SUPERCARB 1kg -40%

Mikä digijärkkäri alle 1000e hintaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roa
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tarkoitat varmaan liikkuvia kohteita?

Jos sulta löytyy objektiivejä siihen filmijärkkäriin, niin suosittelisin katsomaan uutta kameraa samalta merkiltä. säästyy pitkä penni kun ei tarvitse ostaa kaikkea uusiksi! Tietty pitää tarkistaa sopivuus ensin.

Tarkoitat varmaan liikkuvia kohteita?

Jos sulta löytyy objektiivejä siihen filmijärkkäriin, niin suosittelisin katsomaan uutta kameraa samalta merkiltä. säästyy pitkä penni kun ei tarvitse ostaa kaikkea uusiksi! Tietty pitää tarkistaa sopivuus ensin.

Sitä nimenomaan...

Eipä niitä ole, kun tuo mikä mukana tuli. Eli en nyt sen takia viittis samaa merkkiä ottaa=Minolta.

Pitääkö tuohon tonnin budjettiin mahtua myös objektiivi vai pelkkä runko?

Mielellään koko paketti. Oon vähän tuossa ajatellut, että jos tällänen paketti:
Runko:
Canon eos 400D
Objektiivit:
18-50mm ja 70-300mm

Oisko tossa mitään järkeä?

Saattaa pikkasen mennä yli ton tonnin, mut jos sitä joulun jälkeen tulis hyviä tarjouksia:thumbs:

Ja ajattelin että ostaisin sitten myöhemmin salamaa, akkukahvaa ja muuta sälää...

Toki tuo paketti voi olla myös vähän käytetty..

Osta ennemmin 400d + 17-85 is usm, jätä toi tele ostamatta. Toi on yleislinssinä paljon parempi ja nopeampi tarkennukseltaan.

Hätäisesti laskettuna 649e runko ja toi kakkula 490e

Osta ennemmin 400d + 17-85 is usm, jätä toi tele ostamatta. Toi on yleislinssinä paljon parempi ja nopeampi tarkennukseltaan.

Jeps.. Taitaa tota runkoa saada jo alle 600e.. Soveltuuko tuo linssi miten hyvin jos kuvailee noin 10-20m päästä nopeasti liikkuvaa kohdetta?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jatketaan tästä..

Eli täälläkin on jo pikku hiljaa alettu harkitsemaan diki-järkkäriä. Tähän asti olen näppäillyt canon eos 300:lla ja parilla dikipokkarilla. Plus sit tietty häitä ja hautajaisia lainavehkeillä + videokameralla.

Rungoksi olen ajatellut joko canon 450D, sony DSRL-A350 tai Nikon D60. Lähinnä nyt tuon merkin valinta vielä on auki. Eli miten noihin saa opjektiivejä yms tarpeellista tavaraa? Millä hinnalla ja millaista laatua?

Tarkoitus olisi myöhemmin ostaa linsseiksi joku perushyvä tsuumi, ehkä tele ja ehkä joku hyvä linssi muotokuvaukseen. Salama tietty on ostoslistalla jossain vaiheessa.

Canoniin on ilmeisesti melko hyvin saatavana käytettynäkin optiikkaa. Kuvan laatu varsinkin hämärässä on käsittääkseni melko hyvää (ei kohinaa..) jne. Sony uutena on mielenkiintoinen, tosin en vielä livenä ole päässyt hypistelemään. Konican linssit ja salamat ilmeisesti sopii Sonyyn, miten lienee saatavuus käytettynä? Nikon tuli vähän puskista, vaikutti kivalta käten ja suht helppokäyttöiseltä. Voisi olla hyvä vaihtoehto jos ei tule niin treenattua ja opiskeltua kuvaamista.

Millasta "perushyvää" optiikaa jengi suosittelisi noihin kameroihin? Itse olen vähän pihalla noista asioista ja apu niissa olisi tervetullutta.. (toki kauppiaitakin meen häiriin kunhan tili tulee..)?

Nikon halppismalleja ei kannata ostaa tulevaisuuden tarpeita ajatellen. D40:en ja ei varmaan edes D60:n ole suoraan yhteensopiva kaikkien obiskojen kanssa.

Eli jos Nikonin ostaa niin kannattaa ostaa vähintään DXXX sarjaa. Jos D200:n sais jostain alle tonnilla niin vois olla harkinnan arvoinen laite.

Johan ton 450D kitin saa 649€

Eli jos Nikonin ostaa niin kannattaa ostaa vähintään DXXX sarjaa. Jos D200:n sais jostain alle tonnilla niin vois olla harkinnan arvoinen laite.
Myös Nikonin D80 on harkinnan arvoinen kamera, jossa ei ole Nikonin halvimpien mallien rajoituksia af-objektiivien suhteen.

Noh, jos tarve on "kuvata" sen sijaan että ostaa nuita Kanoneita vitriiniin,
itse ostaisin käytetyn D200 johonkin 600-700 euroon.
Joku taisi myydä jopa Nikon kahvan kanssa 800 euroon.

Sitten jää joku 300 e putkiin ja sillä saa ihan passelin töötin, vaikka 17-50/2.8... Noilla kelpaakin jo kuvata.

D80 on myös ihan hyvä vaihtoehto, mut jos sille tielle lähtee, kannattaa pyrkiä saamaan se mahdollisen halvalla. Jokin aika sitten se oli 18-70 linssin kanssa 699 rajalassa = 600 e uutena. Eli max 500 käytetystä.

Toi on kyllä aika idioottimaista toimintaa, että tehdään kamera, missä ei edes perusobiskat esim klassinen 50/1.4 toimi automaattitarkennuksella.

Oliko Canonin kamerassa vielä haarukointikin halvimmissa malleissa mukana?

Nyt kun te olette ostamassa sitä tavaraa, niin osa varmaan tilaa saksasta? No itse olen tässä nyt yrittäny etsiä kauppaa josta saisin Tamronin 28-75mm f/2.8 linssiä. Joitain liikkeitä on löytyny, mutta kaikki ei toimita saksan ulkopuolelle tai sivut on pelkästään saksankieliset joista minä en ymmärrä tarpeeksi. Niin oisko antaa mitään linkkejä mistä kannattaa tilata ja saisi vielä edulliseen hintaan? Runko on Canon 400D

Nyt kun te olette ostamassa sitä tavaraa, niin osa varmaan tilaa saksasta? No itse olen tässä nyt yrittäny etsiä kauppaa josta saisin Tamronin 28-75mm f/2.8 linssiä. Joitain liikkeitä on löytyny, mutta kaikki ei toimita saksan ulkopuolelle tai sivut on pelkästään saksankieliset joista minä en ymmärrä tarpeeksi. Niin oisko antaa mitään linkkejä mistä kannattaa tilata ja saisi vielä edulliseen hintaan? Runko on Canon 400D

Vastataanpa itse omaan kysymykseen. http://www.idealo.de/ tuolta näytti löytyvän. :)

Historian painolastia? Vai olisko niissä korteissa kirjotus nopeudessa eroa vielä?

Edit: No eipä näytä olevan ainakaan kun pikaseeen vilkasin...

Back
Ylös Bottom