mikä on kun ei toimi...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dynion
  • Aloitettu Aloitettu
esim. osuuspankin nettisivut ei toimi tältä koneelta...onkohan joku asetus menny väärin tjtn...tulee vaan sivu, jossa lukee, että Sivua ei voi näyttää...Selaimen yläpalkkiin kyllä tulee lukemaan Osuuspankki, mutta sitten se siirtyy tolle toiselle sivulle, jossa lukee vaan Sivua ei voi näyttää...Iltalehti onlinekaan ei toimi... Kaikki muut kyllä toimii ihan buenosti, mutta ois se ihan kiva hoidella pankkiasioita kotikoneeltakin...suojausasetuksissa on päällä SSL 2.0, SSL 3.0 ja TLS 1.0...evästeet on automaattisesti hyväksytty...mikä helvetti tässä kusee? Selaimena IE 6

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tsiguela sanoi:
esim. osuuspankin nettisivut ei toimi tältä koneelta...onkohan joku asetus menny väärin tjtn...tulee vaan sivu, jossa lukee, että Sivua ei voi näyttää...Selaimen yläpalkkiin kyllä tulee lukemaan Osuuspankki, mutta sitten se siirtyy tolle toiselle sivulle, jossa lukee vaan Sivua ei voi näyttää...Iltalehti onlinekaan ei toimi... Kaikki muut kyllä toimii ihan buenosti, mutta ois se ihan kiva hoidella pankkiasioita kotikoneeltakin...suojausasetuksissa on päällä SSL 2.0, SSL 3.0 ja TLS 1.0...evästeet on automaattisesti hyväksytty...mikä helvetti tässä kusee? Selaimena IE 6

Kokeile vaikka heivata metsään se IE.. Mikä tahansa muu tilalle, niin varmaan toimii heti. :)

kyllä kyllä....mutta muilla selaimilla ei pääse mihinkään sivuille wtf?? :eek: :eek: tulee vaan, että etäpalvelimelle ei saatu yhteyttä...perkele näiden selaimien kanssa...heitän koko perkeleen koneen ikkunasta sisään... :david:

hmm...missähän vika

Ettei olisi jotain spywarea koneella mikä estää/heittää erisivuille oman mielensä mukaan. Kannattaisi ladata Ad-aware tai Spybot ja katsoa mitä löytyy. Kuulostaa kyllä harvinaisen oudolta ........ tosin osuuspankin sivut ainakin käyttävät https hmmm :eek:

proxyn asetukset pielessä tulee mieleen ensimmäisenä, kuka on nettiyhteyden tarjoaja ja minkälainen on yhteys? Spyware tms. onkin sitten toinen vaihtoehto. Ja windowsin sekoaminen se tuttu ja turvallinen valinta pronssisijalle :)

Hellion sanoi:
Ei, mutta IE kannattaa kyllä silti heivata.

Perustele... :D

Käytän sitä töissä ja kotona, eikä mulla oo mitään ongelmia sen kanssa...

Useimmat ongelmat on siellä näppäinten ja hiiren päässä.

Net Virgin sanoi:
Samoin minäkin oon aina käyttäny töissä ja kotona IE:tä,eikä selaimen kans oo ollu mitään ongelmia.
Tsiguela,kuten jo mainittiin,kokeile palauttaa oletukset selaimeen ja tarkastaa vaikka ad-awarella kones...

Jullikka sanoi:
Samoin minäkin oon aina käyttäny töissä ja kotona IE:tä,eikä selaimen kans oo ollu mitään ongelmia.
Tsiguela,kuten jo mainittiin,kokeile palauttaa oletukset selaimeen ja tarkastaa vaikka ad-awarella kones...

Ei mullakaan mitään sen kummempia ongelmia ollut, mutta takaisin en enää vaihda. Nyt käytän Operaa ja on ainakin 10.8 kertaa parempi.

Net Virgin sanoi:

Samoja kokemuksia minullakin ja tähän asti toiminut ongemitta. Tosin en mä sano etteikö vois vaihtaa selaintakin.

Mutta jos sen vaihdon tekee, niin asennetaanko se toinen selain vaan normaalisti koneelle ja jätetään tää IE tähän, vai pitääkö tehdä jotai muita mulkkauksia? Voishan sitä aina jotain kokeilla jos ei mitään imejuttuja pidä tehdä.

Net Virgin sanoi:

Et voi tietää, mikä on parempaa, ennen kuin on kokeillut parempaa. Oikeasti minäkin käytin IE:tä monta vuotta, mutta on Opera pirusti kätevämpi.

joo, hain netistä spybotin ja löyty kaikenmoista sextrackeria, yhteensä 19 kappaletta...no ne sain pois, ja otin selaimesta oletus asetukset...eikä vieläkään toimi...proxyt on automaattisesti (OPOY:n VDSL)...paska se on :david:

Kride sanoi:
Et voi tietää, mikä on parempaa, ennen kuin on kokeillut parempaa. Oikeasti minäkin käytin IE:tä monta vuotta, mutta on Opera pirusti kätevämpi.

Ööh.. puuhastelen aikasta paljon näiden rakkineiden kanssa ja olen kyllä kokeillut erilaisia selaimia, niin isojen yhteisöjen tekemiä kuin itse tekemiä...

:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom