Onhan tää nyt vähän hassu sarja. Fysiikoissa sinällään mitään vikaa, ja näkyy monilla kilpailijoilla olevan tottakai jalatkin treenattu, mutta minkä perkeleen takia nuo shortsit?
Tosin taitaa olla ns. kehonrakennusta massoille-tyylinen julkisivu, jolla tuodaan lajia helpommin lähestyttäväksi tavan pulliaiselle. Ja isot, luonnottomat reidethän on tottakai siksi lyötävä piiloon.
E: Vai erehyinkö mä sarjasta? Tällasia tuli Googlella.
Mielenkiintosta vaihtelua, mutta en itse ymmärrä miten tuo nyt eroaa tavallisesta kehonrakennuksesta muuten kuin että reisilihakset suapi olla olemattomat:D
Mielenkiintosta vaihtelua, mutta en itse ymmärrä miten tuo nyt eroaa tavallisesta kehonrakennuksesta muuten kuin että reisilihakset suapi olla olemattomat:D
Sporttipoikien missikisat ne Exposta vielä puuttuikin...
Minä voin osallistua, kun on jalkatreenit menneetkin vähän huonosti polvioperaation jälkeen.
Kasvatan Fabion hiukset, ostan aivan helvetin rumat ja riemunkirjavat housut enkä kyykkää vuoteen, niin se on siinä.
Tälle sarjalle voisi tulla heti joku alasarja, jossa on hihaton päällä shortsien lisäksi. Sitten enää tarvitsee treenata vain käsiä. Pakollisiin posetuksiin kuuluu tietenkin, että pitää nostaa hihatonta paitaa ja näyttää vatsalihaksia. Geelin määrä hiuksissa, aurinkolasit ja duckface-ilme arvioidaan myös!
Hitto, täähän ois sellanen laji, missä vois itekkin ehkä pärjätä :D Tarvii vielä pienemmät lihat kuin CBB-miehet. Ja eikai kukaan kiellä vilauttelemasta reisiä(munaa) shortsien alta lavalla!
Kyllähän tässäkin "lajissa" kilpailee oikeasti lihaksikkaita tyyppejä, mutta kunhan tästä ei nyt vaan tulisi sellainen rimanalitus mahdollisuus joillekin.
Tyhmintähän tässä on se, että tässäkin lajissa voi saada PRO-kortin. Vaikka saahan naisetkin niitä omissa bikininäytöksissään niin silti... Miehet, viina ja penkki
Isot reidet on ällöt, posehousut on ällöt, kisavärit on ällöt, jalkojen treenaaminen ei oo kivaa ja kisa kireäksi diettaaminen sitäkin kamalampaa sekä poseerauksen opettelu on tuskaista...
No ehkä tuo on sellainen enemmän mainstream-juttu. Ei olla niin kireitä kuin bodarit, näytetään naisten mielestä jumalattoman hyviltä ja ollaan muutenkin tuollaista kaunista poikaa keikistelemässä rantavaatetuksessa.