Mikä olisi unelma-ammatti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
Fear Factor -ohjelman temppujensuunnittelija :cool:

Tai stunttimies.

Tai hiihtopummi jossain isojen vuorten juurella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tietokone ohjelmoija (ehkä pelien)
Voimamies (MM-tasolla)

No ehkä mieluummin olisin ehkä joku miljardööri, ettei tarttis töitä tehä, kaikki tekemiset kuuluisivat "harrastuksiin".

jokin huippu-urheilija vois olla mukava ammatti..
sais tehä sitä mistä tykkää, ja älyttömän hyvällä palkalla

Joku moby/chemical brothers -tyylinen musan vääntäjä.
Sais tehdä kunnon studiossa huippulaitteilla kaikessa rauhassa kunnon musiikkia ilman että olis huolta rahasta.

Voisinpa omistaa pienen suositun baarin/kuntosalin barbadoksella tai hawaijilla.

Urheilu ammattina olisi kanssa toivelistalla. Vaikkapa tennis tai golf.

-K

Realistinen unelma-ammatti ois jonkin sortin lääkäri, ja tarkotuksena ois toteuttaakin kyseinen unelma. Urheilulääkäri tai jonkin sortin tutkija... pikkasen auki vielä, että mikskä sitä pitäis erikoistua. Ekana pitäis päästä kyseiseen oppilaitokseen sisään. Sitä kattellaan sitten 2004.

Sitten sellanen todellinen UNELMA-ammatti, ois joku FBI:n agentti, joka pääsis penkomaan kaikkea "Classified"-kansioita. Sais tietää, mitä maailmalla todella tapahtuu :p

tällä hetkellä rikospoliisi, katsotaan syksyllä onko muuttunut jos en pääsekään poliisikouluun...

Pari vuotta sitten ajattelin vielä, että tähtitieteen tutkijaksi. Alkanut vaan tuntumaan, että tuo on kivempi vain harrastuksena. Nyt olen viimeaikoina miettinyt, jos sitä alkaisi opiskelemaan opettajaksi. Vieläpä jos pääsis lukioon/yläasteelle opettamaan. Huono palkka ja voisi olla henkisesti samanikäisten seurassa, mikäpä sen sopivampaa mulle. :)

Olen piakkoin valmistumassa unelma-ammattiini (psykologi), mutta alan työt näyttävät tällä hetkellä jäävän unelmaksi... No, kai sitä ennen eläkeikää ehtii jonkun duunipaikan saada :evil:

Originally posted by Nate
Olen piakkoin valmistumassa unelma-ammattiini (psykologi), mutta alan työt näyttävät tällä hetkellä jäävän unelmaksi... No, kai sitä ennen eläkeikää ehtii jonkun duunipaikan saada :evil:

Meet terapeuttikoulutukseen ja Kelan listoille ni johan rupee työtä tursuamaan! Hgissä ainakin on huutava pula vapaista terapeuteista ja erityisesti kognitiivisen alan psykoista.

Originally posted by hemmmo
Pari vuotta sitten ajattelin vielä, että tähtitieteen tutkijaksi. Alkanut vaan tuntumaan, että tuo on kivempi vain harrastuksena. Nyt olen viimeaikoina miettinyt, jos sitä alkaisi opiskelemaan opettajaksi. Vieläpä jos pääsis lukioon/yläasteelle opettamaan. Huono palkka ja voisi olla henkisesti samanikäisten seurassa, mikäpä sen sopivampaa mulle.

Hei uliuli! Kaikki tsempit sulle! Yläasteen nuorisohuligaanit tarttis opeks sellaista tyyppiä, joka jo pelkän ulkomuotonsa takia saisi kaikki hiljaa ;)

Tosiaan kaikki bodarimiehet nyt opettajiksi!

Banaaninkäyristäjä tai tyhjäntoimittaja
:D

Ei ole oikeestaan ikina mitaan unelma ammattia ollutkaan, mutta nykyinen homma on oikein mukavaa.
Ehka joku psykologi, tai opettaja olis myos ollut kivoja..

Ydinvoimalan valvoja. Saisin istuskella siellä ja katsella mittareita sun muita valoja. Eihän ydinvoimalassa koskaan mikään mene vikaan ja jos menee, niin ei ainakaan jää itse kantamaan vastuuta.
Voi olla, että olen katsellut liikaa Simpsoneita.

Joskus 3-4 vuotiaana vastasin että renttu:)
No nyt sit olen paiskonu duunia niin paljon että nuoruuden haave alkas taas kiinnostamaan, paitsi vaan oma moraalini ei anna peris olla muiden elätettävänä.
Mutta kuitenkii........... renttu tai miljonääri olis ne haaveet:cool:

Ala-asteen opettaja tai poliisi-setä (täti)

Kaikkein suurin (ja kaikkein epätodennäköisimmin toteutettava) ja mahtavin unelma-ammattini olisi kuitenkin näyttelijän ammatti.. No tokihan olen sitä jo nyt toista vuotta harrastusmielessä (ja ties kuinka monta vuotta omassa elämässä :D) mutta joskus olisi mukava olla täyspäiväinen ja täysPÄINEN näyttelijä jossain.. *huokaus* Aina saa haaveilla... :rolleyes:

Originally posted by Tahvo Tohveli
Ydinvoimalan valvoja. Saisin istuskella siellä ja katsella mittareita sun muita valoja. Eihän ydinvoimalassa koskaan mikään mene vikaan ja jos menee, niin ei ainakaan jää itse kantamaan vastuuta.
Voi olla, että olen katsellut liikaa Simpsoneita.

Katsoinkin, että miten tuo sinun avatarikin oli niin ydinvoimalan valvojan näköinen. :D

Yks kausi kansanedustajana, eikä tulisi koskaan pulaa rahasta:kippis1:

hmm...Haluasin olla näyttelijä ja vielä erittäin suosittu sellainen!

Ammattilaisvoimanostajana kun ei koskaan kukaan tule tienaamaan mitään(ts."isoja rahoja").

Originally posted by demoni
Yks kausi kansanedustajana, eikä tulisi koskaan pulaa rahasta:kippis1:

Jos taulukoita kattoo niin ei niitten liksoilla kylla rikastu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom