Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tee sanoi:B.g the prince of rap- The colour of my dream
En muistanutkaan. Can´t love you jyhmii kans ihan jumalattomasti. Kannattaa kokeilla.kunnon subilla ja kunnon vahvarilla prodigyn-poison biisi on todella mahtava, niskavillat nousee pystyyn ku hurisee niin mahtavasti.Powerhousu sanoi:AAAAA!!! Miten mä saatoin unohtaa. Prodigy - Smack my bitch up, ja Funky shit. Niissä jymisee niin paljon, että corollasta tippuu ovet. On vieläpä ensiluokkaisen hyviä biisejä, eikä mitään amispaskaa. Itse asiassa koko Fat of The Land -levy jymisee ihan "kohtuullisesti".
Juu, tosi on. Oli pakko taas fiilistellä sun postin luettuani. pistin poisonin soimaan, istuin sohvalle ja nupit kaakkoon. Mä en kuule varmaan enää mitään, ja naapureillakin tais tippua taulut seinältä. Sai samalla mukavan hieronnan, kun mulla on 15" subbari sohvan alla elementti ylöspäin. :Dneutraali sanoi:kunnon subilla ja kunnon vahvarilla prodigyn-poison biisi on todella mahtava, niskavillat nousee pystyyn ku hurisee niin mahtavasti.