Miesten sali?

Onko tietoa, onko Suomessa kuinka paljon miehille suunnattuja kuntosaleja? En tiedä onko tällaiselle kysyntää, mutta ainakin itse olisin valmis maksamaan vaikka tupla- tai triplamaksua jäsenyydestä, jos käyttäjämäärät olisivat vähän maltillisemmat. Luulisi olevan yrittäjänkin näkökulmasta ainakin ajatuksen tasolla toimiva järjestely, kun laitteet eivät vaatisi huoltoa niin tiuhaan, ryhmäliikuntaa ei tarvitse järjestää samassa määrin jne.

Naisten salejahan on ollut kai iät ja ajat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kai noita jokaisessa isommassa kaupungissa enemmän ruuhkaisia saleja ja sit vähemmän ruuhkaisia saleja. Riippuu varmaan siitä, mihin on mahdollisuus aina matkustaa reenille.

En oo kuullu, että olis varsinaisesti miesten saleja, mutta tietyt mestat varmaan profiloituu enemmän miesten paikaksi, niin kuin yksi voimanostoluola täällä. En oo kyllä käyny vuosiin, että millainen meno on nykyään. Että tuommoista "äijäsalia" vaan ettimään, näissä paikallisissa ei tosiaan ole mitään ryhmäliikuntoja ja varustelukin on hyvin toista sorttia (hyvällä tavalla), mitä perus ketjusaleilla olkoonkin, että esim. Liikku täällä kyllä panostanut mukavasti myös siihen, että pystyy tekemään jonkinlaista voimareeniäkin järkevästi.

Eiks BBC ole oikeastikin miesten sali.
Wileniuksen joku tyttöystävä tais olla eka, vai toka, nainen kun pääsi sinne käymään?

Toinen juttu:
Oon ymmärtänyt että monella salilla noi jumpat ja ryhmät on just niitä rahaa tuovia juttuja verrattuna pelkkiin "salilla" kävijöihin.

On kai noita jokaisessa isommassa kaupungissa enemmän ruuhkaisia saleja ja sit vähemmän ruuhkaisia saleja. Riippuu varmaan siitä, mihin on mahdollisuus aina matkustaa reenille.

En oo kuullu, että olis varsinaisesti miesten saleja, mutta tietyt mestat varmaan profiloituu enemmän miesten paikaksi, niin kuin yksi voimanostoluola täällä. En oo kyllä käyny vuosiin, että millainen meno on nykyään. Että tuommoista "äijäsalia" vaan ettimään, näissä paikallisissa ei tosiaan ole mitään ryhmäliikuntoja ja varustelukin on hyvin toista sorttia (hyvällä tavalla), mitä perus ketjusaleilla olkoonkin, että esim. Liikku täällä kyllä panostanut mukavasti myös siihen, että pystyy tekemään jonkinlaista voimareeniäkin järkevästi.

No joo jotain tuollaista olisi hakusessa, mutta ei välttämättä mitään HC "äijäsalia". Itse olen kuitenkin ihan perusrimpula. Aloin vaan miettimään, kun naisille käsittääkseni tarjontaa on aika monipuolisesti, miehille ei niinkään, että mistä se johtuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom