Mikä sai sinut salille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja messala
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Mikä oli ensimmäinen tai viimeinen hetki, jolloin päätit aloittaa kuntosaliharrastuksen(harrastuksen aloittamiseksi katsotaan myös tiedonkeruun aloittaminen)? Mihin se liittyi, ja motivoiko se sinua edelleenkin liikkeelle?

Ois tosi kiva kuulla milloin ja minkä seurauksena muut pakkislaiset on päässy harrastuksen pariin. Mulla se alko kuntoutustarpeiden kautta, jonka toinen laji oli synnyttänyt.

ps. vastatkaa sitten rehellisesti :]

lopetin lätkän peluun,ja halusin kummiski harrastaa liikuntaa :) ja sitte oon ollu ylipainonen(oon edelleenki kyl vähä,mut 30kg laihdutin vähä alle vuoden aikana)niin rupes lihaksikas ja hyvä kroppa kiinnostaa ja siihen tähtään edelleen :D ja oon saleillu vasta vähä päälle puol vuotta

Halusin massaa ja reilusti! Ja haluan vieläkin lisää, tavote olla sellaset 62kg kisakireenä:D
Alunperin olin toooosi laiha kynis, painoin alotellessa 47kg!!!

No kaverit alko käymään.. niin sitten tuli pari kertaa käytyä ja kiinnostus alko lisääntymään.. Hyvännäkönen kroppa oli sillon tavoitteena eikä ne tavoitteet mihinkään ole muuttuneet.. Osa kavereista luopunu jo harrastuksesta, mutta minä se vain jatkan :)

Nippeli sanoi:
No kaverit alko käymään.. niin sitten tuli pari kertaa käytyä ja kiinnostus alko lisääntymään.. Hyvännäkönen kroppa oli sillon tavoitteena eikä ne tavoitteet mihinkään ole muuttuneet.. Osa kavereista luopunu jo harrastuksesta, mutta minä se vain jatkan :)
Samalla tavalla minäkin eli kavereiden mukana. Ei mulla ole ikinä ollut tavoitteena mitään hyvännäköistä kroppaa. Pari vuotta olen käynyt.

Lähdin puoleksi vuodeksi Englantiin vaihtoon 2003. En jaksanut käydä luennoilla ku 2 viikkoa, joten oli extra aikaa... Eikä oikein muita järkevän oloisia harrasteitä (futis EI iske).

Tätä ennen olin "aloittanut" salilla käymisen n. 5 kertaa ja kyllästynyt kuukaudessa kun ei tullutkaan niitä lihaksia ( :rolleyes: ). Englannissa oli puoli vuotta pelkkä punttis harrastuksena, ni sai jotain näkyvää aikaiseksi, motivaatio kasvoi ja puntti maistuu edelleen! :)

Ps. Englanti on muuten paska maa.

Hippinakki sanoi:
Ei mulla ole ikinä ollut tavoitteena mitään hyvännäköistä kroppaa. QUOTE]
No olihan siinä muutakin tavoiteita.. tuloksia oli pakko saada kun kaveritkin sai.. Eihän sitä huonompi voinut olla:D

Isoveli "pakotti" sen seuraks salille, siitä se sitte lähti.. Alkupaino 50kg, ei sitä nyt paljoo oo näinä vuosina kasvanu mut ainaki saanu ajan kulumaa..

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom