mihin aikakauteen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fuhrer
  • Aloitettu Aloitettu

Fuhrer

Strength Coach
AMMATTILAINEN
jos saisitte päättää niin millä aikakaudella, ja mihin kansakuntaan olisitte halunneet syntyä?
Itse olisin halunnut syntyä spartaan 25 vuotta ennen thermopylaita niin olis voinu päästä sinne taistelee jos olis ollu vielä hengissä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan roomalaiseksi Rooman huippuaikoina. Eläminen, huvit, ruoka ym. kaikki täysin ilmaista, ja rikkaaksi orjien hemmoteltavaksi elämäntapaurheilijaksi ja sikailijaksi pääsisi kunnianhimolla ja fiksuudella, sekä kaikennäköisiä perverssejä harrastuksia voisi harrastella päivät pitkät :P

Aika tyytyväinen olen tähän aikaan, toinen ois feodaaliajan Japani ja ei tietenkään miksikään muuksi kuin samuraiksi :D

Kauas tulevaisuuteen ja mielellään Suomeen. Uskon että se on nykyisyyttä viihtyisämpi ja mielenkiintoisempi paikka elää arkea.
Menneisyyteen syntyminen olisi tarkoittanut lähes varmuudella syntymistä nykyistä kurjempaan paikkaan ja aikakauteen. Jopa menneiden aikojen varakkaiden elämä oli aika alkeellista mitä tulee nykyiseen elintasooni jopa näin suht köyhänä opiskelijana (mm. modernin teknologian puuttuminen, terveydenhuollon taso ja lyhyt elinikäodote...).

jos saisitte päättää niin millä aikakaudella, ja mihin kansakuntaan olisitte halunneet syntyä?
Itse olisin halunnut syntyä spartaan 25 vuotta ennen thermopylaita niin olis voinu päästä sinne taistelee jos olis ollu vielä hengissä :D

mua himottais kanssa päästä johki tonne antiikin aikaan taistelemaan. ;) liikaa kenties elokuvia katsottu?

Eläkkeelle jos pääsis..:rolleyes:

Ei vais.. Varmaan niinkin lähelle kun 60-70 luvulle, milloin naiset oli reheviä ja luonnollisia, toisin kun nykyään. Ja mitä olen vanhempien juttuja kuullut, niin tuntu olevan aika huoletonta aikaa. Päivät pitkät ajeltiin dodgeilla, mineillä sun muilla anglioilla hiekkateitä, juostiin naapurin ukkoa ja haulikkoa karkuun, kun oli käyty nussimassa hänen tytärtä.

mua himottais kanssa päästä johki tonne antiikin aikaan taistelemaan. ;) liikaa kenties elokuvia katsottu?

Mua on aina inspiroinu soturikansat historiasta.
tottakai leffat vähän romantisoi sitä meininkiä, mut kyl mä silti mieluummin kuolisin 26 vuotiaana persialaisen miekkaan ku riutusin täällä 85vuotiaaks..
Etpä sä nykyaikana kauheen kunniakasta kuolemaa saa.. :(

Antiikin Kreikkaan urheilun ja filosofian keskelle, haluaisin olla menestyvä urheilija ja saada osakseni suosiota, sitten joisin viiniä ja juttelisin Sokrateen kanssa.

Toinen vaihtoehto olisi sitten juuri Spartalaiseksi tai Roomalaiseksi sotilaaksi, mielenkiintoista olisi kokea miten kurinalaista siihen aikaan soturin elämä oli.

Korkeintaan tulevaisuuteen. En edes halua ajatella miten likaista, epähygieenistä, ei sähköä ja muutenkin alkeellista aikaa. Arvostan kovasti hampaiden pesua ja muita pikku askareita, mitkä nykyään ovat luonnollisia kaikille. Uuden ajan myötä ihmiset myös tutustuvat useimpiin ihmisiin ja se kumppani voi löytyä aika isonkin joukon keskeltä (eli toisin sanoen ennen vanhaan oli totisesti vaikemapaa päästä polkemaan usempia tyttösiä jollei sattunut olemaan joku siniverinen elostelija :D).

Ooh, en osaa päättää!
Keskiajalla olisi periaatteessa ihan hauskaa, mutta antiikin aikakausikin olisi kiva. Tai sitten keikistellä Ranskan hovissa hienossa vaaleanpunaisessa rokokoomekossa :haart:

Yks sana: Woodstock
60-luku alusta asti San Fransiscossa ja sitten päättyen reissuun Woodstockiin 1969. Sitte joutaski hypätä jonneki tulevaisuuteen. :D

Edit: Venice Beachilläki ois voinu asua jonki aikaa 60-luvulla...

Between the time when the oceans drank Atlantis, and the rise of the sons of Aryas, there was an age undreamed of.

Njoo, tietty jos aiemmasta elämästä jotain muistaisi, sitten mieluummin vaan vuosikymmen tai kaksi takapakkia, pistäisi tarkasti muistiin kaikki tulevat pörssiraketit ja alkaisi maailman rikkaimmaksi ihmiseksi & samalla maailman keisariksi.

Tulevaisuuteen tuhannen vuoden päästä!

Tulevaisuuteen tuhannen vuoden päästä!

Sinne vaan mutanttizombeja pakoilemaan :D

91187.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom