Mikä läppäri n. 700-900€:lla???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Relg
  • Aloitettu Aloitettu
Tähän väliin voisin sanoa, että jos vähääkän enemmän liikuttelee läppäriä mukanaan niin en missään tapauksessa hankkisi 17". Itse joskus kannan omaa 15,4" kouluun ja sitten matkoille otan mukaan leffojen katseluun jne, ja tuntuu siltä että pienenpi olisi parempi. Broidi omisti tuollaisen 17" läppärin ja todettiin yhdessä, että pöytäkonetta korvaamaan sopii himaan jos ei pahemmin liikuttaa tarvitse, muuten idea kannettavasta tietokoneesta on hävinnyt siinä kapistuksessa. Pelkästään oma mielipide ja on niitä ihmisiä jotka jaksavat raahata vaikka millaista laatikkoa mukanaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten olisi HP: http://www.verkkokauppa.com/popups/p...o.php?id=25096

# Prosessori: Intel Core 2 Duo -prosessori T7250 (2,0GHz)
# Keskusmuisti: 1GB (1x1GB) DDR2 667MHz, max. 4GB.
# Näytönohjain: Intel GMA x3100
# Kiintolevy: 120GB S-ATA 5400rpm.
# Windows XP Professional

Tuossa tosin vain 14,1" näyttö.

Itse ostin AutoCadille reilu kuukausi sitten tommosen:
http://www.netanttila.com/webapp/wc...yId=31156&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Jotkut on sanonut, että Acer ei olisi kovin hyvä merkki, mutta minulla on ollut ainakin vaan hyviä kokemuksia. AutoCad -08 pyörii todella ripeään. Koneessa mm.
# Prosessori: AMD Turion TL58
# Keskusmuisti: 2Gb, 4Gb maksimi
# Kiintolevy: 2x160Gb = 320Gb
# Näyttö: 17" WXGA
# Näytönohjain: NVidia GeForce 8600M-GS
# Näytönohjaimen muisti: 512 Mb omaa muistia, max 1024 mb
# Optinen asema: DVD-Supermulti (lukee ja polttaa cd:t ja dvd:t myös tuplatiheyksiset)
# Ja hintaa 999€

Ominaisuuksiltaan oli melko ylivertainen muihin saman hintaluokan koneisiin verrattuna.

Kiitoksia vinkeistä.
Noista kahdesta kallistuisin Aceriin. Se mitä kokemusta itellä niistä on, niin ei myöskään valittamista. Tehoja näyttäs olevan mukavasti ja vaikka tuo isompi näyttö on myös isommasti kannettavaa niin juurikin tuota cadia varten se olis aika välttämätön.

edit. Niin ja sen takia nimenomaan oon uutta kannettavaa hankkimassa että voin kuljettaa sitä mukana :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom