Miittikiitokset (ja juorut :) )

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Oli toooosi kiva miitti! Mä hyydyin heti alussa, joten pahimmat biletykset jäi multa väliin.

Kiitokset järjestäjille Rocketille ja Gillyannelle ja kiitos kaikille, jotka tuli paikalle.

Milloin on seuraava? :)

Joo kiitokset vaan kaikille! Sori että mulle tuli vähän äkkilähtö: I got an offer I couldn't refuse, hih. Ja nyt eiku kaurapuuroa naamaan.

Juu oli tosi kiva nähdä mimmejä:)
Täytyy ottaa uusiksi piakkoin,jos vaikka silloin ehtisi jopa ajoissa paikalle..Kiitokset jäärjestäjille,ja mukana olijoille hyvästä seurasta :)

Kivaa oli - tätä lisää!

On mukavaa olla samanmielisten seurassa - oma tuttavapiiri kun rajoittuu 'taviksiin', jotka ei ymmärrä ruokavalioista sun muista mitään.

Jees, Gillyannen kanssa pönötettiin sitten taas pilkkuun asti :kippis1: Hauska ilta oli jälleen, ei muuta kuin uutta kehiin taas jossain vaiheessa! Kenties sinne Lintsille tai oikein risteilylle?? :thumbs: Pidellään yhteyksiä, ja HEI kameroitsijat: KUVIA JAKOOOOOON!!!! :D

Nimenomaan oli kiva nähdä asiasta kiinnostuneita naisia, kun mun tuttavapiiri taas rajoittuu 35+ ikäisiin voimanostoäijiin, jotka eivät käytä tietokonetta.

Kiitos :)

Sydämelliset kiitokset Rocket ja Gillyanne järjestelyistä! Oli upeeta tutustua samanmielisiin mimmeihin, sain uutta uskoa ja puhtia treenailuihin kunhan paikat kuntoutuvat :thumbs:

Lintsireissu kuulostaa hauskalta, saataisiinkohan esim. elokuussa porukkaa kasaan?

Hyvä PMLats ja Gilly :kippis1: , selkeesti munkin on ruvettava treenaamaan turnauskestävyyttä että jaksaisi vielä joskus pilkkuun asti :D

Re: Kiitos :)

Originally posted by pihlis
Hyvä PMLats ja Gilly :kippis1: , selkeesti munkin on ruvettava treenaamaan turnauskestävyyttä että jaksaisi vielä joskus pilkkuun asti :D

Joo, täs on aikaa koko kesä... ryhdistäytyä.:D

Tosi kivaa oli nähä. Loppukesälle voisi järkätä miitin. Kuitenkin eri merkeissä kun ravintolassa. Tehään jotain kivaa, lintsipäivä olis aika jees.
:)

Hyviä kuvia tuli paaaljon. Voin niitä hyvinkin lähettää meiliosoitteisiinne, palstalle en mielellään laita. Ok?

-r

Kotiin päästy onnellisesti täälläkin...Ihan loppuun asti ei jaksettu olla mutta melkein...Piti kuitenkin vähän ajatella tän päivän matkustamisia kotikotiin asti.

Ihan kaikkien kans ei ehitty jutella mut oli silti kiva nähä millasia tyyppejä nimimerkkien takana heiluu.

Niin, ja niitä kuvia olis tosiaan ihan kiva nähä. Ja sähköpostiin kai parempi laittaa tai korkeintaan vip-puolelle ettei koko kansan tartte ihailla ;)

Laittakaa tosiaan kuvia tulemaan sähköpostitse, olisi tosi kiva nähdä niitä! Ei kuitenkaan mitään julkista levitystä :eek: Olen sitä mieltä, että kuvat ovat vain miittiin osallistuneille.

Ja tosi mukavaa oli, kiitokset ihan kaikille! Se pyöreä pöytä olisi tosiaan ollut tarpeen, että olisi tullut kaikkien kanssa edes jotain juteltua. Mutta hyvin meni noinkin :)

Miekin olen jo kotiutunut. Yhdyn kaikkien kiitoksiin järjestäjille: Rocketille ja Gillylle. Oli tosi mukavaa nähdä teiät kaikki ihan ilmielävinä ja pamista kaikenlaista, myös, tietty, punttiasioista.

Kuvia olisi toki nasta nähdä, ja samaa mieltä: vain mukanaolijoille. Mitähän miekin olin selittämässä siinä yhessä välissä? Vai onkohan se pyyhitty galleriasta pois.

Seuraavaa miittiä vaan miettimään. Oiskohan oikea paikka joku kuntosali?:D

Täälläkin kotiuduttiin äsken.
Kiitoskiitoskiitoskiitoskiitos! Oli mukava nähdä! :D
Laittelen kuvia sähköpostilla heti kun ehdin.

Sylin täysi kiitoksia kaikille miittiin päässeille mimmeille! Pöytä oli tosiaan ihan liian pitkä ja kantikas. Lisäksi vanhan tädin terveys petti ennen pilkkua, mutta ehdinpä silti muutaman kanssa jutella hieman enemmänkin.

Tänään kuulin, että kaverin miehen mikä-lie-biletys-porukka oli yrittänyt saada syötävää samassa paikassa samoihin aikoihin, mutta olimme ilmeisesti ruuhkauttaneet keittiön perusteellisesti, joten joutuivat vaihtamaan ruokailupistettä. :D

Juu kuvia olis kiva nähdä - mulle voi laittaa maililla tonne pakkiksen osoitteeseen.

Moro kaikki mimmit!

Kiitoksia vain seurasta kaikille ja ISO kiitos Rocketille (=> majoittajalle)...muiskis vaan!!!

Juu, järjestetään kesän miitti sinne lintsille tai punttikselle. ;)

p.s pimu täällä maistelee sidukkaa...tais maistua niin hyvälle keskiviikkona:lol2:

Heips!
Laitoin nyt kuvat menemään Rocketille, joka otti myös kuvia (kuten varmaan siitä mahottomasta salamavalon välkkeestä huomasitte), eli saatte mun ja Rocketin kuvat kaikki kerralla.

Tuo punttismiitti voisi muuten olla myös aika kiva :) Tajusin miitissä, kuinka paljon minulla onkaan vielä opittavaa... mutta sain kyllä myös aimo annoksen lisää motivaatiota treeniin :thumbs:

Kuvia :)

Voisiko joku laittaa minullekin kuvia nähtäväksi osoitteeseen pihlis74@hotmail.com. Vippiosoitetta ei vielä ole, jäsenyyden pistin kyllä vireille heti miitin jälkeen :D

Kiiiitos jo etukäteen!

Pääsin nettiin vasta nyt, kun olin perjantain lomalla, joten hieman jälkijättöisesti kiittelen kaikkia paikallaolleita huippukivasta illasta! :) Yhdyn myös monien sanoihin siitä, että kun omasta tuttavapiiristä ei punttimimmejä (eikä kyllä -mikkojakaan) löydy, niin onpa todella nastaa päästä ainä välillä "omiensa" joukkoon! :) :) :)

Seuraavaa kertaa odotellessa :whip: ja :kippis1:

EDIT: niinjoo, mullekin tietty kuvia kiits, osoitehan siis gillyanne@pakkotoisto.com

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom