- Ikä
- 35
Niin eli noin 30 - 45minsan lenkki ois hyvä käydä tekemässä?? ...Koska?
Eli jos samana päivänä pitää käydä salilla, ja syödä hyvin kun taas lenkille
ei uskalla lähteä kun vasta 2 - 3h päästä ateriasta.
Itse ajattelin että treenin jälkeen kun on sulatellut eka noin 1 - 1,5h
sitten treenannut noin 1 - 2h niin vatsa on melko tyhjä. Oisko siis treenin jälkeen hyvä aika tehä se lenkki vai sitten aamulla tyhjällä vatsalla(kun on edellisenä iltana syönyt hyvin)??
Tarkotus ois kasvattaa kuntoa ei laihduttaa. Toivottavasti nyt tajusitte edes jotain, oon todella huono selittämään meinaan. :D
....Ja voiko noita 30 - 45minsan lenkkejä tehä päivässä kakskin kappaletta?
....Tarkotus oli siis kuntoa nostattaa eli jos toi 30 - 45minuutin on huono niin huomauttakaa sitten että vaikka 20minsan lenkki on paljon parempi tai huomauttakaa ihan mistä vaan kun en ite tiedä oikeen paljoakaan aerobisesta treenistä. Kiitos.
Eli jos samana päivänä pitää käydä salilla, ja syödä hyvin kun taas lenkille
ei uskalla lähteä kun vasta 2 - 3h päästä ateriasta.
Itse ajattelin että treenin jälkeen kun on sulatellut eka noin 1 - 1,5h
sitten treenannut noin 1 - 2h niin vatsa on melko tyhjä. Oisko siis treenin jälkeen hyvä aika tehä se lenkki vai sitten aamulla tyhjällä vatsalla(kun on edellisenä iltana syönyt hyvin)??
Tarkotus ois kasvattaa kuntoa ei laihduttaa. Toivottavasti nyt tajusitte edes jotain, oon todella huono selittämään meinaan. :D
....Ja voiko noita 30 - 45minsan lenkkejä tehä päivässä kakskin kappaletta?
....Tarkotus oli siis kuntoa nostattaa eli jos toi 30 - 45minuutin on huono niin huomauttakaa sitten että vaikka 20minsan lenkki on paljon parempi tai huomauttakaa ihan mistä vaan kun en ite tiedä oikeen paljoakaan aerobisesta treenistä. Kiitos.