Mikä soitin on autossasi kiinni

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

haavevahva

Banned
Uusi auto ostettu ja hieman pitäisi kehitellä viihtyvyyttä sitä ajettaessa. Joten täältä sitten virikkeitä hakemaan. Eli millaisella laitteella autossasi kuunnellaan Radio Novaa?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sony joka tuli auton mukana, eikä varmasti tule olemaan toista.
Pioneereja ollut parit aikaisemmassa autossa ja sellainen olisi nykyäänkin jos vielä panostaisi autostereoihin.

Pioneerin DEH-P5700MP, pääasia että lukee MP3:sia ja on suht siedettävän näköinen. Monipuolisempi ja isompi näyttö olisi plussaa.

mho sanoi:
Pioneerin DEH-P5700MP, pääasia että lukee MP3:sia ja on suht siedettävän näköinen. Monipuolisempi ja isompi näyttö olisi plussaa.

Heh, mulla löytyypi DEH-P5600MP. ;)

JVC KD-DV6101 mp3-dvd -soitin. Ko soittimessa on pari ärsyttävää bugia. Esim. soitin ei muista viimeksi soitettua biisiä kun virrat iskee päälle ---> aina se dvd alkaa alusta ja sitten painellaan niitä namiskuukkeleita niin perkeleesti että pääsee esim. hakemistoon nro 31. Jos joku tietää miten ko. soitin toimii paremmin niin kertokoot. Ohjekirjaa en ole jaksanut avata :D

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joku pioneerin deh-???? on paikallaan. Ei toista mp3 mutta olenkin polttanut erikseen aikasemmin autoon valikoimani levyt. Toisaalta minulla on on myös toinen pioneeri jossa mp3 toisto ja 6levyn boxi ja kauko-ohjain. Jäi ylimääräiseksi isän autokaupoista noin vuoden vanhana. On vaan niin laiska noiden autojen kanssa että ei huvita paljoa rueta rassaamaan niitä ja varsinkin kun tiedän jo etukäteen että samalla kun vaihdan soittimen niin pitäisi uusia kaikki johdot. Edellinen omistaja on hieman ryssinyt noissa johdotuksissa. Voi olla niinkin että ensin kerkeä vaihtaa autoa kuin asentaa tuota parempaa soitinta paikalleen. Jos sen sitten säästäisikin seuraavaan autoon.

Sony Xplöd (lausun sen juuri noin) cd-soitin (ei mp3-kelpoinen) ja samanmerkkiset 6x9:t. Piisaa mulle mainiosti mikäli venttiilinohjurien nakutus ei hirveästi pahene.

Noita Pioneereja olen itsekin katsellut. Taitaa vaan kaupat tyrkyttää 6800-mallia nykyään.

Richard75 sanoi:
Audin oma Navi plus TV näyttö, sisältäen kuuden cd:n vaihtajan, radion navigoinnin, ja TV:n tekstiteeveellä.

Tuleeko paljon katottua telkkaria ruuhkissa?

Richard75 sanoi:
TV:n tekstiteeveellä.
Ei juma, teksti-tv olis kova.

Nussinissa on joku panasonicin paskasoitin. Etulevystä on valot pimeänä, napit tottelee jos sillä päällä ovat, lähtee aina selailemaan itsekseen radiokanavia, cd pelaa kohtuullisesti ellei päätä hyppiä.

jvc:n dvd-mp3-soitin+näyttö jonka merkkiä en just nyt muista. Tv-kanavat on vielä säätämättä ja varmaan jääkin laittamatta.

Suositut

Back
Ylös Bottom