Mihin lopetat?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Gillyanne sanoi:
Toki treenaaminen pitää aina suhteuttaa elämäntilanteeseen (esim. mahdollinen perheenlisäys joskus tulevaisuudessa), mutta olen melkoisen vakuuttunut, että kyykkään, penkkaan ja maastanostan vielä eläkeläisenäkin (ja kauhistutan muita naapuruston mummeleita) :D
Tää tuli mullakin mieleen tätä kysymystä pohtiessa. Vaikea kuvitella koskaan lopettavansa rakasta saliharrastusta, mutta painotukset saattavat ja todennäköisesti vaihtuvatkin joskus tulevaisuudessa ainakin tilapäisesti erilaisen elämäntilanteen (perhe/työ/koti) takia. Ja luultavasti myös painotus reenityylissä vaihtuupi joskus tulevaisuudessa tuollaiseen kunto- ja voimatyyppiseen kunhan näistä fitnesstouhuista olen tarpeekseni saanut :) Sillä sarallakaan kun ei se katto kovin pian vastaan tule.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miksi lopettaisi? Jos rasvat ovat tarpeeksi alhaalla lihasta on liian vähän, jos lihasta on tarpeeksi rasvaa on liikaa. Voimaa on aina liian vähän. :)

Mä en osaisi olla menemättä treenaa. Vaikka esim. tänään tuntui, että en kyllä jaksais, mut kun sinne salille pääseen niin kuin hyvä fiilis siitä tulee!
Koska sitten ois tarpeeksi? Hyvä kysymys; omalta osaltani ei määränpäätä näy, tahtoo vaan kasvaa ja kasvaa.
Jos sit joskun, kun perhettä tulee niin sit ehkä on pakko jollain saralla vähentää, mut... ei sitäkään tiedä, jos ei silloinkaan tarttis vähentää treeniä.
Kunhan caan kroppa jaksaa ja pysyy tahdissa mukana, niin elämä hymyilee!
:)

Zone-sarja -42%
En voi lopettaa kun tämä "rakennusprojekti" on kesken, ja sen jälkeen on jatkettava saavutusten ylläpidon merkeissä. Koskahan olisin niin valmis että voisin ajatella lopettavani, sittenkö kun haba ei enää mahdu yhteenkään hihaan ja pitäisi villapaita saada kun on niin pirun kylmä?

Eihän se treeni tietenkään ole samanlaista puurtamista koko ajan, kun on tuota salin ulkopuolistakin elämää. Joskus käyn useammin ja kehityn, joskus vain ylläpidän jo saavuttamiani tuloksia.

Latest posts

Back
Ylös Bottom