Miesten MM 2006 Ostrava

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ronnie.cz saitilla nyt jotain kuvia eiliseltä..menny noi sarjajaot näköjään joltakin nyt vähän sekasi.:lol2:
edit: ton linkin sisältö näköjään vaihtelee kokoajan. Väliin siellä on kuvia, väliin jotain tszeszk republic krääsää....

http://www.ronnie.cz/c-2977-ms-muzu-2006-den-2-(2.).html

2977_8_1.jpg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Keskustelu body-building.ru foorumilla löytyy MM kisoja koskien täältä. Sivun alalaidassa ja seuraavalla sivulla linkit joihinkin kuviin, mutta aukesivat mulla ainakin kovin pieninä!

Venäjän kielen käännöspalveluni Laura K suomensi minulle juuri, että finalistien listat ovat nyt nähtävillä kisapaikalla.....Eli tiedossa on jo , ku pääsis vaan käsiksi. Finaalit alkavat tunnin kuluttua. Eli ilmeisesti siellä tullaan tunteroinen jäljessä :)
Syvin kiitos ja kumarrus Laura K:lle, olet korvaamaton :haart:

Jatkuvuus: Ei muuten mitään ongelmaa, mutta mun maailmankuva järkkyi pahasti...:D

Finaalissa ovat:

to 65 kg

Santos
Cibula
Samad
Mohamed
Abdel

to 70 kg

Adams
Maggiore
Sriboontong
Riedl
Bekker

to 75 kg

Yossef
El Shwiwy
Lalmolda
Majek
Losel

to 80 kg

Lauter
Sarmento
Nasim
Charoenrith
Hristov

to 85 kg

Giusto
Salam
Mabrouk
Abdallah
Da Silva

to 90 kg

Osladil
Morales
Kolman
Scheu
Tabrizi

to 100 kg

Dudushkin
Havlik
Burenkov
Kasal
Piotrkowicz

over 100 kg

Slodkiewicz
Hemmer
Mansour
Pocius
Hajek

Body to 170 cm

Menziani
Horat
Scheek
Moja
Garay

Body to 178 cm

Prager
Hlinka
Gossel
Van Biljon
Iacobucci

Body over 178 cm

Bourgon
Vinogradov
Vrbanic
Psenica
Malinak

Jos nyt nää nimet mitään sanovat.

Ois kiva tietää miten Ruotsin Pierre Chamoun pärjäsi -85 kg sarjassa. Onks Anniella tietoa?
-100 kg finalisteista Stefan Havlik on tuttu kaveri. Kilpaili keväällä Loaded cupissa , Tanskassa ja vei siellä oman sarjansa sekä overall voiton. Havlikilla mielettömän erottuvat lihakset ja erityisesti reisien erottuvuus omaa luokkaansa. Hän on muuten todella tyylikäs esiintyjä. Käykää tsekkaamassa kaverin kotisivut; www.stefanhavlik.com! News-valikosta löytyy myös jotain vertailukuvia meitsin kaa.
Havlik voitti muuten viime keväänä EM-kultaa sarjassa -90kg. Hänellä on myös MM-kultaa muutaman vuoden takaa.

Eikös tuo Pierre kisannut Jerry sua vastaan juuri PM-kisoissa?

Kyllä kisasi. Oli mun sarjan kolmas. Paksulihainen kaveri. A. Danielsonilta oli vaan tullut jotain tietoa, että Pierre hätyytteli finaalipaikkaa. Mene ja tiedä sitten.
Ott Kiivikas laitteli mulle eilen illalla tietoa omasta sijoituksestaan. Arvioi olleensa jossain sijoilla 11-13. Pääsi siis ainakin eliminaatiokierrokselta mukaan kisaan (15 parasta).

Miloksen foorumilta löyty tollasia tuloksia:

CBB 170 cm

1. Joel Carlos Scheek. Holanda
2. Jan Garay. Chequia
3. Robert Horvat. Croacia
4. Petra Angel Moja. Rumania
5. Marco Menziani. Italia

CBB 178 cm

1. Luca Iacobucci. Italia
2. Rudolf Prager. Chequia
3. Andrej Hlinka. Eslovaquia
4. Mario Van Biljon. Sudafrica
5. Andreas Gossel. Alemania

CBB + 178 cm

1. Vjaceslav Vinogradov. Chequia
2. Lubos Malinak. Eslovaquia
3. Daniel Psenica. Chequia
4. DrazenUrbancic. Croacia
5. Guy Bruno Bourgon. Canadá

-65kg

1. Sazali bin Abd Samad. Malasia
2. Jose Carlos Santos. Brasil
3. Mohmaed Osman Abdel Rahman. Egipto
4. Anwar Ahmed Mohamed Elamawy. Egipto
5. Adam Cibula. Eslovaquia

jne.

http://milossarcev.com/board/index.php?topic=6550.60

-85 sarjan finalisteista toi egyptiläinen Mabrouk on melko mielenkiintoinen kaveri.
Aloittanut MM-kisaurakkansa jo vuonna 1981!!! Sijoittunut silloin tietääkseni neljänneksi. Hänellä on muistaakseni 7 MM-kultamitallia ja lisäksi useita himmeämpiä mitalleja. Kilpaillut myös ammattilaisena 1989 esim. Suomen pro GP:ssä.
Pro-ura jäi kuitenkin lyhyeksi, koska menestystä ei tullut.
Mabrouk on erittäin suosittu kaveri kotimaassaan. Hänellä on tai on ainakin ollut siellä joku oma tv-sarja. Olen myös kuullut kaverin olevan miljonääri.
Arvostus Egyptissä kehonrakennusta kohtaan on melkoinen. Tietääkseni vain jalkapallo ajaa suosiossa ohi.

Seuraava sarja:

Category to 70 kg
1. Maggiore (Italy)
2. Riedl (Slovakia)
3. Adams (South Africa)
4. Bekker (Russia)
5. Sriboontong (Thailand)

Ihanaa Jerry, että olet keskuudessamme:hyper: ;)

Miloksen foorumilla kuvia over all voittajasta, mikäli taas oikein käsitin:D:

http://milossarcev.com/board/index.php?topic=6550.new;boardseen#new

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom