Miittikiitokset (ja juorut :) )

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitokset vaan munkin puolesta - oli tosi hauska nähdä mimmejä! Seuraavalla kerralla pitää katsoa ettei tule mitään menoja samalle päivälle (viikolle???) että saa rauhassa jutskailla kaikkien kanssa.

Rohkenen vihdoin hihkaista ääneen pitkään mieltä kaihertaneen kysymyksen:

Kuka olit sinä mukava vaalea hiuksinen, mustiin pukeutunut tyttö jonka kanssa jutskasin pitkään ja lähdimmepä vielä yhtämatkaa puis Amarillosta...?

Ihan kuin senssi-ilmoitus :D

Minulla on niin onneton nimimuisti... olisi pitänyt ottaa se känny ylös heti...

Niin, ja tuleeko otoksista osa 2 joskus?

-kysyy mimmi jonka tukka oli kyllä päässyt yhteen fotoon-

Nee, forwardoin sulle äsken vippimeiliisi (oletan että osoite noudattelee samaa logiikkaa kuin meillä muillakin) saamani kuvat.

Suurkiitos niistä Rocket :)

Kolme sain auki. Yhdessä kuvassa Tiukkiksen vieressä Deenä seikkaileva traanikuorrutettu nuudelikäsi on itse asiassa Nee. :)

Originally posted by Nee
Kolme sain auki. Yhdessä kuvassa Tiukkiksen vieressä Deenä seikkaileva traanikuorrutettu nuudelikäsi on itse asiassa Nee. :)

Juu, taisin siitä jossain meilissä siitä hihkaista. Sori, meni senat sakasin.:)

Minä en sitten päässyt miittiin mukaan ja harmittaa... Jouduin olemaan töissä pitkään. Minun työssäni tuo kuun vaihde tuottaa aina vähän ylimääräistä työtä ja siinä oli sitten helatorstai vapaakin vielä. Olin kotiin päästyäni niin kuollut, että hyvä jos olisin jaksanut kissaa miitissä sanoa. Olisi ollut kiva tavata muita punttimimmejä, kun omat "punttiskaverini" asuvat suunnilleen toisella puolella Suomea.

Aaaaaaaapuuuuuuuuvaaaa!!! Pääsin vasta nyt kattomaan noi Rocketin lähettämät miitti kuvat. Ihan hirveitä kuvia minusta!!! Jollakin seisoo silmät päässä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom