- Ikä
- 42
Originally posted by JJP
Samaa ihmettelen. Pikku tapista saakka tietokoneiden kanssa puljanneena ja nyt kun liksakin tulee koneen ääressä istumisesta, en todellakaan halua PC:n konffausrumbaa olohuoneeseenkin...
- JjP
Itse lähinnä sen takia, että jos koneella on joku uusi leffa niin katson sitä mieluummin kunnon telkkarista ja kotiteatterijärjestelmällä sohvalta kuin 17" näytöltä näppäimistön ääressä. Xboxin konffaus on helpompaa, koska mod piirin jälkeen ei tarvitse asennella fyysisiä juttuja ja laitteiden keskinäisiä ristiriitoja ei tule niinkuin PC:llä.
Toistaiseksi itselläni kuin ei ole nettiä kotona ollenkaan ja koneenikin on jo jälkeen jäänyt ja tarkoituksena ei ole päivittää sitä niin samahan minun on telkuta tuon X-Boxin kanssa.
Tietokoneella en pelaa enää yhtään vaan tuonkin homman hoitaa Xbox.
Kolmanneksi rahat eivät yksinkertaisesti riitä PC:n päivitysrumbaan ja töissä joutuu välillä kikkailemaan/konffailemaan ihan tarpeeksi noitten koneitten kanssa niin aika/kiinnostus ei riitä kotona samaan vaan haluan ilman suurempia tappeluita pelaamaan/katsomaan elokuvia.
Te päivittelette koneitanne ja minä boxiani.
Live ei tosiaan toimi Modatulla boxilla, mutta kun minulla ei ole mahdollisuus edes saada isdn:nnää nopeampaa nettiä niin sama unohtaa tuo Live minun kohdalla kokonaan.