Mihin vanha ATK laitteisto???

Eli ois jäänyt nurkkiin pyöriin vanha kone.

Emolevy siitä taitaa olla rikki, mutta on siinä nyt kuitenkin 800 MHz prossu, 512 MT muistii, kirjoittava CD ja DVD eli jotain hyödynnettäviä osiakin. Ja lisäksi 17 tuumanen näyttö.

CruzBrokerille soitin ja eivät ota vastaan kun ei ole toimiva paketti eli onko vinkkiä antaa ottaisko joku liike vastaan vai vienkö suosiolla YTV ongelmajätelaitokseen? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vastaavanlaisen koneen myin 40€ hintaan muropaketin myyntipalstalla. Tarkoituksena oli päästä koneesta eroon, mutta yllätykseksi sain siitä tosiaan rahaa.

Myyt kympillä tuon aseman mulle, jos ei mee kaupaks.

Levyaseman vai minkä aseman? :hyper:

Samaan hintaan saat sit kaiken kyllä... Mutta katellaan viikon verran jos joku siitä kiinnostuu. Noutaa kyllä itse joudat. Ja kantaan.. On toi selkä niin kippee... ;)

Millä kannalla toi prossu on? Mietin vaan saakohan siihen emon hommattua jostaki? Voisin hakea keskusyksikön heti viikonloppuna vaikka, jos siihen emon vielä jostakin saa.

Just itsekin siivosin nurkkia ja nakkasin surutta roskiin kaikkea vanhaa. Löytyi mm. aito AMD K6-II 350Mhz -emo prossuineen ja vuonna 1994 valmistettu Creativen 4x CD-asema sekä 270MB kovalevy :)

Levyaseman vai minkä aseman? :hyper:

Samaan hintaan saat sit kaiken kyllä... Mutta katellaan viikon verran jos joku siitä kiinnostuu. Noutaa kyllä itse joudat. Ja kantaan.. On toi selkä niin kippee... ;)

CD-RW/DVD ;) Heitä privalla tilinumero minne nakkaan haluamasi summan niin annan osoitteeni, johon voit tuon aseman postittaa. :)

Mulla alkaa silmissä sumentua jotenkin oudosti, kun näen jotain vanhaa tmv, esimerkiks vanhoja koneita joilla ei tee oikeastaan mitään. Tää on tosi juttu.

:edit: hmm nojoo nyt kun tarkemmin miettii niin tuossahan on muistiakin enemmän mitä itellä on nyt koneessa kiinni, prossu sentään 100mhz keveempi. :p

Millä kannalla toi prossu on? Mietin vaan saakohan siihen emon hommattua jostaki? Voisin hakea keskusyksikön heti viikonloppuna vaikka, jos siihen emon vielä jostakin saa.

Minä noista kannoista tiedä... Vuonna 2000 ostettu AMD:n prossu. 800 MHz. Joku varmaan tietää? Ja luulen ettei kyllä uusia emoja saa... Voipi käytettyä joutua metsästään.

Edit: Taitaapi olla Socket A.

CD-RW/DVD ;) Heitä privalla tilinumero minne nakkaan haluamasi summan niin annan osoitteeni, johon voit tuon aseman postittaa. :)

Mulla alkaa silmissä sumentua jotenkin oudosti, kun näen jotain vanhaa tmv, esimerkiks vanhoja koneita joilla ei tee oikeastaan mitään. Tää on tosi juttu.

:edit: hmm nojoo nyt kun tarkemmin miettii niin tuossahan on muistiakin enemmän mitä itellä on nyt koneessa kiinni, prossu sentään 100mhz keveempi. :p

Siin on kaks asemaa. Toinen on CD-RW ja toinen DVD-RW. Ja taitaa juurikin olla - eikä + eikä molempia tukeva.

Ota koko roska niin saat muistia lisää. Ja varaprossu. Ja levyasema! Kaupan päälle vielä Labtechkin kaiuttimet popitusta varten!!11!

Ja ADSL modeemi. Nyt et voi enää perua. Vanhakin on toi ADSL modeemi ja jos kerran vanha kiinnostaa niin printterikin vielä. Joka on vanha. Varmaan kohta 10 v!

Millos haet?

Jash. :lol2: Luulis nyt jollekin kelpaavan esim. muropaketissa, itseki muutama vuos sitten himoitsin muna huurussa 500mhz prossuja. En halua mitään ylimäärästä krääsää kämppään, tulee loppupeleissä vielä ahdasta ;b

Jos saat lopun paskan myytyä & asemat jää niin laita privaa.

Kannattaa myös kokeilla tarjota jollekkin paikalliselle päiväkodille tms. Voivat hyvinkin ottaa vastaan vähän vanhempiakin koneita. :)

Mulla ois 2 kpl pena2 -prossuja. Jotain 300-350mhz kapistuksia mmx:llä. Ja malli on niitä kamalia kasetteja. Tarvisko joku? Muinaisjäänteinä löytyy myös penaykkösiä, 133 ja 166mhz. Ikivanhoja näytönohjaimia ja jopa 3d-kiihdytinkortteja. Ja audionautinnon takaa ISA-väyläinen soundblaster. Se ainoa ja oikea (vuosien takaa). Kuka tarvii?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom