Mikä olisi/on sisääntulobiisisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SeveriK
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli siis...jokainen kaimppailu-urheilun suurkuluttaja on varmasti kotisohvallaan tai tietokonejakkarallaan kamppailuiltamaa katsellessa miettiny mikä biisi soisi, kun astelisi gladiaattorimaisesti kohti esim. UFC-lavaa yleisömeren hurratessa. Se on vaan tää miehinen luonne joka suoltaa näitä pikkupoikamaisia kuvitelmia pääkoppaan aikuisellakin iällä. ;)

Itse en ole mihinkään tiettyyn kappaleeseen päätyny vielä, mutta ehkä jokin Priden figter-teeman tyylinen (siis se sama jonka säestämänä Crocoppiki tuli UFC:hen) mahtipontinen luritus olisi paikallaan. Kuitenki sellainen joka saa miehet myhäilemään hiljaista kunnioitusta ja naiset kostumaan. Ei mitään räppisoopaa niinkuin nykyään monilla on.

Myös Matt Hughesin Country Boy Can Survive on loistava.

Yritän vielä miettiä sitä the biisiä, mut sillä välin heitelkää omia niin saadaan vähän kevyempää hömppää kamppailulajipuolelleki lajinahistelujen sekaan.

Uh..ja sen verran vielä että en itse omaa kamppailulajeista kisakokemusta, mut jos jollakin on jopa siltä tasolta että on päässyt biisin valitseen niin kertokaa ihmeessä mikä kappale ja miksi valitsi just sen. Soitetaanko näitä muualla Suomessa kuin MMA:ssa ja ammattiboxauksessa?

Megadethin - crush em taitaa olla jo käytössä.
No sitten sellainen biisi kuin no mercy ,esittäjää en muista.

Toisaalta voisi olla aika miehekäs jos taustalla soisi vaikka Aki&Turo - Mahtisonni :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon käyttäny:

Kotiteollisuus - +-0
Loistava kertosäe:
Hyvin osasin kyllä alkaa
kunpa osaisin joskus lopettaa
miksi jatkaa matkaa joka johtaa
rumaan muotokuvaan
ihmisen irvikuvaan
kapisen rakin elämään
jämään josta käteen jää
plusmiinus nolla

Kotiteollisuus - Valtakunta
Intron takia.

Chuck Berry - Johnny B. Goode
No: Joni oo hyvä :D

Ajattara - Antakaa Elää
Mun mieleen sopivat sanat ja pysty pistään showta pystyyn.

Ja parhaimpana:
Turmion Kätilöt - Pirun Nyrkki
Täydelliset sanat, täydellinen biisi. Sopi kuin pirun nyrkki päähän silloiseen otteluun. Väsyny aktiivisimman ottelukauden jälkeen ja odotti vain, että pääsee lepäämään. Jatkossa olisin edelleen tätä käyttänyt.

Olen väsynyt antamaan,
olen väsynyt kuolemaan,
olen väsynyt.
Raavi nahkani alta,
älä tapa, älä jätä henkiin.
Väkivalta meidät kastaa!

Metallica - For whom the bell tolls
Komia intro ja tilanteeseen sopivat lyriikat.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XX-KjkdDozQ&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XX-KjkdDozQ&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Pikkukakkosen Pellehermanni. :dance:

Suositut

Back
Ylös Bottom