Mikä Toyota?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aake65
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarvitsisin vähän apua auton valinnassa.

Auton PITÄÄ olla Toyota. Korkeintaan 4 vuotta vanha, eli alkaen vm2006.

Budjetti on 20.000-22.000€.

Autosta tulee työ- ja käyttöauto, joten farkkumalli olisi hyvä jotta mahtuu tavaraa mukaan. Turvallisuus on myös tärkeä asia, kun kyseessä on myös yhden pienen lapsen perheen auto.

Kilometrejä tulee vuodessa varmaan noin 25000km. Joten en tiedä onko bensa vai diesel parempi?

Minkä automobiilin itse "ottaisitte" noilla kriteereillä? Itse olen miettinyt RAV4, Avensis tai Versoa... tuossa järjestyksessä.

Neuvoja odotellessa ;) KIITOS

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun mielestä ainakin tossa vanhemmassa RAVissa on pieni kontti, toki tilaa on ylöspäin, mutta se vittumaista kun on kaikki kamat aina sylissä kun luukun avaa. Eiköhän toi 25tkm mee jo dieselin puolelle. Tosin en tiedä miten dieselin hinnan korotus ja dieselveron muutos vuodenvaihteessa vaikuttaa käyttökustannuksiin. Kannattaa käydä koeajamassa, onhan RAV tietysti neliveto, millä voi talvella olla käyttöä, mutta uskoisin että Avensis on muuten parempi ajaa. Täytyskin käydä Avensista koeajamassa.

Bensa Avensis wagonin valitsisin noista vaihtoehdoista. Ravissa ei tosiaankaan ole mikään maailman suurin kontti + on aika äänekäs Avensikseen verrattuna. Avensiksessa en sulkisi myöskään liftback- mallia pois laskuista, tilaa löytyy hyvin niistäkin. Kannattaa myös katsella jos löytyy sopivaa Titaani- vaihtaria, saa sen kahden vuoden takuun.
Ootko vaan ostamassa vai meinasitko antaa jotain vaihdossa?

Rahat takataskuun ja juoksujalkaa mekaanikonkadulle.

http://www.autotalli.com/crometapp/product/cars2/used_search/public/item.jsp?carId=31.2505114&list=12792081171350&cmd=move0&order=34.7&count=20&portal=auto&.pkg=12792081171000

31_2505114_img7338480151025784891.jpg

Ootko vaan ostamassa vai meinasitko antaa jotain vaihdossa? Ostamassa, ei vaihtoa.

RAV4 on mustana siisti jos pistää putket kylkiin ja kunnon vanteet sekä tummat ikkunat.
-mikä oikea merkitys niillä putkilla? karjapuskuri? hinta?

Olen muuten Saksasta katsonut noita ja näyttäs että jos luotettava löytyy, niin sieltä haetutan..

Kylkiin tarkoitin, sinne reunaan, tekevät maastureille ulkonäöllisesti paljon.

Orkkis:
C2007612014984844_2007_Toyota_RAV4_Limited_V6_4X4_RAV4.jpg

Kromivarustein:
61003277_RAV4_tuning2006_1.jpg

Kuten huomataan, oikea värivalinta ja varusteet tekevät paljon.

Aasian omat mallit ovat aika kivoja.

Fortuner:
Toyota_Fortuner.jpg

Jos tarttee tilaa niin Wish:
Q58170-14805.jpg

Australian vähän "nuorekkaampi" Toyota Aurion:
aurion%20sport.JPG

...jonka sisarmalli Camry rantautui takaisin Eurooppaan pienen tauon(?) jälkeen:
camry.jpg

Kunhan kakarat on sen verran isoja ettei ole tarvetta enää tuolle perhanan farmarille, niin tota Camrya voisi harkita. Hitto että minä vihaan farmariautoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuten huomataan, oikea värivalinta ja varusteet tekevät paljon.

Kyllä. Valkoinen on 100 kertaa siistimpi. Vielä jos vanteetkin olisivat valkoiset, olisi kyseessä vieläkini tyylikkäämpi yksilö kuin toi musta ählämituunaus.

Topikin aloitajalle, osta Avensis. Siinä on tilaa, RAV:ssa ei.

Ootko vaan ostamassa vai meinasitko antaa jotain vaihdossa? Ostamassa, ei vaihtoa.

Jos budjetti kestää vähän venyttämistä ylöspäin, niin uuden ajamattoman Avensis 1,6 (132hv) wagonin saat toimituskuluilla ja kaksin renkain noin 25 150 euroon. Sen ottaisin ennemmin kuin edellisen mallin.

Jos budjetti kestää vähän venyttämistä ylöspäin, niin uuden ajamattoman Avensis 1,6 (132hv) wagonin saat toimituskuluilla ja kaksin renkain noin 25 150 euroon. Sen ottaisin ennemmin kuin edellisen mallin.

Uuden mallin Avensista lähtisin itsekin tuolla budjetilla katseleen. Farmaria saa käytettynä varmaan jo 23K:lla. Tilaa pitäisi riittää ja onhan tuossa otettu askel eteenpäin vanhaan verrattuna.

Lainaan nyt törkeästi ketjua! Täältä varmaan tietäjiä löytyy.

Olen pähkäillyt auton myymistä, eipä sillä enää tule ajeltua kun duuniin pääsee nykyisin metrolla.

Nettiautoa olen selaillut, mitäs teidän mielestä kehtaisi pyytää?

Eli -06 vuoden Corolla, 1,6 bensakone, ilmastointi, manuaalivaihteet, 90tonnia ajettu, kaikki huollot tehty Toyota liikkeessä. Siisti kun sika pienenä, aikaisemmin ollut yksi omistaja. Neljä ovea, mitäs vielä... :D Uudet kesärenkaat ostin viime vuonna, talvirenkaiden kuntoa en osaa arvioida. Kyllä niillä varmaan vielä ajaa.
Ei ole se paremmin varusteltu malli, eli esim. ilmastointi on sellaisella normaallilla säätimellä, ei digitaalinen. Ajotietokone kuitenkin löytyy.

Tuolta se näyttää, väriä myöten.
http://www.babez.de/toyota/corolla10th/toyota-corolla-titel.jpg

Minä en tiedä autoista yhtään mitään, tankata osaan that's it. Entisen duunin takia oli pakko olla auto niin ostin sitten Toyotan, eipä ole mitään vikoja ikinä ollut. Nyt se on lähinnä rasite.

Auto siis todella hyvässä kunnossa, olen pitänyt kärryn siistinä. Enkä edes kaahaile! :)

e. Ketjun aloittajalle voin sanoa, että jos lasten tavaroita roudaat, niin vältä tätä mallia. Takakontti on ihan säälittävä tuon mallin takia, sinne ei saa kun kaljakorin mahtumaan. Muuta valitettavaa ei ole ja voin suositella kaikille jotka haluavat luotettavan auton jolla päästä paikasta A paikkaan B. Naisia ei tällä varmaan isketä, se voi monia häiritä. :D

Lainaan nyt törkeästi ketjua! Täältä varmaan tietäjiä löytyy.

Olen pähkäillyt auton myymistä, eipä sillä enää tule ajeltua kun duuniin pääsee nykyisin metrolla.

Nettiautoa olen selaillut, mitäs teidän mielestä kehtaisi pyytää?

Eli -06 vuoden Corolla, 1,6 bensakone, ilmastointi, manuaalivaihteet, 90tonnia ajettu, kaikki huollot tehty Toyota liikkeessä.

Jos se tosiaankin on jo tuota uutta korimallia oleva 1,6 terra, lähtisin pyytämään 14 900 ja 14 000 olisin valmis myymään. Jos taas vanhempaa korimallia pyytäin 13 900 ja myisin 13 000 tai jopa vähän alle. Hieman voi pyynnit olla yläkanttiin, mutta sulla ei sinänsä ole ilmeisesti kuitenkaan mitään pakkoa päästä autosta eroon ja voi odotella ostajaa.

Mielestäni se on juurikin tuo Terra.

Ai noinko hyvin siitä vielä saisi? Kiitoksia vinkistä. Kiire ei tosissaan ole, kesällä vielä tulee mökkireissujakin tehtyä joten hyvähän sitä vielä on pitää. Ehkä syksyllä sitten myyntiin.
13 tuhatta olisi jo enemmän kun hyvin.

Tietty jos joku tarjous tulee niin voin myydä vaikka heti, olenhan minä tuota kaveriporukoissa kailottanut.

Zone-sarja -42%
RAV4 on mustana siisti jos pistää putket kylkiin ja kunnon vanteet sekä tummat ikkunat.

Älä nyt niistä "putkista" ainakaan mitään mene maksamaan..

Niihin likaa vain housunsa, kun tulevat siihen normaalin askeleen esteeksi. Rav4 on sen verran matala, että sisään pääsee ilman rappusiakin.

Uusi Avensis tilattu!

Eipä löytynyt luotettavaa Ravia joten "tyydyin" avensikseen. Mutta tuntuu kuitenkin ihan hyvältä peliltä sekin.. Auto on tilattu ja tulee vasta muutaman viikon päästä. Mutta sitä ennen kiinnostais tietää yks juttu, jos joku osais kertoa..

Autossa on bluetooth handsfree-varuste, miten se toimii, onko jollain kokemusta? Tuleeko äänet stereoiden kautta?

Prkl, kun ei tästä nykytekniikasta aina tiiä!

Autossa on bluetooth handsfree-varuste, miten se toimii, onko jollain kokemusta? Tuleeko äänet stereoiden kautta?
Kaiuttimistahan ne äänet tulee. Eli voit vastata esim. ratissa olevalla nappulalla puhelimeesi mikä on taskussa. Olettaen että puhelin ja auto synkkaa keskenään. iPhone ja Nokia ovat vähän huonoja ainakin Bemarin bluetoothin kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom