Mikä ohjelma Norton Antiviruksen tilalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

protsku

Banned
Panda Platinum vai PC-Chillin vai joku muu? Norton hidastaa selvästi muita tietsikan ohjelmia jos siinä käyttää "File System Realtime Protection" -ominaisuutta ja muutenkin koko tietokoneen skannaaminen kestää ikuisuuden tällä ohjelmalla......

kyllä ne muutkin ohjelmat hidastaa jos käyttää tota kokoaikasta tiedostojen skannaamista. hommaa lisää keskusmuistia, vois auttaa vähäsen tohon. mulla on f-secure eikä tuo nyt niin kauheesti tunnu hidastavan vaikka onkin vaan 256MB.

Itse käytän Norman virus controllia, eikä ole valittamista vielä löytynyt. Ei hidasta konetta, ja virukset saa kyytiä.

Kohmelo sanoi:
http://www.free-av.com/
Kyseinen ohjelma on ilmainen ja päivityksiä tulee lähes päivittäin. Lisäksi se on alyttömän helppo käyttää, ja suht kevyt, joten kannattaa kokeilla.

Yksi ääni lisää AntiVirille. Ehkä käyttöliittymä ei oo maailman tyylikkäin, mutta kyllä se asiansa ajaa - ja on ainakin kevyt. Vähän epäillytti siirtyä ilmaiseen virustorjuntasoftaan Nortonin jälkeen, mutta ei ainakaan vielä ole kone seonnut virusten takia.

Norton Internet Security 2004 on mulla käytössä ja toimii hyvin. Se muuten voitti Mikrobitin testin uusimmassa numerossa.

AVG tai Antivir ajavat asiansa. Itsellä oli nuo aikaisemmin mainitut käytössä ennen "Norton antivirus 2004":een ( Late :love: ) siirtymistä. Norton on meikäläisenkin mielestä hiukan tehosyöppö mutta ei sitä ihan jatkuvasti tarvitse pitää päällä - mun mielestä.

Riippuu ihan koneen tehost. Tuo antivir sopii vähän vanhemmille koneille koska nortoni vie enemmän tehoja. Tosin jos on uudempi kone käytössä niin itse en ole huomannut eroja minkään ohjelman nopeuden kanssa. Nortoniin luotan niin palomuurissa kuin virustentorjunnassa ja hyvin toimii.

vsq sanoi:
Yksi ääni lisää AntiVirille. Ehkä käyttöliittymä ei oo maailman tyylikkäin, mutta kyllä se asiansa ajaa - ja on ainakin kevyt. Vähän epäillytti siirtyä ilmaiseen virustorjuntasoftaan Nortonin jälkeen, mutta ei ainakaan vielä ole kone seonnut virusten takia.

Ison miinuksen antasin melkosen isoista päivityksistä ja hitaista päivitys-sivuista, muuten erittäin toimiva.

Kehoitukseni hyvistä kokemuksesta, käytännöllisyydestä ja toimivuudesta. Kerio Personal Firewall. Ainoa että alku konfaus on rasittavaa, mutta sen jälkeen ei edes naapurin liimanäppinörtti -kakara pääse koneellesi, vaikka mitä yrittäisi :)

Ehdottomasti Avast! Ette varmasti vaihda takaisin vanhaan anti-virus-ohjelmaan jos kokeilette.. :) Ilmainenkin vielä. Päivittyy useasti ja todellakin toimii.

Suosi Suomalaista ja hommaa F-Secure. Päivityksetkin tulee ajallaan.

F-Secure tykkää syödä hyvin koneen resursseja esim. verrattuna Avast!iin. Päivittyy todellakin myös ajallaan..

toi avast on ilmeisesti nyt sitte se kevyin virus softa? sanokaas sitte viel joku kevyt palomuuri ni lähtee nortonit menee täältäki...

Back
Ylös Bottom