Toi fury on mulla toka paita ja numeroa pienempi ja sain ensimmäisessä reenissä 30kg hyödyn.Krusifiksi sanoi:Miten kauan olet nostellu paidalla tikkuniska? Tuskin ihan eka reeneissä noita hyötyjä tuli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi fury on mulla toka paita ja numeroa pienempi ja sain ensimmäisessä reenissä 30kg hyödyn.Krusifiksi sanoi:Miten kauan olet nostellu paidalla tikkuniska? Tuskin ihan eka reeneissä noita hyötyjä tuli?
ProjectX sanoi:Voitkos Salomaa vähän selventää mulle ku en tiiä oikein noita paidan virittely niksejä että mite ne hihat oikein käännetään ku sanoit tuossa aikasemmin että: "Kun hihat on käännetty sisäänpäin niin se työntää aika voimakkaasti niitä myös kylkiin. ??" ja sit toisekseen että miten paljon sisään noi F6 hihasaumat kannattaa kääntää? Kyynäpään kohdalle?
Kyllä minä pyörittelisin hihoja ihan ulkokautta. Eli kun se sauma olisi ensin normaalisti kyynerluun kohdalla niin pyöritetään hihaa ulkokautta jengoille.Salomaa sanoi:Siis F6 hihasaumat käännetään sisäänpäin kun esim Furyssa ne pistetään tuohon ojentajajänteen kohdalle....etc.
Virveli sanoi:Kyllä minä pyörittelisin hihoja ihan ulkokautta. Eli kun se sauma olisi ensin normaalisti kyynerluun kohdalla niin pyöritetään hihaa ulkokautta jengoille.
RRKalle sanoi:bodypena:mikä ettei kannattaisi, onhan kisaaminen ihan kivaa puuhaa. Toki voi ilman paitaakin käydä nostamassa jollei hirveän tosissaan voittoa tavoittele.
Ite olen kääntänyt (ja useat pro-puolen nostajat) esim. oikean käden hihaa itsestä katsoen vastapäivään, eli ulkokautta sisälle. Voi olla, että puhuttiin samasta asiasta, mutta eri sanoin(?).Salomaa sanoi:Kokeiltu on ja itselläni se ainakin pilasi noston. Useimmat käsittääkseni kääntää ihan sisään ne saumat.
Salomaa sanoi:Ekaksi paidaksi kannattaa ostaa paita millä saa raakamaksimin sopivasti rintaan.
Virveli sanoi:Ite olen kääntänyt (ja useat pro-puolen nostajat) esim. oikean käden hihaa itsestä katsoen vastapäivään, eli ulkokautta sisälle. Voi olla, että puhuttiin samasta asiasta, mutta eri sanoin(?).
Bodypena sanoi:Eli vähän iso?
Bodypena sanoi:Jep, tosiaan löytys korkkaamaton TITAN Fury NXG+ noin 50e hintaan. Sen verran vielä, että kun tuo myynnissä oleva paita on kokoa 42, ja se soveltuu kuulemma noin 85-90kg nostajalle. Mun mitat tällä hetkellä 80kg/181cm. Et toi vois käydä sen puolesta, että paitanostoa aloittelevalle se paita saakin olla vähän isompi ?
-asterix- sanoi:42 on taulukon mukaan -75 kilosten paita. eli se on sulle aika passeli. koska olet kohtuullisen pitkä 80 kiloseksi. jos haluat löysän paidan niin älä tuota osta
Bodypena sanoi:Hmm, mistä löysit tuollaisen taulukon josta näkee nuo kätevästi ? Tässä yks taulukko, mut eihän tosta ota selvää
http://www.voimaharjoittelu.net/kokotaulukko-a-57.html?language=fi
Salomaa sanoi:Siis F6 hihasaumat käännetään sisäänpäin kun esim Furyssa ne pistetään tuohon ojentajajänteen kohdalle.
Kuvassa näkyvä on valkoinen viiva on kohta mihin sauma pistetään Furyssa. Punainen taas merkkaa sitä mihin sauma pistetään F6:ssa. Se siis käännetään siitä ojentajalta aika reilustikkiin sisään päin. Auttaa huomattavasti pidemmälle nostaessa.
Marica sanoi:Ohhoh, pitääpä kokeilla kääntää nuo saumat noin. Mites tuo kaulus? Eikö se tule aika kurkulle, kun hihat on noin paljon sisäänpäin käännetty?