Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei hyväksyisi?mun mieheke ei varmast hyväksyis jos lähtisin hakemaan..
Noh, eipä se tykännyt mun innosta tavotella voimapunnerrus kisojakaan. Tosin ymmärrän hänen kannan että "naisellisuus" kunniaan ja siihen hän ei paljon massaa mahdu ;) Fitnessmallikisoissa taas näyttäydytään bikineissä muiden edessä, enkä usko että olisi sekään mieleistä..Miksei hyväksyisi?
Sorry, mutta mä en ymmärrä :( käy vähän sääliksi, jos toinen ei pysty toteuttamaan omia unelmiaan parisuhteen takia...Noh, eipä se tykännyt mun innosta tavotella voimapunnerrus kisojakaan. Tosin ymmärrän hänen kannan että "naisellisuus" kunniaan ja siihen hän ei paljon massaa mahdu ;) Fitnessmallikisoissa taas näyttäydytään bikineissä muiden edessä, enkä usko että olisi sekään mieleistä..
Sorry, mutta mä en ymmärrä :( käy vähän sääliksi, jos toinen ei pysty toteuttamaan omia unelmiaan parisuhteen takia...
Et USKO että miehes tahtoisi sun menevän, vai TIEDÄT ettei mies tahdo sun menevän? Ootteko jutelleet asiasta, ootko kertonu että se on sun haave? Toisaalta jos susta itestäskään ajatus ei tunnu luontevalta, niin sinällään miehen mielipiteellä asialle ei taida olla merkitystä (paitsi jos se koittais pakottaa sua lavalle vaikka pokka ei riitä).Pointtina oli etten usko että tahtoisi minun biksuissa lavalle menevän, enkä usko että itsellänikään pokka riittäisi, joten haaveissa vain :P