mikä c-64 peli? nimi hukassa!

Eli kuvailen peliä näin: Peli alkaa kun "pieni ukko" on keskellä harvaa metsää. helikopteri on yläpuolella. Pelin tarkoitus on "tutkia" sotilasaluetta. "pienellä" ukolla (jolla pelaat) voi suihkuttaa kyynelkaasua tai näyttää väärennetty henkkareita vartiomiehille.

Peli on kuvattu siis yläpuolelta. Ukolla voi mennä sisään erilaisiin rakennuksiin, jolloin kuvakulma muuttaa sivusta päin kuvatuksi. Sisällä voi tonkia erilalisia laatikoita ja etsiä tavaraa. Kun laatikoita aukaiseen niin kuuluu erilainen ääniefekti.

Ärsyttävää kun en muista pelin nimeä. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oisko Infiltrator?

Heh, huippupeli, en tosin ikinä penskana päässyt vissiin edes ekaa tehtävää läpi. Ja mulla ainakaan mitään helikopterilentelyitä ollut siinä, oisko ollut joku piraattiversio..

Heh, huippupeli, en tosin ikinä penskana päässyt vissiin edes ekaa tehtävää läpi. Ja mulla ainakaan mitään helikopterilentelyitä ollut siinä, oisko ollut joku piraattiversio..

Taisipa olla kopiointisuojaus liitetty kopterilentelyyn siten, että manuaalista olisi löytynyt oikea vastaus vihulaishävittäjän suorittamaan koodikyselyyn, ja piraattiversiossa tämä osio oli skipattu.

ootteko saanu toimimaan tuota b-versiota missä se ukkeli liikkuu siellä maassa. Sain kyllä toimimaan tuon kopteriversion. Siis emulaattorilla.

Tutun näköinen peli kuvista... Olen kyllä pelannut, en kyllä itse olis nimeä muistanut tai mitään. Lapsuuden C64-muistot <3 oijoi... Silloin peleissä oli todellakin enemmän sitä jotain :rolleyes:

Boulder Dash, Outrun, Avenger, Bozo, Donald Duck, Buggy Boy, Impossible Mission 1&2, Eddie Kidd Jump Challenge, ja paljon paljon muita laatupelejä... Nostalgianhinku taisi iskeä taas tästä threadista :itku:

Oho, onpas kiva palvelu! Oon vuosia ettiny Crossroads I ja Crossroads II pelejä, niitä kun pelasin isoisän kanssa pienenä, 18v sitte ;) Kiitti linkistä!

Doomia saattoi pelata myos selaimella suoraan netissa. Siis toisia vettipelaajia vastaan. 64 peleista paras oli ehdottomasti Giana Sisters

Muistaako kukaan minkä niminen oli kuusnelosen peli, missä aluksi näytettiin kun avaruusalus teki pakkolaskun jollekin planeetalle? Siitä sitte sen romun vierestä lähettiin seikkailemaan ukolla eteenpäin.
Muuta en pelistä muistakkaan vaikka sitä penskana tuli pelattua aika ahkerasti.

Muistaako kukaan minkä niminen oli kuusnelosen peli, missä aluksi näytettiin kun avaruusalus teki pakkolaskun jollekin planeetalle? Siitä sitte sen romun vierestä lähettiin seikkailemaan ukolla eteenpäin.
Muuta en pelistä muistakkaan vaikka sitä penskana tuli pelattua aika ahkerasti.

Tais olla Space quest? Noi seikkailupelit oli kyllä hienoja. Kuten myös international karate jne.

Suositut

Back
Ylös Bottom