Mikä hämmästyttää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
52
Tähän asiat jotka eivät varsinaisesti vituta tai ilostuta ja laittavat lähinnä ajattelemaan WTF :eek: ???

Mua hämmästyttää just nyt työsuojelupiiristä tullut ohje koskien kesätyöntekijöitä. Kesätyöntekijöillä ei uuden ohjeen mukaan voi ajattaa nurmikoita koska..........................se on LIIAN VAARALLISTA!!!! Siis ei jumalauta :hyper: . Siinä taas nerot olleet työssä ja oikeen aivoriihi kokoontunut. Eihän sitä olla kuin maailmansivu ajettu kesäsin nurmikoita mutta nyt se on liian vaarallista :lol2: . Opeta tässä sitten nuorisolle työntekoa :rolleyes: .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmiset, jotka ajavat moottoritielle laskeutuvalla kiihdytyskaistalla 60:a. Eikös se jumalauta ole nimenomaan kiihdytyskaista? Eikö tällöin pitäis painaa sitä kaasua, ettei jää moottoritiellä jo ajavien jalkoihin? Näissä tilanteissa voi vaan todeta että: What the fuck, where is the truth.

Ihmettelen suuresti jos tämä threadi ottaa tuulta siipiensä alle, koska ennemmin tai myöhemmn tästä tulee toinen "Mikä vituttaa " thread

nCh sanoi:
Ihmettelen suuresti jos tämä threadi ottaa tuulta siipiensä alle, koska ennemmin tai myöhemmn tästä tulee toinen "Mikä vituttaa " thread
Kyllä tämä voi onnistuakin. :) Itse olen monesti kaivannut threadia johon avautua jostain asiasta joka ei suoranaisesti suututa/vituta, ei ole iloinenkaan asia mutta jollakin tavalla "puhuttava".

Tänään hämmästyttää ihmisten uteliaisuus ja kaksinaamaisuus, tosin ei ole tuore havainto. Ei siihen vaan totu ikinä. :jahas:

Huh!
Itseäni hämmästyttää se ettei luokkaretkiä saa enää tehdä, koska kaikilla ei ole varaa.
Vituttaapahan kaikkia nyt tasapuolisesti.

Perussuomalainen asenne:
"Jos en minä niin ei sitten muutkaan!"

Hämmästytti kun ensin lulin että eikö mua oikeesti hämmästytä mikään. Mutta onhan niitä, esim:
miks hitossa jotkut teinimmit ottaa sellasta piikkilävistystä ylähuuleen? siis sellaista että ylähuulesta tojottaa 3 senttiä pitkä piikki. Aih...
Tai pitäiskö sanoa että mistä hitosta sellanen muotivillitys on tullut, tavalliset lävistykset kyllä ymmärrän.

Hämmästyttää kans; luin Hesarista viikonloppuna, kuinka Malmössä piti sulkea koulu, kun kulttuurinrikastuttajataustaiset, syrjäytyneet yläasteikäiset nuoret hilluivat siellä liikaa, rikkoivat paikkoja, kiristivät ala-asteikäisiä oppilaita jne.
Löytyi siis yksi asia missä rättipäät on tehokkaita, onnistuvat syrjäytymään jo ennen kuin yläaste päättyy...:jahas: ei vaan, se mua hämmästyttää, että miten hitossa tilanne pääsee noin pahaksi?
Ja miten niille pennuille, kun niitä oli kumminkin oli vaan joku pari kymmentä, ei saa minkäänlaista kuria?

Hämmästyttää edelleen 25 elinvuoden jälkeen naiset... Ne ei kyllä koskaan lakkaa hämmästyttämästä.

Hämmästyttävintä tässä on "hämmästyä"-sanan, ehkä jopa ylimalkainen ja liioiteltu käyttö, joka saattaa osaltaan heikentää tämän viestiketjun informatiivista arvoa. Näin runsaasti viljeltynä, voisin kuvitella, sanan alkuperäisen merkityksen laimenevan, jolle ei kuitenkaan löydy sopivan otoksen omaavia tutkimuksia takeeksi, vaan perusteluna käytetään itse allekirjoittaneen henkilön henkilökohtaisia ja aiempia kokemuksia.

Hämmästyttää, miten ihmeessä helpot asiat saadaan kuulostamaan niin helvetin monimutkaisilta.

jambo sanoi:
Mua hämmästyttää just nyt työsuojelupiiristä tullut ohje koskien kesätyöntekijöitä. Kesätyöntekijöillä ei uuden ohjeen mukaan voi ajattaa nurmikoita koska..........................se on LIIAN VAARALLISTA!!!: .

No huh huh. Kohta kesätyöntekijät eivät aamulla saa lähteä töihin, koska se voi olla vaarallista. Liiallinen ilman hengittäminen on vaarallista.

Tää ei enää hämmästytä. se vaan vituttaa. tai oikeastaan molempia.

Kuka ne nurtsit sit ajaa, jos ei kesätyöntekijät metrinen kyrpä otsassa?

Ehdota niille käytettäväksi moottoripyöräkypäriä ja turvasaappaita? Lisäksi olisi hyvä suorittaa jonkinlainen tutkinto erilaisista ruohonleikkureista ja niiden oikeaoppisesta ajamisesta. Myös leikkurit voisi käynnistää jokin ulkopuolinen taho, jolle olisi määritelty vähintään 10 vuoden kokemus ko. ruohonleikkurista ja sen käytöstä.

Nurmikoiden ajaminenhan on perinteisin kesätyö mitä on olemassa, ei sitä voi kieltää.

Niin, olisihan se vallan kauheaa jos joku kermaperse saisi vaikka rakon käteensä ajaessaan nurmikkoa.

Mua ihmetyttää se, mihin pihit ihmiset oikein säästää? Tunnen tuollaisia tapauksia muutamia, töissä käydään ja hehkutetaan rahan tuloa, säästetään ja säästetään, olevinaan sitä on, mutta missään se ei näy.

Mihin ne sitä oikein jemmaa ja miksi? Mitä iloa rahasta edes oikein on jos siitä ei koskaan pääse hyötymään, sen kun kituuttaa vaan vaikka olisi millä mällätä.

Työkaverit, jotka eivät ymmärrä miksi (toimisto)työt on hyvä organisoida. Kyllä pitää olla urpoja ihmisiä!!

Kyllä siitä rahasta MerZi pääsee sitten myöhemminkin hyötymään. Vaikkapa sitten kun ostetaan oma asunto niin on käsiraha valmiina, ei tartte niin paljon ottaa lainaa eikä lainalle tarvita takaajia. Ja myös pahan päivän varalle on hyvä sitä rahaa olla. Itse pihistelin koko viime kesän tuloistani säästötilille, jotta pystyin viime lukukauden opiskelemaan ilman että tarttes kituuttaa tai ottaa opintolainaa.

Minua hämmästyttää, että miksi threadin aloittajalle ei kelvannut 'mikä kummastuttaa?' -thread, vaan piti aloittaa uusi vastaava thread nimeltä 'mikä hämmästyttää?'

Siis: :wanha:

Missukka sanoi:
Kyllä siitä rahasta MerZi pääsee sitten myöhemminkin hyötymään. Vaikkapa sitten kun ostetaan oma asunto niin on käsiraha valmiina, ei tartte niin paljon ottaa lainaa eikä lainalle tarvita takaajia. Ja myös pahan päivän varalle on hyvä sitä rahaa olla. Itse pihistelin koko viime kesän tuloistani säästötilille, jotta pystyin viime lukukauden opiskelemaan ilman että tarttes kituuttaa tai ottaa opintolainaa.

Mä olen tässä asiassa täysin samaa mieltä. Itsekin säästän (tosin välillä myös tuhlailen :D) ihan vain ja ainoastaan tulevaisuutta varten. Edessä opiskelut, ehkä lapsi, ehkä asunnon osto jne. Niihin tarvitsee rahaa! Ja muutenkin, ei koskaan voi tietää, et mitä elämässä sattuu ihan yx kax. Mulle ei tulis mielenkään tuhlata joka kuukausi koko tiliä vaan aina jää osa säästöön.
Mä lähinnä en ymmärrä ihmisiä, joiden pitää tuhlata kaikki rahansa aina johonkin "hienoon" ja sit kuitenkin valitetaan, ettei ole rahaa. Muistaakseni MerZikin (korjatkaa jos muistan väärin) puhui, että joutuu ottamaan ehkä opintolainaa. Mä säästän, jotta mun ei tarviis ottaa sitä!

MerZi sanoi:
Mua ihmetyttää se, mihin pihit ihmiset oikein säästää? Tunnen tuollaisia tapauksia muutamia, töissä käydään ja hehkutetaan rahan tuloa, säästetään ja säästetään, olevinaan sitä on, mutta missään se ei näy. .

Aivan.Itsekin tunne ainakin 2 tällaista ihmistä.Ei mahdu mun kaaliin...:curs:
Ei se,että säästetään omat ja puolison rahat,mutta ku töissäkin pitää säästää työpaikan joka helvetin tavarasta,vaikka ei mikään "vastaava" olekaan ja omaa rahaa ei senttiäkään työpaikan tavaroissa kiinni.

Kerran töissä asiakas tarjosi tälle pihille kollegalleni oluen hyvästä palvelusta.Eli tämä asiakas kävi baariin maksamassa oluen,että tämä pihi kollegani saisi nauttia oluen työvuoron jälkeen.No nekkusällinä tämä kollegani kävi baarimikolta hakemassa rahat pois sen oluen sijaan....herranjestas mikä juntti:david:

Ja asiaan:
Itseäni hämmästyttää tämä tyypillinen suomalainen asenne.Eli missään ei voida pärjätä.Vai onko tuttuja lauseita:
-Ei varmasti suomi pääse tuolla porukalla mitaleille
-Joo,ruotsi vastassa.Turha edes katsoa
-Eihän suomi ole ikinä pärjännyt euroviisuissa.elä kehtaa ees väittää...(tällaista sai kuulla,ku yritti töissä lordia hehkuttaa)

Ja vähän tähän liittyen.Aikanaan pelasin kreikkaa jalkapallon EM voittajaksi.Joka helvetin kaveri nauroi mulle:lol2:
Eka pelin jälkeen sai kuulla aina ennen seuraavaa ottelua:No nyt se häviää kyllä.
No se ei hävinnyt ja mä voitin rahaa:D Eli siis just tuo asenne ihmetyttää,että altavastaaja ei voi pärjätä.kaitpa se on niin helppo olla aina sen paremman puolella,ja mennä massan mukan mielipiteen kanssa.ompahan sitten saman henkisiä ajattelijoita ympärillä enemmän.
Tää on just tätä pessimistisyyttä mitä mä vihaan yli kaiken:curs:

- Ihmetyttää sanonta "mikä hämmästyttää". Ei vaan mene jakeluun. Hämmästyttää? Häh, tyhmä sana. Kuka oikeesti sanoo mikäs hämmästyttää sua? (paitsi threading aloittaja) Kuulostaa älyttömän kompelöltä ja vanhanaikaiselta Mikä ihmetyttää ja kummastuttaa menee mullekin perille.

- Tänään tuli kuunneltua Ylexin radiolähetystä, jossa puhuttiin yleinsäottaen ihmisistä, jotka sekaantuvat eläimiin. Miksi ihmiset tekevät niin? Siis eläimet on hirveen likasii ja täynnätiesmitä. Ällöttävää hommaa! Menis kyllä halut pelkästään asian ajattelusta. Lähetyksessä puhuttiin Intialaisesta naisesta, joka oli mennyt naimisiin kuningas kobran kanssa. Sulhanen ei tullut ulos pesästään koko hääseremonian aikana. Laittaakohan nainen sormuksen sulhasensa kaulaan myöhemmin? Naisen mukaan heidän suhteensa perustaa siihen kuinka hän tuo maitoa kobralla ja se tulee ulos pesästään juomaan sitä. Miten tää voi olla niinku suhde? Eikö mr. kobra ole enemmän (villi)lemmikkieläin? Luuleko nainen, että seuraavassa elämässä hän syntyy uudestaan jonain parempana ja samoin kobra? Ehkä jopa samassa olomuodossa niin ei mene jälkeläisten hankkiminen liian vaikeaksi!

Muutenkin ihmettyy ihmiset, jotka haluu panna aasia perseeseen. Varmaan joku megakarvoitus fetishi. En vaan tajuu. Eikös se aidsikin syntyny siitä kuin joku ihminen meni apinoihin. Miten he oikeen suorittivat aktin? Onko apinalla joku reikä mitä laittaa? En usko, että kyseessä olisi ollut nainen, koska naiset ei voi olla niin tyhmiä (varmaan sukupuolesta lyötyisi tarkkaa tietoa, mutta nyt ei vaan jaksa ettiä!) Jotkut ihmiset on tosi outoja!

Musta leski sanoi:
Ja vähän tähän liittyen.Aikanaan pelasin kreikkaa jalkapallon EM voittajaksi.Joka helvetin kaveri nauroi mulle:lol2:
Eka pelin jälkeen sai kuulla aina ennen seuraavaa ottelua:No nyt se häviää kyllä.
No se ei hävinnyt ja mä voitin rahaa:D Eli siis just tuo asenne ihmetyttää,että altavastaaja ei voi pärjätä.kaitpa se on niin helppo olla aina sen paremman puolella,ja mennä massan mukan mielipiteen kanssa.ompahan sitten saman henkisiä ajattelijoita ympärillä enemmän.

Heh, olin intissä tuohon aikaan ja Kreikka voitti mulle viidet pullakahvit! :D
Se oli hämmästyttävää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom