SUPERCARB 1kg -40%

Mihin etusivun linkit katosi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Jake
  • Aloitettu Aloitettu

J.Jake

Erikoismies
VIP
Kaupunki
Helsinki
Eli etusivun vasemmassa lidassa oli ne linkit. Forum, Galleria jne.
Mulla ei näy niitä enää. Uutisissa olevien keskustelu linkkien kautta pääsin kikkailemaan forumille joka toimii ihan niinkuin ennenkin.

Tapahtui siis tänään. Uudempi ulkoasu jne. toimi aiemmin ihan ok.

J.J Åke

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Eli etusivun vasemmassa lidassa oli ne linkit. Forum, Galleria jne.
Mulla ei näy niitä enää. Uutisissa olevien keskustelu linkkien kautta pääsin kikkailemaan forumille joka toimii ihan niinkuin ennenkin.

Tapahtui siis tänään. Uudempi ulkoasu jne. toimi aiemmin ihan ok.

J.J Åke

Mulla on työkoneessa sama tilanne (IE&17" näyttö). Tai ei ne sieltä mihinkään kadonneeet ole, löytyy kun rullaa sivua reilusti alaspäin.
Kotona kannettavalla&Firefoxilla pelaa normaalisti.

Siis onko kyse nimenomaan niistä forumin etusivuilla olleista jutuista?

Täällä ei näy ylhäällä eikä alhaalla, Firefox käytössä.

Ja vielä useilla työpaikoilla eletään niin kivikaudella, ettei FireFoxia ole asennettu. Mutta hyvät ihmiset, jos kotoa surffaatte, heivatkaan helvettiin se IE jo.

Jokos toimii? Ja kyse on siis Pakkotoisto.com etusivun vasemman puolisesta valikosta, jossa on linkit galleriaan, forumille, mun portfolioon jne.

Nyt toimii myös tässä mun työkoneessa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jokos toimii? Ja kyse on siis Pakkotoisto.com etusivun vasemman puolisesta valikosta, jossa on linkit galleriaan, forumille, mun portfolioon jne.

Jaah, mulla puuttui nimenomaan nuo forumin etusivulla olleet linkit, nuo alla olevat. Mutta nyt ne taas näkyy.

Heath odotetusti Ironmanin voittoon. - Ironman punnituskuvia - Ironman galluppi tulokset - Ironman 2008 webcast -

Jep - ainakin se mun tarkoittama ongelma on korjaantunut.

Jos haluaa loukea koko Phil Heath tekstin niin joutuu rullaamaan oikealle.

Ja vielä useilla työpaikoilla eletään niin kivikaudella, ettei FireFoxia ole asennettu. Mutta hyvät ihmiset, jos kotoa surffaatte, heivatkaan helvettiin se IE jo.

sama paska 2 eri paketissa. turha sitä firefoxia on mainostella kun ei se oo sen kummosempi selain kuin mikään muukaan...

ja nyt ainakin toimii hyvin ja leveys on sopiva.

Jaah, mulla puuttui nimenomaan nuo forumin etusivulla olleet linkit, nuo alla olevat. Mutta nyt ne taas näkyy.

Heath odotetusti Ironmanin voittoon. - Ironman punnituskuvia - Ironman galluppi tulokset - Ironman 2008 webcast -

Tätä itsekkin kaipasin, kiitosta nopeasta fixistä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom