Mikä 2.1 kaiutinsetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SportBoy
  • Aloitettu Aloitettu
make72 sanoi:
No miltä ne Behringerit vaikuttaa?

Eilen illalla kerkesin vähän testaamaan ja täytyy sanoa, että on todella mahtava soundi. En osaa viljellä tähän mitään hienoja hifi-termejä, mutta kaikinpuolin olen todella tyytyväinen ääneen. Soittelelin muutamia MP3:ia, minkä laadusta ei ole niin takeita. Pitää vielä testata alkuperäisillä cd levyillä, kun kerkee. Mutta näin pikatestattuna voin kyllä suositella. Kun budjetti antaa myöden, niin voi olla että rakennan kotiteatterin 5.1 setin näistä kaiuttimista. Hinta/laatusuhde on varmati kohdallaan.

Myyjä kertoi, että Behringeriltä olisi tulossa myös subbari loppukesästä/syksyllä. Aktiivisubbasessa on tehoa 400w ja hinta jää kuulemma alustavien tietojen mukaan 250e nurkille. Sellaisen varmaan hommaan sitten täydentämään kajareita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jepulis, nyt on perskohtaista kokemusta tuosta JBL:n Creature 2.1-setistä ja täytyy sanoa, että olen 101% tyytyväinen sijoittamaani 100e:oon! Aivan loistava, dynaaminen ääni. Subbarin huomasin parhaaksi sijoittaa pöydälle, pöydän alla se tuntui kumisevan hieman. Suosittelen. :thumbs:

Labtec:in Pulse485 vaikutti hintaisekseen varsin pätevältä setiltä.
Taisi olla jotain 35? paikkeilla. Ei tietenkään mitään hifiä, mutta huomattavasti paremmat, kuin perinteiset saippuarasiat :-)

Ajattelin ostaa kannettavan kylkiäisiksi uudet kaiuttimet ja olen löytänyt 2 mielestäni melko hyvää vaihtoehtoa:
JBL CONTROL 1PRO PAAR
BEHRINGER MS16

Kenelläkään kokemuksia? Kummissa kaiuttimissa parempi hinta/laatu-suhde?
Myös muita potentiaalisia vaihtoehtoja otetaan vastaan.

Nämä pärjäsi hyvin mikrobitin testissä. Saattaa tietysti olla turhan paljon hintaa. Jos budjetti on kohtalainen ja kaiuttimet tulevat nimenomaan musiikin kuunteluun, niin kannattaa mielestäni katella suoraan aktiivikaiuttimia. Logitechin kamat soveltuvat ihan kohtuullisesti pelikäyttöön. Bassotoisto on kuitenkinusein mölisevää, ajaa yli ja ääni muutenkin puuromaista.

Tarkotus ostaa kauittimet peli/leffakäyttöön tietokoneelle. Hinta n.200e. Logitechit sun muut on haukuttu monta kertaa ja suositeltu esim. Behringerin truth B2030A, mutta tätä ei löydy läheltä paikkakuntaani käytettynä.
Onko ehdottaa jotain muita settejä?

Mulla on telkkarissa kiinni Audiopron addon onet. Musta yllättävän hyväsoundiset pikkupurkit, näissä on aika vahva alamiddle-korostus joka ei välttämättä kaikkien mieleen ole, mutta se saa aikaan jykevän vaikutelman. Vähän sama soundi kuin Tivoli audion hilppeissä. Hulluilla päivillä olivat aikanaan 150e luokkaa.

Nykyään lähinnä vastaava malli lienee T8. Noihin saa BT:llä vaikka puhelimesta musat.
https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...o-Addon-T8-Bluetooth-aktiivikaiutinpari-musta

Itselläni ollut vuosikausia käytössä Logitechin Z623 setti, eikä ole ollut mitään valittamista. Sama setti löytyy myös kahdelta kaverilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom