Mies usuttaa koiriaan muiden kimppuun Helsingin Kalliossa

Löytyykö Helsingin pakkislaisilta lisätietoja kyseisen herran toilailuista? Alla vähän taustaa:

http://www.facebook.com/note.php?note_id=469509917134&id=522132231 sanoi:
Poliisi kaipaa tietoja tekijästä

Tänään 16.12.2010 puolilta päivin Kalliossa mies päästi molemmat koiransa, pitbulleja, ohikulkevan koiran kimppuun, käyttäytyi aggressiivisesti ja hyökkäävästi ja huoritteli yms, poliisit saapui saman tien paikalle ja pistivät kaverin pakettiin. Koirat haettiin eri partion toimesta. Poliisia lainatakseni, "hullu", ja heille valitettavasti vanha tuttu. Niin ikään, Kallion alueella eritoten surullisen kuuluisa legenda.

Nyt olisi mahdollisuus vaikuttaa sen pitbullien omistajan kohtaloon. Eli; KAIKKI tieto mitä teillä on sen tyypin liikkeistä, mitä tarkemmin sen parempi- tehkää mahdollisimman nopeasti ilmoitus Pasilaan, nro kommentissa tässä alla.

Mitä enemmän saavat ensikäden tietoa, sen parempi.

Mitä tarkemmin muistatte päivämäärät, mahdolliset kellonajat, sanatarkat tai edes suuntaa-antavat lauseet, sen parempi.

Koirien ja miehen tuntomerkit jne. Uhkaava käytös missään määrin tai koirien kimppuun käyminen, kaikki käy.

Ongelmana kaverin suhteen on ollut aiemmin mm. se, ettei ole ollut tarpeeksi todistajia yms, mutta nyt on todistajat, asianomainen joka ei anna periksi, valokuvat, eläinlääkärin dokumentit ja poliisit jotka oli saman tien paikalla. Uskon, että mitä useampi soittaa esim. näistä koirapuisto tyhjenee-kokemuksista, metrossa uhkailuista ja mesoamisesta yms mistä täälläkin on ollut puhetta, sitä parempi; he haluaa tietää siitä että minkälainen kaverin käytös yleisesti on.

Miehen tuntomerkit;
hyvin tummaihoinen,
puhuu suomea ja englantia ilman selvempää korostusta,
n.175-180cm pitkä,
normaalivartaloinen, hyvässä kunnossa.

Tänään tavatessa siististi uusiin ja laadukkaisiin vaatteisiin pukeutunut.

Kaksi pitbullia, joissa molemmissa tappeluarpia. Usuttaa koiria muiden koirien kimppuun, ja tiedän että esim. koirapuistot tyhjenevät kun tämä tulee paikalle, koska on yleisessä tiedossa että voi käydä tosi pahasti.

Kielenkäyttö todella rumaa, asenne puheessa ylimielinen. Me saatiin huorittelua ja "te ette v-u voi mulle mitään, soittakaa vaan poliisit", täysin maanisen raivon vallassa vaahdottuna. Itselle tuli mieleen että kaverilla käyttäytyy kuin vesikauhuinen eläin.

Yhteystiedot Pasilaan (miusta tämä on oikea numero, jos saatte poikkeavaa tietoa niin päivittäkää tännekin)

Poliisille tehtävät ilmoitukset (Rikospoliisi)

su - to klo 8 - 22, pe - la klo 8 - 23

puh. 071 877 4240

faksi 071 877 5240

Ja, sana kiertämään kaikille mahdollisille tahoille.

Jos tää nyt saatais pois tuolta kaduilta läyhäämästä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laitas Leelucky lähdeviitteet tähän postiin niin tiedetään että kuka tuon tekstin on kirjoittanut ja missä se on julkaistu. Ilman lähdeviitteitä viesti poistetaan.

Se onkin kiva pitää kahta pitbullia aseinaan. Siinä on isompikin ukko vaikeuksissa jos päälle käy kaksi pittiä ja ihminen. Vielä jos koirissa on matsin jälkiä, niin ne voi olla ihan vitun sekaisin. Kai tossa käy niin, että lopuksi dogit ammutaan ja ukko pistetään hoitoon, viimeistään silloin kun kytät saa soiton kun koirat ovat tappaneet lähipuistossa jonkun ihmisen. Siihen saakka asialle ei varmaan tehdä hevonvittua.

Siihen saakka asialle ei varmaan tehdä hevonvittua.

Tosta alkuperäisestä viestistä päätellen ukko lähti komeroon ja koirat eri kyytiin. Villi arvio että koirat vietiin Viikkiin löytöeläintaloon tms ja sieltä sitten joskus johonkin, ehkä kai.

Eikös tollasen koiran saa aika äkäseen piikille jos se sattuu ihmistä puremaan? Vai pitääkö pahastikin riepotella että tulee tappotuomio?

Ainakin omalla paikkakunnalla nuo skeopäät hommaa uusia eläimiä ennemmin tai myöhemmin vaikka olisi saatu entisiä pois. Eläimethän tuossa aina eniten kärsii yleensä koirat.

Ainakin omalla paikkakunnalla nuo skeopäät hommaa uusia eläimiä ennemmin tai myöhemmin vaikka olisi saatu entisiä pois. Eläimethän tuossa aina eniten kärsii yleensä koirat.

Näihän se on, nämä idiootit pitävät vielä itseänsä eläinrakkaina ihmisinä.

Noista koirista tuskin kukaan saa enään kivaa lemmikkiä.

juu sori tässä siis lähde: http://www.facebook.com/note.php?note_id=469509917134&id=522132231

En viitsinyt suoraan laittaa kun on kuitenkin yksityishenkilö kyseessä.

Laita sellaiset lähdeviitteet että oikeasti tietää kuka tai mikä nimimerkki tuon kirjoituksen takana on. Mulle tuon linkin takaa ei aukea mitään.

Viitteet siitä syystä että tuossa jossain määrin kerrotaan taas jostain ihmisestä tietoja ja on ehkä ihan hyvä saada esille se joka tuon kirjoituksen on alun perin kirjoittanut, muuten voi olla pieni vaara siitä että joku pitää tekstiä sinun kirjoittamanasi.

Lähde on siis Facebookista, nönnönnöö nimisen henkilön kirjoituksista ja vielä yöllä tuo kirjoitus näkyi ilman kirjautumista Facebookiin. Nyt näköjään vaatii kirjautumisen näkyäkseen. Tuon tarkempaa tietoa en osaa enää antaa. Kyse ei ole siis mistään uutisoinnista.

[mod]Nimi editoitu pois -Japi[/mod]

^

Mun mielestä ton alkuperäisen kirjoittajan nimen voisi poistaa tosta sun viestistä, vaikkakin on hyvä tuoda esille, että kirjoitus ei ole omasi ja se, mistä kirjoitus on kopioitu.

Itse en ainakaan tykkäisi, jos mun nimi koreilisi keskustelupalstoilla ja paikoissa, minne en sitä ole ehkä itse halunnut. Pahimmillaan (joka on kuitenkin aika epätodennäköistä), henkilölle voi koitua tällaisesta ongelmia. Siitäkin huolimatta, että hän on itse alunperin kirjoituksen nettiin kirjoittanut.

Ei siis millään pahalla.

Tuo alkuperäinen kirjoittaja oli vielä toivonut ettei tuota linkitettäis mihinkään eli vois sen nimen tosiaan ottaa pois..

Ei oo kyllä itelle moista urpoa tullu vastaan, vaikka Kallion suunnassa liikuskelen. Onko tietoo, että missä päin ihan tarkalleen tää sankari liikkuu? Että osaa sitten varoa, jos tulee mies kahen pitbullin kanssa vastaan...

Pitääpä vaikka vielä kysäistä, että onko esim. frendeillä tietoa.

^

Mun mielestä ton alkuperäisen kirjoittajan nimen voisi poistaa tosta sun viestistä, vaikkakin on hyvä tuoda esille, että kirjoitus ei ole omasi ja se, mistä kirjoitus on kopioitu.

Itse en ainakaan tykkäisi, jos mun nimi koreilisi keskustelupalstoilla ja paikoissa, minne en sitä ole ehkä itse halunnut. Pahimmillaan (joka on kuitenkin aika epätodennäköistä), henkilölle voi koitua tällaisesta ongelmia. Siitäkin huolimatta, että hän on itse alunperin kirjoituksen nettiin kirjoittanut.

Ei siis millään pahalla.

Tuo "varoituksen kirjoittanut Valistunut kansalainen" toivoi, että kirjoitusta jaetaan mahdollisimman laajalle. Toki, suojelisin hänen nimeään, siksi, ettei Pitbullien omistaja (Saakohan hänen Nimensa maininta "mr Charles E) voisi hakea hänet käsiinsä....

Tuo alkuperäinen kirjoittaja oli vielä toivonut ettei tuota linkitettäis mihinkään eli vois sen nimen tosiaan ottaa pois..

Mikähän idea on laittaa nettiin joku julistus jossa pyydetään ties mitä toimenpiteitä ja sitten kuitenkin pyydetään olemaan linkittämättä?

Mikähän idea on laittaa nettiin joku julistus jossa pyydetään ties mitä toimenpiteitä ja sitten kuitenkin pyydetään olemaan linkittämättä?

Ehkä (aka apuluksen mukaan) pyytänyt olemaan linkittämättä suoraan hänen noteensa, jossa esiintyy omalla nimellään (jonka tosin on ite jättänyt julkiseksi Facebookissa).

Leelucky on kopioinut tekstin sanatarkasti ja siellä sanotaan kyllä "Ja, sana kiertämään kaikille mahdollisille tahoille", mutta suora linkki on tietty eri asia kuin tekstin kopioiminen ilman lähdettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom