Mikä laite mukan lenkillä?

Ikä
38
Tässä nyt hieman lenkkeilystä innostuneena mietin, että minkä vehkeen heittäisi taskuun, jotta voisi nautiskella musiikista lenkkeillessä!
Eli mikä sinulla on mukanasi?
Mitä maksaa? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kännykkä, jossa mp3 soitin. 300e? Saa ladattua noin tunnin musiikkia.

Creative Nomad MuVo 128MB.Maksaa jotain 50€,pieni,kevyt,kohtalainen äänenlaatu,lcd-näyttö.Yksi AAA-paristo kestää kuuntelua noin 8h.

Packard Bell usb-soitin (128). Hintaa oli 49 rämpylää..
Kuulokkeiksi vaihdoin omistamani Sonyn napit, kun noilla mukana tulleilla ei tuulessa/juostessa tee mitään. (mitään ja mitään??)

Onpa creative kova patterisyöppö, kun laskeskelin, että mulla AAA-patteri kestää noin 20 tuntia.

Windir sanoi:
Creative Nomad MuVo 128MB.Maksaa jotain 50€,pieni,kevyt,kohtalainen äänenlaatu,lcd-näyttö.Yksi AAA-paristo kestää kuuntelua noin 8h.

Mistä saa tuolla hinnalla?

Tahtoo saada tommosen nyt heti :hyper:

edit: ja kannattaako tuollaine ostaa muuten 128 MiB muistilla vai onko se liian pieni ? kokemuksia?

Pyranha sanoi:

edit: ja kannattaako tuollaine ostaa muuten 128 MiB muistilla vai onko se liian pieni ? kokemuksia?

Itelleni ainakin riittää tuo 128mb, johon mahtuu jotain 20-30 biisiä.

Wintikka sanoi:
Kannettava MP3-soitin Flashilla, ei mekaanisia osia, kestää mitä vain. Maksaa 50-200 e laadusta riippuen.

Katso tästä sopiva soitin
Juu, tuota tulikin jo selailtua..
Mutta hinnat on ilmeisesti laskenut kun tuon Creative 128MBsen saa 50€?
Riittäisi mulle ihan hyvin.

Kaverilla on kyseinen MuVo ja soitinta on kärrätty kerta jos toinenkin takuuseen, kerran jopa vaihdettu uuteen, mutta senkin jälkeen palattu astialle. En tiedä, mikä soittimessa on ollut vikana, kun en ole kysellyt, mutta näin kaveri on manannut. Kunhan mainitsin...

Minä vihaan, jos roikkuu kaikkea ylimääräistä taskussa. Kuitenkaan ilman musiikkia en voi lenkkeillä. Nuo MP3-soittimet on juuri sopivan pieniä lenkeille. Minulla on Creativen Rhomba 128Mb, pistän sen kaulaan roikkumaan ja painun juoksemaan. Musiikkia tuohon mahtuu parhaimmillaan lähemmäs 40-60 biisiä(SmartFit). Riittää siis vähän pitemmällekkin lenkille.

Pyranha sanoi:

No ainakin Gigantista saa tuolla hinnalla.

Pyranha, jos vaan lenkille otat niin ei ole liian pieni, jos aioit matkustella Rovaniemi - Helsinki väliä junalla niin voi olla että alkaa vähän toistamaan.

sgege sanoi:
Pyranha, jos vaan lenkille otat niin ei ole liian pieni, jos aioit matkustella Rovaniemi - Helsinki väliä junalla niin voi olla että alkaa vähän toistamaan.

Eihän nuo 4Gb Creativet nykyisin paljoa maksa, jos niitä tosiaan tarvitsee pitemmille matkoille...

Kovalevylliset tuntuu kestävän hölkkää nekin. iRiverin manuaalissa oikein sanotaan että laite kestää kevyen lenkkeilyn. Itse en enää jaksaisi säätää musan lataamisen ja biisilistojen vaihtelun kanssa noilla flashisoittimilla, 20 gigaan kovalevyä mahtuu about kaikki aktiivikuuntelussa olevat biisit.

nahjus sanoi:
mp3 soitin.
liikaa.

Kannattaako sitä kalleinta mallia aina katsella. Muutama viikko takaperin ostin gigantista 39eurolla 128Mb:n mp3 soittimen.. Pikaisella kokeilulla tuntui ihan hyvältä, äänenlaatua myöden. Tuo tosin riippuu paljon mp3:sen laadusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom