Miesten body fitness (kehonrakennuskilpailu pituus/painorajoilla)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hulkki sanoi:
Yhden tai jopa kahden lisävuoden tarvetta itselläni selventää hyvin mm. se, että noihin sarjoihin mahtuvat esim. Tomin kokoiset tyypit, jotka ovat lihasmassassa mua 100 vuotta edellä, ja joiden ei tarvitse varata dieetille (ainakaan mitenkään merkittävän paljon) lihasta poltettavaksi asti.
Pakkoko sinne on mennä heti ensimmäisellä kerralla voittamaan? Dieetin loppupelien kokemuksesta olisi varmasti hyötyä kisatessa myöhemmin kun massojenkin puolesta voi pärjätä. Jos ensin pitää kerätä niin paljon lihaa että on painorajalla kireänä ja sitten opetella kisadieetti niin hommaan menee viisi vuotta. Kisat kun on vaan kerran vuodessa.

:offtopic: Kukas alkais ajamaan alle 180cm voimamies kisoja ilman painorajaa näitä tyyppejä kun on suomi pullollaan...
Mulla ainakin loppui motiivi koko hommasta kun huomasin jääväni 175-176 pitkäksi pätkäksi eikä kehonrakennukseen ole mallia saatikka geenejä... :itku:

Dopey sanoi:
Pakkoko sinne on mennä heti ensimmäisellä kerralla voittamaan?
Heh, ei mulla olisi edes sen 1-2 ylimääräisen treenivuoden jälkeen mahiksia voittoon vaan tarvitsen nuo vuodet ihan vain rakentaakseni sellaisen peruslihasmassan, jolla olisin sentään vertailukelpoinen noissa kisoissa. Nykyisellään olisin kisakireydessä niin pieni, että jäisin tuolla melko varmasti vihoviimeiseksi.
Dieetin loppupelien kokemuksesta olisi varmasti hyötyä kisatessa myöhemmin kun massojenkin puolesta voi pärjätä.
Totta, mutta pelkän kisakokemuksen takia ei mielestäni kannata lavalle lähteä aivan naurettavana kyniksenä, vaan jonkinlainen kilpailukyky pitäisi olla heti ekassa kisassakin (vaikka tavoitteena ei olisikaan mitalit vaan kisakokemuksen kartuttaminen).

Nykyisellään voisin selän, rinnan, olkapäiden ja pohkeidenkin massojen puolesta noihin kisoihin lähteä, mutta reidet ja kädet ovat vielä aivan luokattomat jopa bodyfitnesskisoihin. IMO sinne lavalle kannattaa lähteä vasta siinä vaiheessa, kun on jotain näytettävääkin.

OT:

sulla on hulkki tuossa profiilikuvassa selkä aika vaikuttavan leveässä kunnossa. Kädet vähän pistää silmään negatiivisessä mielessä, tai sitten massiivinen yläkroppa saa ne näyttämään verrattain pieniltä.

Onkos sulla enemmänkin tuoreita kuvia onlinena? Anna linkkiä niin käyn tsekkaamassa.

No pistetään nyt sitten kunnolla offtopiciksi...

Ilecules sanoi:
sulla on hulkki tuossa profiilikuvassa selkä aika vaikuttavan leveässä kunnossa. Kädet vähän pistää silmään negatiivisessä mielessä, tai sitten massiivinen yläkroppa saa ne näyttämään verrattain pieniltä.
Ei siinä mitään harhaa ole, vaan ne kädet tosiaankin ovat pienet.

Sitähän mä tässä olen yrittänyt sanoa, että ennen kuin saan kädet ja etureidet selvästi paremmiksi ei ole kovinkaan järkevää kisoihin lähtöä harkita.
Onkos sulla enemmänkin tuoreita kuvia onlinena? Anna linkkiä niin käyn tsekkaamassa.
Aivan tuoreita kuvia ei ole, muutaman kuukauden vanhoja löytyy tuolta: http://members.tiscali.fi/hulkki/2004.htm

Noissa kuvissa oli aamupaino 96 kg, ja kisakuntoon olisi lähtenyt vielä varmaan ainakin 5 kg rasvaa pois, joten lihasta tarvitaan vielä paljon lisää bodyfitnesskisojakin varten.

Olin jo ton kisaamisen lähes täysin kuopannu omalta osaltani,mutta taas alkoi kiinnostaan,kun luin tästä uudesta body fitness-kisasta.
Tosin ajattelin kylläkin esim.Teppei Morimotoa,joka olisi näillä bodyfitnesskriteereilläkin todennäköisesti kaksi SM-kultaansa voittanut.
Tietynkokoisilla nämä pituus/painoluokat eivät kehokisoihin valmistumista mitenkään siis muuttaisi....?
Oishan ne lyhyemmätkin tietysti ohuempia,kuin kehonrakennuskisoissa yleisesti ottaen...?
Mun paino olis siis näillä rajoilla -79kg.
Ajatuksia?

Dodii.. Ketä pakkislaisia tulemme näkemään miesten Body fitness-SM lavalla syksyllä 2005??
..näillä näkymin Pakkomielle.com, raskas sarja!!
(Hahhah, pistää hymyilyttää toi sana "raskas")
Tuskin tulen painamaan edes mulle sallittua 90 kiloa, mutta polte lavalle on kova!!
Noniin Hulkki..Snake..?

P.S. Tämä ei ole lupaus vaan haaste!!

pakkomielle.com sanoi:
Dodii.. Ketä pakkislaisia tulemme näkemään miesten Body fitness-SM lavalla syksyllä 2005??
Toivottavasti mahdollisimman monta. :thumbs:
Noniin Hulkki..Snake..?
Snaken kannattaisi tosiaan tuonne jo syksyllä lähteä. Omalla kohdallani en vain näe vielä näiden käsien ja reisien kanssa kauheasti järkeä lähteä pullistelemaan lavalle laihana poikana, eli meikäläisen kisadebyytti on todennäköisesti aikaisintaan vuonna 2006.

Rupesin tässä suunnitteleen salin vaihtoa,kun nykyisellä salillani olen aika yksin näitten kehohommien kanssa.Kuulin tuossa työkaverilta,että Lahdessa on toinenkin CMS-sali(vanhempi GYM1)?Toi CMS-sali on siinä mielessä tärkee,että pääsisin viikonloppuna Tampereellakin samalla kortilla treenaan.Ja ymmärtääkseni tuolla GYM1:llä on huomattavasti enemmän kisailuista tietäviä,kun Nick'sillä.Vähän tää ikäkin tietty alkaa mulla arveluttaan(32v),kun viimeks oon reilusti alle kympin rasvoissa ollu noin 7v-sitten. :rolleyes:

Snake sanoi:
Rupesin tässä suunnitteleen salin vaihtoa,kun nykyisellä salillani olen aika yksin näitten kehohommien kanssa.Kuulin tuossa työkaverilta,että Lahdessa on toinenkin CMS-sali(vanhempi GYM1)?Toi CMS-sali on siinä mielessä tärkee,että pääsisin viikonloppuna Tampereellakin samalla kortilla treenaan.Ja ymmärtääkseni tuolla GYM1:llä on huomattavasti enemmän kisailuista tietäviä,kun Nick'sillä.Vähän tää ikäkin tietty alkaa mulla arveluttaan(32v),kun viimeks oon reilusti alle kympin rasvoissa ollu noin 7v-sitten. :rolleyes:

Joo kyllähän Lahden kisaileva porukka GYM-1:lläon perinteisesti treenaillut. Itseasiassa se Vapaudenkadun uudempi GYM-1 taitaa olla se CMS-sali (tosin jossain vaiheessa sai kaiketi käydä kummassa tahansa, en tiedä koska itse käyn Nick's:llä :thumbs: ).
Mutta kyllä Nick's:ltä tietoa löytyy esim. IFBB PRO tuomari Johnny Kankala käy siellä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
pakkomielle.com sanoi:
..näillä näkymin Pakkomielle.com, raskas sarja!!
(Hahhah, pistää hymyilyttää toi sana "raskas")
Tuskin tulen painamaan edes mulle sallittua 90 kiloa, mutta polte lavalle on kova!!
Noniin Hulkki..Snake..?

P.S. Tämä ei ole lupaus vaan haaste!!

Haaste asetettu! FitSamBoy tulee olemaan lavalla kans pituudella 176.5cm ja massalla 80.5kg, eli keskisarjaan, ja kultajahtiin;)kai täältä on muitakin lähdössä kisaamaan?! pysyypähän reenimotivaatio kohdallaan kun saa vähän tavoitetta,, hyvä juttu munki mielestä toi BodyFitness-sarja!

Hmmm, linessin pitää siis lunasta 90 päivää ennen kisoja, jolloin ADT:n pojjaat pääsee halutessaan testaamaan... Milläköhän todennäköisyydellä minua EI testattaisi tuona aikana tai sitten heti kisojen jälkeen? :D

Voin jo kuvitella Timo Seppälän sanomassa Mr. Burns -äänellä muille ADT:n jäsenille, että "eeeexcellent..."

Timo Seppälä-Mr Burns :lol2:

sinkka sanoi:
Joo kyllähän Lahden kisaileva porukka GYM-1:lläon perinteisesti treenaillut. Itseasiassa se Vapaudenkadun uudempi GYM-1 taitaa olla se CMS-sali (tosin jossain vaiheessa sai kaiketi käydä kummassa tahansa, en tiedä koska itse käyn Nick's:llä :thumbs: ).
Mutta kyllä Nick's:ltä tietoa löytyy esim. IFBB PRO tuomari Johnny Kankala käy siellä.
Jos nyt ton Kankalan lärvin bodylehdistä oikeen muistan,niin taisin treenata sen kanssa samaan aikaan tänään ja oon sen useemminkin Nick'sillä nähnyt.Tarttee varmaan vetästä sitä hihasta joku kerta ja kysyä kisahommista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom