Mikä Studio Julmahuvi - hahmo olet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ateru
  • Aloitettu Aloitettu
Olet Dieter!

Olet Bernerin kanssa saksalaisessa jännityssarjassa Die Kühe - Ratkaisijat. Sinulle tyypillisiä piirteitä ovat taipumus selvittää tärkeitä tehtäviä ja mysteerejä, saksan kielen taito, Saksan maajoukkueen kannattaminen, pitkä takki, enimmäkseen vakava luonne, mieltymys runsaasti makeutettuun kahviin ja yskänkohtaukset. Joskus saatat unelmoida kovin erilaisesta elämästä.

Olet Berner!

Olet Dieterin parina saksalaisessa jännityssarjassa Die Kühe - Ratkaisijat. Sinulle tyypillisiä piirteitä ovat taipumus selvittää tärkeitä tehtäviä ja mysteerejä, saksan kielen taito, nahkatakki, Saksan maajoukkueen kannattaminen, enimmäkseen vakava luonne ja mieltymys hieman makeutettuun kahviin. Dieterin tylyys voi aiheuttaa sinulle mielipahaa.

tt_sakari.jpg

Olen Sakari!

No olihan siellä toinenkin Sakari. Taidetaan olla ihan tylsiä molemmat ;) .

Vai millainen hahmo tämä sakari on? Jäänyt tämä sarja välistä.

Olen Dieter.

Ich bin Dieter :D

Tiedättekös muuten mitä Die Kühe tarkoittaa? Lehmät... :hyper:

Tein uudestaan ja sain vastaukseksi: Olet Bernerin kanssa saksalaisessa jännityssarjassa Die Kühe - Ratkaisijat. Sinulle tyypillisiä piirteitä ovat taipumus selvittää tärkeitä tehtäviä ja mysteerejä, saksan kielen taito, Saksan maajoukkueen kannattaminen, pitkä takki, enimmäkseen vakava luonne, mieltymys runsaasti makeutettuun kahviin ja yskänkohtaukset. Joskus saatat unelmoida kovin erilaisesta elämästä.

Jännä juttu sillä mikään noista vastauksista ei ole niin miten vastasin.

Edit: Olet Dieter!

Berner:D

Olen Abu. Mikä meni vikaan? ;)

Olet Toni Järvelä!

Työskentelet Studio Julmahuvin uutistoimituksessa ja vedät ajankohtaista keskusteluohjelmaa. Sinulle tyypillisiä ominaisuuksia ovat rutiinien täyttämä arki, hyvä kielitaito, samana pysyvät vaatteet, enimmäkseen vakava luonne, suuri juoksunopeus ja kyky jäljitellä muiden poseerauksia. Sinulla saattaa olla muutamia mieltymyksiä, jotka aiheuttavat ongelmia. Yleensä mietittävänä on kuitenkin tärkeämpiäkin asioita.

Back
Ylös Bottom