- Liittynyt
- 11.4.2003
- Viestejä
- 2 979
Tuossa äippä oli asioinut huollossa auton kanssa. Auto on 2000 vuoden Mitsu Spacestar 1.8 Gdi-koneella. Auto pätki ajossa, joten eiku merkkihuoltoon.
Huollossa tehtiin joku mystinen "päivitys". Tämän jälkeen auto ei enää pätki, mutta tarkkana ihmisenä äippä huomasi että auto söi jatkuvasti 1,5l/100km enemmän kuin ennen. Ajo ihan samanlaista, ja huollon jälkeen selvä hyppy ylöspäin. Myös ajon jälkeen haisi bensa selvästi auton ulkopuolella.
Otettiin yhteyttä huoltoon. Huollon "hiukan" kyseenalainen mielipide: "täysin normaalia, että uudella päivityksellä syö 1,5litraa enemmän (wtf ) ja bensa haisee (wtf )". Ehdotettiin, että vanha ohjelma takas, ja tutkikaa nyt se oikea vika. Ei kuulemma onnistu takaisinpäin, pitää vaihtaa jotain bokseja, ja kuulemma kallista.
Mitään ei muuta oltu autoon tehty, ja mitään mielipiteitä "hienoista" päivityksistä kyselty. Hintaa lystillä 130 euroa.
Mitenhän auto yhtäkkiä vaatii päivityksiä viiden vuoden toiminnan jälkeen, ei nää nyt vielä mitään windowsseja oo, helvetti.
Huollossa tehtiin joku mystinen "päivitys". Tämän jälkeen auto ei enää pätki, mutta tarkkana ihmisenä äippä huomasi että auto söi jatkuvasti 1,5l/100km enemmän kuin ennen. Ajo ihan samanlaista, ja huollon jälkeen selvä hyppy ylöspäin. Myös ajon jälkeen haisi bensa selvästi auton ulkopuolella.
Otettiin yhteyttä huoltoon. Huollon "hiukan" kyseenalainen mielipide: "täysin normaalia, että uudella päivityksellä syö 1,5litraa enemmän (wtf ) ja bensa haisee (wtf )". Ehdotettiin, että vanha ohjelma takas, ja tutkikaa nyt se oikea vika. Ei kuulemma onnistu takaisinpäin, pitää vaihtaa jotain bokseja, ja kuulemma kallista.
Mitään ei muuta oltu autoon tehty, ja mitään mielipiteitä "hienoista" päivityksistä kyselty. Hintaa lystillä 130 euroa.
Mitenhän auto yhtäkkiä vaatii päivityksiä viiden vuoden toiminnan jälkeen, ei nää nyt vielä mitään windowsseja oo, helvetti.