Mies herännyt 19 vuoden koomasta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pelimies, nukkui koko lastenhoitoajan :)

ei vaan taitaapi olla kaverilla pieni totuttelu nykymenoon, on tuossakin ajassa maailma jonkinverran muuttunut. Kunnioitettavasti oli vaimo jaksanut vierellä pysyä (tai niin Aamulehden jutusta sen ymmärsin).

:kippis1: vaan uudelle elämälle

Tosi uskomaton juttu. Huonompi hommahan siina on, etta tasta moni innostuu pitamaan sukulaisiaan hengissa koomassa vaikka laakari ei paljon toivoa olis enaa antanutkaan. Ja verovaroja menee sairaasti... mutta enpa ma toisaalta itse osaa vetaa rajaa siihen missa vaiheessa letkut vedetaan pois ja milloin ei. Kyseessa on kuitenkin jonkun elama.

joo. tapauksesta oli maininta päivän hesarissa. mieleen tuli lähinnä eräs South Parkin jakso.

no huh huh!

Mä veikkaan, et se mies kuolee viikon sisällä. Media saatto vähän liiotellakin osaa tosta jutusta. Mä kuulin joskus jostain poliisista, joka heräs koomasta kymmenen vuoden jälkeen ja kuoli seuraavalla viikolla. Onhan sitä porukkaa, joka nousee kuolinvuoteeltaan, hyppii vähän aikaa ja kuolee sen jälkeen. Mikäs siinä. Median mukaan toi mies elää viel 80-lukua... On varmaan aika rankkaa sille ja sen perheelle.

Originally posted by Jyty-Pepe
mutta enpa ma toisaalta itse osaa vetaa rajaa siihen missa vaiheessa letkut vedetaan pois ja milloin ei. Kyseessa on kuitenkin jonkun elama.

19 vuoden kooman jälkeen sitä olisi niin kynäniska, että en ainakaan minä välttämättä niin välittäisi herätä. :lol2:

Originally posted by igf1bp3
19 vuoden kooman jälkeen sitä olisi niin kynäniska, että en ainakaan minä välttämättä niin välittäisi herätä. :lol2:

Joo, mut oisko hei vahan hienoo, kun kasiin ja reisiin tulis lisaa ymparysmittaa tuuma viikossa.. ilman syntholia!!! :evil:

Joo, mutta lihas kasvaa levossa:D

Originally posted by purkkis
Median mukaan toi mies elää viel 80-lukua... On varmaan aika rankkaa sille ja sen perheelle.

Mullakin on muutamia tuttuja, jotka elää vielä 80-lukua.

Mäkin veikkaan, että se kuolee pian. Mahtaa olla keholle hirveä järkytys herätä, jos on 19 vuotta ollut vuodelevossa. Ei se ainakaan ihan heti sängystä omin voimin nouse.

Tuli vaan mieleen että väsyttääköhän tolla jätkällä seuraavana yönä? :D
Epäilen vahvasti :david:

Originally posted by SuBu^
Tuli vaan mieleen että väsyttääköhän tolla jätkällä seuraavana yönä? :D
Epäilen vahvasti :david:

No luittekos ton jutun kunnolla

Wallis and a friend were in a car on July 13, 1984, when it ran off the road. Both men were found beneath a bridge the next day. The friend died; Wallis was left a quadriplegic and fell into a coma for three months.

He soon emerged partially from the coma. But for 18 years, he could communicate only by blinking his eyes or grunting.

Then, on June 13, he called out "Mom" to his mother and later asked for a Pepsi. While home from the hospital for a weekend, he said he wanted milk with his breakfast. Since then, he has steadily increased his vocabulary, and he is considered fully emerged from his stupor.

Eipä se missään kunnon koomassa tota 19 vuotta ole ollut. Siis ollut hereillä ihan "normaalisti" parempi sana voi olla vakavasti halvaantunut ku on kerran voinut kommunikoida vaan silmän räpäytyksillä. ja itse asiassa kyllä muutkin ruumiin osat liikkunu näköjään

Over the past 19 years, the Wallis family would pick him up at the Stone County Nursing and Rehabilitation Center and take him home or to family functions.

Zini said that probably aided in a gradual recovery that began with him reacting to a six-figure doctor's bill.

Eighteen years ago, Wallis shook his head violently when a doctor told the family that medical bills were running about $125,000 -- as if to say the price was not acceptable, said his father, Jerry Wallis.

Later on, Wallis would react to Chevrolet TV commercials.

"He wouldn't drive a Chevrolet and when the commercials would come on the TV he'd have a fit. He'd shake his head from one side to the other and give some kind of hollering," Jerry Wallis said.

Vaan on silti aika uskomaton/hieno juttu:thumbs:

Lihashan kasvaa levossa, äijä lienee melkonen massamonsteri! Blää, jos se tosta hengissä selviää, alkaa lukemaan pakkista, käymään salilla ja syömään, on luvassa melko nopeaa kehitystä. Kateeksi käy. :rolleyes:

Originally posted by Phat
Lihashan kasvaa levossa, äijä lienee melkonen massamonsteri! Blää, jos se tosta hengissä selviää, alkaa lukemaan pakkista, käymään salilla ja syömään, on luvassa melko nopeaa kehitystä. Kateeksi käy. :rolleyes:

Paitsi että kaveri on kyllä edelleen halvaantunut.

:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom