Mikä konsoli?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pain
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by JJP
Samaa ihmettelen. Pikku tapista saakka tietokoneiden kanssa puljanneena ja nyt kun liksakin tulee koneen ääressä istumisesta, en todellakaan halua PC:n konffausrumbaa olohuoneeseenkin...

- JjP

Itse lähinnä sen takia, että jos koneella on joku uusi leffa niin katson sitä mieluummin kunnon telkkarista ja kotiteatterijärjestelmällä sohvalta kuin 17" näytöltä näppäimistön ääressä. Xboxin konffaus on helpompaa, koska mod piirin jälkeen ei tarvitse asennella fyysisiä juttuja ja laitteiden keskinäisiä ristiriitoja ei tule niinkuin PC:llä.

Toistaiseksi itselläni kuin ei ole nettiä kotona ollenkaan ja koneenikin on jo jälkeen jäänyt ja tarkoituksena ei ole päivittää sitä niin samahan minun on telkuta tuon X-Boxin kanssa.
Tietokoneella en pelaa enää yhtään vaan tuonkin homman hoitaa Xbox.

Kolmanneksi rahat eivät yksinkertaisesti riitä PC:n päivitysrumbaan ja töissä joutuu välillä kikkailemaan/konffailemaan ihan tarpeeksi noitten koneitten kanssa niin aika/kiinnostus ei riitä kotona samaan vaan haluan ilman suurempia tappeluita pelaamaan/katsomaan elokuvia.
Te päivittelette koneitanne ja minä boxiani.

Live ei tosiaan toimi Modatulla boxilla, mutta kun minulla ei ole mahdollisuus edes saada isdn:nnää nopeampaa nettiä niin sama unohtaa tuo Live minun kohdalla kokonaan.

En ole itse vielä modannut boxiani, mutta hyvin samoilla linjoilla liikun Jonnyn kanssa. Kone nököttää työhuoneen nurkassa josta on pitkä matka olohuoneen AV-setille. Itselläni huoneiden välillä kulkee 75m letkua (3x25) jonka yhteenlaskettu OVH pieksää xboxin ovh:n mennen tullen. Sikäli olisi huomattavasti helpompaa ja halvempaa (siis jos letkuja ei jo olisi) vetää verkkopiuha pc:ltä boxiin (oletettavasti sen oikean AV-setin luona) kuin kikkailla kuten olen aikanani tehnyt. Musatkin kuuntelen mieluummin olohuoneen AV-setin kautta kun "konehuoneessa" nököttäen.

Livestä sen verran että uudempien mod-piirien kanssa voit masiinaa käynnistettäessä valita otatko käyttöön piirin biossin vai alkuperäisen. Eli senkun hankkii alkuperäisenä sen pelin jota Liven kanssa tahtoo pelailla niin probleemaa ei ole..

En todellakaan aio upottaa tonnia vuodessa siihen että kone säilyisi pelikelpoisena.. vanha PIII-650 hoitaa aivan mainiosti leffat, musat ja nettisurffailun :)

Originally posted by dogi
Livestä sen verran että uudempien mod-piirien kanssa voit masiinaa käynnistettäessä valita otatko käyttöön piirin biossin vai alkuperäisen. Eli senkun hankkii alkuperäisenä sen pelin jota Liven kanssa tahtoo pelailla niin probleemaa ei ole..
[/B]

Tämä on sellainen kissa- ja hiiriajojahti jolle tuskin tulee loppua. On olemassa mod-piirejä joiden valmistaja vannoo ettei MS niitä hokaa. MS kuitenkin jatkuvasti tekee työtä hartiavoimin piratismia vastaan ja Live-päivityksien myötä kiinni jää varmasti uusia mod-piirejä. XBox kun kuitenkin pyörii MS:n oman platformin päällä niin heillä on aika hyvät eväät tutkia rautatasolla kokoonpanoa.

Kaiken lisäksi mod-piirien myynti on tällä hetkellä vähän arveluttavaa hommaa. Keväällähän oli jokin lakiesitys jonka takia esim. konsolinet lopetti mod-piirien myynnin. Itse ostan kaikki pelit alkuperäisinä eikä tulisi mieleenkään modata konetta, mutta kukin taplaa tyylillään.

Suositut

Back
Ylös Bottom