Mikä ilmainen tietoturva paketti?

-Marchi- sanoi:
Pistin tuon zone alarmin päälle, ja ei koko netti toiminut. Mozilla siis... Nyt kytkin sen pois päältä, ja netti pelittää.. Missäköhän on vika?

oletettavasti siinä, niinkuin muissakin palomuureissa, pitää määritellä missä määrin ja mitkä ohjelmat saavat verkkoa käyttää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt sain sen pelaamaan. Nyt tosin jengi selittää että Zone Alarm on ihan paska.
Vittu tiiä keneen uskoa.

Kokeilemalla se selviää mikä on paras juuri sinun koneelle, mutta noin yleisesti ottaen tuon zone alarmin ei pitäisi olla huono vaihtoehto, ei sinne päinkään.

itse oon käyttäny tuota kerio persenall firewall jo aika monta vuotta, ei mitään ongelmia sen kanssa. DCt, bittorrentit yms. toimii ihan ilman ongelmia. Ei jumita konetta

No, minäkin kannan korteni kekoon. Eli Zone Alarm ja Antivir (kumpikin ilmaisia) on toimineet hyvin jo monta vuotta. Mielestäni kummatkin ovat erittäin helppokäyttöisiä ja ongelmia ei ole ollut esimerkiksi verkkopelien yms. suhteen.

Multa löytyy Sygate personal firewall ja antivir ja hyvin pelaa. Myös ad-aware on
ohjelmistossa.

Laittaaako Zone Alarm ja Antivir vai F-secure 6 omaan koneeseen?
Tuohon f-secureen on lisenssi työpaikan kautta, mutta en mä saa edes toimimaan sitä autom. päivitystä siihen ja muutenkaan se ei oikein vakuuta mua.

Noita ilmaisia ratkaisuja tullut pyöriteltyä koemielessä koneella jo useampia ja viivan alle on jäänyt loppujen lopuksi yhdistelmä Kerio 2.15 + Avast. Kaikissa muissa virustorjunnoissa tahi palomuureissa ollut jokin häiritsevä ominaisuus, epäloogisuus tai suoranainen vika jonka perusteella olen vetänyt viivan kys. ohjelman yli. Ei vaan ole noiden kahden voittanutta vastaan tullut vaikka oikein tosissaan noista yritinkin eroon päästä (luoja tietää miksi). Sanomattakin lienee selvää että kone on pysynyt kiitettävän puhtaana jo useamman vuoden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom