Mikä on teidän mielestä markkinoitten toimicin pwo?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari samalla salilla käynyttä vanhempaa ex kehonrakentajaa sanoivat ottaneensa muutaman viskiryypyn ennen lavalle menoa että suonet tuli paremmin pintaan. Liekkö moista vaikutusta
Toi on kovin yleinen menetelmä kisoissa juuri lavalle menoa ennen. Ei faktaa, mutta näin olen itse nähnyt että tehdään. Olen ollut lukuissa kisoissa takahuoneessa, mutta se ei tarkoita että näin tapahtuisi kaikilla.

Itellä menee unchained pwota ja prezonea. Itsellä parhaiten toimineet. Tohon vielä ALCAR 1-2g.
Ite kans ihan toimivaks totesin ton Unchained, mut on niin härskin makuista, että oikeen jäi häirittee treenin ajaksikin:LOL: tuli kokeiltua reilummalla vedellä tai äkkiä huiviin vähemmällä vedellä, niin aina sama.

Ite kans ihan toimivaks totesin ton Unchained, mut on niin härskin makuista, että oikeen jäi häirittee treenin ajaksikin:LOL: tuli kokeiltua reilummalla vedellä tai äkkiä huiviin vähemmällä vedellä, niin aina sama.
Jep maistuu kyllä oudolta, vielä kun se poppailee silleen. Itellä aina jos menee +25g niin meinaa tulla aikamoiset sydämmen tykytykset.

Jep maistuu kyllä oudolta, vielä kun se poppailee silleen. Itellä aina jos menee +25g niin meinaa tulla aikamoiset sydämmen tykytykset.
Kofeiini isommissa määrillä kerrallaan aiheuttaa monilla sydämessä pieniä lyöntivaihteluita, ei vaarallista jos sydän on muuten kunnossa. Kofeiinimällin jakaminen kahteen osaan esim 20minuutin aikaikkunassa helpottaa hyvin. Mutta boostereissa se jakaminen kahtia ei oikein toimi. Siksi itse käytän kofeiinittomia boostereita.

Tää käytössä pelaa hyvin.
Old School 3.0 Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 Nutrition pre workout​

40E340B8-DC26-4345-961C-38B1EE16D055.jpeg

Shock oli kyllä semmonen boosteri joskus aikoinaan että tuli paljon käytettyä. Edelleen ostasin jos olis jatkuvasti saatavilla.

Myproden The Pre-Workout+ on muuten ihan toimivat ainesosat suht järkevissä suhteissa, mutta kofeiinia ihan liikaa intergroituna. Haluisin ottaa 2x annoksen että tulis kunnon määrät sitrulliinimalaattia ym, mutta sitten kofeiini menis jo 600mg. Ite tykkäisin ettei ole kofeiinia ollenkaan ja jos haluan ottaa niin otan erikseen haluamani määrän. Kofeiinitabut on käytännössä ilmaisia, melkein saa rahaa itelle päin kun ostaa niitä.

Punaviini tekee ainakin joskus sen että alkaa paikkoja kuumottamaan. Mutta se ei varmaan alkoholista johdu kun ei muista viinoista tule samaa vaikutusta. Enkä kyllä tiedä laittaako verta sen paremmin virtaamaan vai mistä se kuumotus tulee.
Joillain naisilla ekat drinkit tai lasilliset saa posket punoittamaan.

Varmaan miehilläkin mutta eräs naistuttava kertoi että naisilla yleisempää.
Itse kun vielä alkoholia joskus käytin niin ekat lonkerot tai paukut kun joi niin jalkoja kihelmöi.

Joillain naisilla ekat drinkit tai lasilliset saa posket punoittamaan.

Varmaan miehilläkin mutta eräs naistuttava kertoi että naisilla yleisempää.
Itse kun vielä alkoholia joskus käytin niin ekat lonkerot tai paukut kun joi niin jalkoja kihelmöi.
Ei tosiaan minkään muun aineen kanssa tule tuota lämmön tunnetta kuin punaviinin ja en ole varma että käykö niin edes kaikilla punaviineillä koska monestikkaan sitä ei tapahdu.

Joujou arvon bodaus/voima kansalaiset!!Eikö arnoldikin buustailu itteesä just korkillinen jtn viina plus että asperiiniä ,koska hormooni kuuri paksuntaa verta eli punasolujen kovakin kasvu yms yms...meillä päin kanssa kertoili vanhanliiton voimamies että kerhon palautus/sali juoma oli kahvilikööri!!hehhee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom