäällikkö
VIP
kuka tunnistaa mistä vanteesta on kyse. minulla ko. aluvanteet pösössä ja yhdestä on on irronnut keskiön kuppi. en ole itse hommannut vanteita joten ei mitään hajua mitkä ovat. paikalliset rengasliikkeet eivät osanneet auttaa eikä heiltä löytynyt kuppeja varastosta?

tässä kuva yhdestä kupista. jostain täytys löytää vastaava taikka kaikki neljä uusia ettei näytä vanteet ihan typeriltä.

prayreri rengas- ja vannekuningas auta! ;)

voin ottaa tarkempaa mittaa jos joltain löytyy vaikkapa kupit.

Liitteet

• IMG_1291.webp
    IMG_1291.webp
    19,3 KB · Katsottu: 471
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ota ennemmin kuva siitä vanteesta:D

Noita keskiöitä on ihan saatanan vaikea etsiä mistään jos vannemerkki ei ole tyyliin joku alessio tai muu perusmerkki. Tai sitten jos löytyy ja se omistaja näkee että tarvitset sitä niin aijjai kun tuli hintaa...

siinä

Liitteet

• IMG_1292.webp
    IMG_1292.webp
    29,2 KB · Katsottu: 462
Pistit kyllä aika helvetin pahan, alunperin noissa vanteissa on päällä sellainen "lätkä" mikä peittää tuon keskiön kokonaan eli tuskin ovat nuo keskikupit alkuperäiset, joka ei auta etsimistä ollenkaan.

no eti mulle ne lätkät ;) tai jotkut lätkät.

no enpäs tietenkään tajunnu :(

ei tartte olla samanlaiset kunhan nyt jotkut ettei oo niin rumat.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kuvassa olevassa vanteessa on kuppi, eli puuttuu toisesta vanteesta. RG kuppi taikka pultit peittävä lätkä sais olla.

perhana, nuo keskikupit mitkä Hupen linkissä on on liian pienet halkasijaltaan. sattana ei auttanu nyt nuo. mistä hemmetistä mie löydän jotkut kupit vanteisiin.

edit: ois tietty voinu mitata halkasijan ennekun tilaa =). halkasija on 6cm.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom