Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitat varmaan liikkuvia kohteita?
Jos sulta löytyy objektiivejä siihen filmijärkkäriin, niin suosittelisin katsomaan uutta kameraa samalta merkiltä. säästyy pitkä penni kun ei tarvitse ostaa kaikkea uusiksi! Tietty pitää tarkistaa sopivuus ensin.
Pitääkö tuohon tonnin budjettiin mahtua myös objektiivi vai pelkkä runko?
Osta ennemmin 400d + 17-85 is usm, jätä toi tele ostamatta. Toi on yleislinssinä paljon parempi ja nopeampi tarkennukseltaan.
Hätäisesti laskettuna 649e runko ja toi kakkula 490e
Johan ton 450D kitin saa 649€Osta ennemmin 400d + 17-85 is usm, jätä toi tele ostamatta. Toi on yleislinssinä paljon parempi ja nopeampi tarkennukseltaan.
Hätäisesti laskettuna 649e runko ja toi kakkula 490e
Myös Nikonin D80 on harkinnan arvoinen kamera, jossa ei ole Nikonin halvimpien mallien rajoituksia af-objektiivien suhteen.Eli jos Nikonin ostaa niin kannattaa ostaa vähintään DXXX sarjaa. Jos D200:n sais jostain alle tonnilla niin vois olla harkinnan arvoinen laite.
Nyt kun te olette ostamassa sitä tavaraa, niin osa varmaan tilaa saksasta? No itse olen tässä nyt yrittäny etsiä kauppaa josta saisin Tamronin 28-75mm f/2.8 linssiä. Joitain liikkeitä on löytyny, mutta kaikki ei toimita saksan ulkopuolelle tai sivut on pelkästään saksankieliset joista minä en ymmärrä tarpeeksi. Niin oisko antaa mitään linkkejä mistä kannattaa tilata ja saisi vielä edulliseen hintaan? Runko on Canon 400D
Sigmalta on tulossa 50/1.4 HSMToi on kyllä aika idioottimaista toimintaa, että tehdään kamera, missä ei edes perusobiskat esim klassinen 50/1.4 toimi automaattitarkennuksella.