Mies ei hyväksy kisaamista

Haaveissa vain.. :D mun mieheke ei varmast hyväksyis jos lähtisin hakemaan.. mutta juurikin fitnessmallimaista kroppaa tavoittelen =)

Miksei hyväksyisi?
Noh, eipä se tykännyt mun innosta tavotella voimapunnerrus kisojakaan. Tosin ymmärrän hänen kannan että "naisellisuus" kunniaan ja siihen hän ei paljon massaa mahdu ;) Fitnessmallikisoissa taas näyttäydytään bikineissä muiden edessä, enkä usko että olisi sekään mieleistä..

Noh, eipä se tykännyt mun innosta tavotella voimapunnerrus kisojakaan. Tosin ymmärrän hänen kannan että "naisellisuus" kunniaan ja siihen hän ei paljon massaa mahdu ;) Fitnessmallikisoissa taas näyttäydytään bikineissä muiden edessä, enkä usko että olisi sekään mieleistä..
Sorry, mutta mä en ymmärrä :( käy vähän sääliksi, jos toinen ei pysty toteuttamaan omia unelmiaan parisuhteen takia...

Sorry, mutta mä en ymmärrä :( käy vähän sääliksi, jos toinen ei pysty toteuttamaan omia unelmiaan parisuhteen takia...

Komppaan Heetua. Me eletään vaan kerran ja loppuen lopuks jokanen elää oman elämänsä. Itse haluan ainakin pyrkiä siihen että pyrkii jatkuvasti toteuttamaan omia haaveita/unelmia. "Ryhmäpainostuksen" alla voisin hyvin lopettaa raudan nostelun ja ryhtyä tavottelemaan sitä maratoonia ja käymään jumpissa, mitä kaikki muut ystävättäret tekee, mutta jotenkin se salilla käyminen ja itsensä haastaminen ja lihasmassan kasvattaminen vaan kiehtoo kaikkein eniten. Oikeet ystävät ja kumppani arvostaa toisen haaveita ja unelmia, ja kannustaa tavottelemaan niitä. Näin ajattelen ainakin itse.

Joo tota en mä mikään onneton ole :D Hyvin on mies kestänyt armeijaan lähdöt, Pr-työt ja vastaavat. Treenataankin yhessä useana päivänä viikossa ja kannustetaan toisiamme. Eikä se varmasti pahaksi pistä jos sporttinen olemus pysyy ja kehittyykin. Pointtina oli etten usko että tahtoisi minun biksuissa lavalle menevän, enkä usko että itsellänikään pokka riittäisi, joten haaveissa vain :P

Ja lisäys vielä edelliseen: Useemman vuoden kun on treenannut "kovaa" niin kyllä siinä on omat mieltymyksetkin vaihdellut. Ensin olin syömishäiriöinen, sitten treenasin liikaa -> ylikunto. Nyt kun on tasapainossa kaikki kropassa ja pään sisällä, niin voi "hifistellä" miltä haluaisi näyttää tai mitä saavuttaa. Tärkeimmät asiat on kuitenkin koossa ja aion olla tyytyväinen itseeni näin niin kuin on kumppaninikin. Loppujen lopuksi oma mieltymys on nimenomaan sporttinen treenattu kaunis kroppa. Toisin sanoen turha sääliä, en ole hölmö tai heikko jos kuuntelen toisen mielipidettä. Jos tulee vahva fiilis että nyt kyllä osallistun, niin sitten osallistun. Kyllä noi miehet tarvittaessa puhumalla pehmittää :D

^ En nyt ymmärrä ettei mies tykkäisi jos bikinit päällä esiintyisit lavalla. Tiedän kyllä että tuollaisia miehiä on mutta siinä kohtaa menee mustasukkaisuus tai mitä onkaan niin yli! Joten jos haluat niin älä anna sen olla esteenä, myöhemmin vielä kadut! Ja siellä se pokkakin kasvaa :)

Mikähän tämän postin pointti oli...? Tarkoitus ei siis ollut valittaa, että mies ei hyväksy kisaamista, vaan....? Herättää keskustelua?

Näitä samansisältöisiä ketjuja ilmestyy aina ajoittain... Milloin mies ei anna osallistua fitness-/voimanostokisoihin taikka ei hyväksy hiusten leikkuuta, alapään karvojen ajelua, meikkaamista tai jotain muuta tyttöystävän joko liian miehekkääksi tai lumpahtavaksi muuttavaa toimintaa. Okei, parisuhteessa täytyy tehdä joskus kompromisseja ja varsinkin kisaamispäätöstä kannattaa muutenkin aina vähän harkita, koska kisoihin valmistautuminen reeneineen ja dietteineen voi olla rankkaa aikaa ja epäilemättä se vaikuttaa suuresti myös puolison elämään.

Jotenkin musta vaan tuntuu, että usein tuon "mies ei hyväksy" -argumentin taakse piiloudutaan ja sillä peitellään omaa saamattomuutta/arkuutta/epävarmuutta. Siis kuten ketjun aloittaja jo mainitsikin, hän ei oikeastaan edes halua kisata, kunhan vain haaveilee... Tosin onhan myös niitäkin, jotka ihan oikeasti ovat tossun alla, eivätkä koskaan uskalla tehdä päätöksiä itse. Mun mielestä parisuhteeseen kuuluu toisen tukeminen ja kannustaminen, mutta totta kai asioista täytyy myös keskustella ja puolison mielipidettä kuunnella (jos se on hyvin perusteltu).

Cirsium: Ketjun taustaa: Tämä ketju on irroitettu fitnesmalli 2011 skabat -postausketjusta (en tiedä kenen toimesta), joten tää koko postausketju kontekstista irrallaan on hassu ja kuten ajoitkin takaa ketjun pointtia; juuri kontekstista irrallaan tällä ei tunnukaan olevan mitään pointtia.

Pointtini olikin, että tämän ketjun ensimmäinen viesti ei ollut alunperin tarkoitettu ketjun aloitukseksi, vaan kommentiksi.

Pointtina oli etten usko että tahtoisi minun biksuissa lavalle menevän, enkä usko että itsellänikään pokka riittäisi, joten haaveissa vain :P
Et USKO että miehes tahtoisi sun menevän, vai TIEDÄT ettei mies tahdo sun menevän? Ootteko jutelleet asiasta, ootko kertonu että se on sun haave? Toisaalta jos susta itestäskään ajatus ei tunnu luontevalta, niin sinällään miehen mielipiteellä asialle ei taida olla merkitystä (paitsi jos se koittais pakottaa sua lavalle vaikka pokka ei riitä).

Jos mies kestää sen että oot bikineissä uimarannalla, niin ehkä se ei muussakaan yhteydessä ois hälle niin kauheaa. Enemmän varmaan biitsille mennään sillä silmällä biksuja tsuumailemaan, luulisin.

Totta on ettei musta varmaan siihen olisi, niin kuin joku tiesi kertoa. Mitä mieheen tulee niin tiedän ettei hän sitä tahtoisi, mutta ei hän minua ulos heittäisi jos siihen ryhtyisin. Nyt ketuttaa kun piti jtn mennä kommentoimaan. Kaikki kunnia kisaaville! Minä voin pitää pääni kiinni...

Tämä että tavoittelen fitnessmallimaista kroppaa, niin kuin kirjoitin alunperin, on toiveeni. Silloin voisi päästä jopa näihin kisoihin, vaikka tiedän että se ei mieheni mieleen olisikaan. Toivottavasti oli nyt selkeämmin kirjoitettu!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom