Mies ammuttiin Oulussa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu
Snoopie sanoi:
Mitä ihmettä... Peppersissähän on metallinpaljastimet.

Samaa mietin itsekin aluksi, mutta tuli mieleen, että ovatkohan ehtineet virittää laitteita toimintaan muuton jälkeen. Peppershän on nykyään Snookerin alakerrassa Harry's barin paikalla.

edit. Tuplat

edit2. ei sitten ollutkaan tuplia, mitähän tää palsta sekoilee..

Kumma etten mitään huomannut, kun olin samaan aikaan tossa pepperssin vieressä. Muutenkin ihan ihmepaikka kyseinen baari. Viimeks kun kävin siellä niin joku meisselillä uhkaili muita asiakkaita ja joi heidän kaljoja...

No huhhuh mikä baari. Pitääpä ite välttää sitä ku ruttoa ku on ikää niihin baareihin sit astellakin. Alkaa mietityttään noiden baarien turvallisuus ylipäänsä. On niitä tullu luettua juttuja, että ulos nakattu juoppo palaa suunnilleen rekalla sisään.

seppo-x sanoi:
Peppershän on nykyään Snookerin alakerrassa Harry's barin paikalla.

Onko? Pitäisi käydä kai kaapunnilla useammin. Kesällä järkytyin kun Panimon paikalla olikin Dressman. Missä Harryn baari sitten on? Vai onko ollenkaan? Pepperssissähän on kaikkea ihmettä sattunut, humehia on tarjottu ja nyrkkiä, noin niinkuin yleisimmät mainitakseni. Minne se Sedun uusi paikka sitten tulee?

viltteri sanoi:
Minne se Sedun uusi paikka sitten tulee?
Hotin paikalle.. avataan marraskuussa!

viltteri sanoi:
Minne se Sedun uusi paikka sitten tulee?

Pepperin ja Hotin paikalle,kahteen kerrokseen.Pepperi muutti Harrys Barin tilalle hampit mukanaan ja Hotti muutti gaybaari Becksun tilalle.

neutraali sanoi:
mitä ne auttaa, ei ne paljastimet itsestään niitä aseita taskuista pois kaiva.
Juu mutta jos metallinpaljastin paljastaa aseen, niin luulisi että siihen joku jotenkin reagoisi.

WTA sanoi:
Juu mutta jos metallinpaljastin paljastaa aseen, niin luulisi että siihen joku jotenkin reagoisi.
no se peppersin paljastin nyt näyttää punasta jo avain nipustakin. tympeää jokainen asiakas tyhjentää ennenkuin voidaan baariin päästää.

neutraali sanoi:
no se peppersin paljastin nyt näyttää punasta jo avain nipustakin. tympeää jokainen asiakas tyhjentää ennenkuin voidaan baariin päästää.

Olen sellaistakin kuullut, että se paljastin on enimmäkseen ollut pois päältä. Ehkäpä juuri tuosta mainitsemastasi syystä.

Brocka sanoi:
Mihinkäs gaypiirit meni?
oiskohan hilpeä huikka aukastu rempan jälkeen?siellähän ne ennen becksuakin parveili. kerran oli aika huvittava tapaus kun ajoin becksun ohi ja katsoin että onpas isokoinen nainen(siinä becksun edessä). ajoin uuden kierroksen nähdäkseni että kuinka iso nainen hän todella on. kun ajoin toisen kerran ohi oli tämä "nainen" siirtynyt hilpeä huikan taakse kuselle, hame ylhäällä ja seisten kusi, aika huvittava tapaus oli. transu siis oli jos joku ei ymmärtäny:)

Ja tänään selvesi että tuttu mies oli tuo ammuttu.... :(
Oli kaatanut kaljat tältä mieheltä eikä ollut suostunut ostamaan uutta niin oli sitten tullut tietenkin ammutuksi..... :eek:

On kyllä hullua pitää jotain paljastinta baarin ovella. Nuo paljastimet reagoivat kaikkeen, vyönsolkiin, kilokoihin, kelloihin, kännyköihin, magneettikortteihin. Ei sitten niin mitään tolkkua. Tuommoisen läpi olen mennyt muutamia kertoja ja aina se kestää minuutin verran. Jos baarissa käy tuhat ihmistä ja kaikki zekataan, niin siinä menee zekkaillessa 16 tuntia.

Mike sanoi:
On kyllä hullua pitää jotain paljastinta baarin ovella. Nuo paljastimet reagoivat kaikkeen, vyönsolkiin, kilokoihin, kelloihin, kännyköihin, magneettikortteihin. Ei sitten niin mitään tolkkua. Tuommoisen läpi olen mennyt muutamia kertoja ja aina se kestää minuutin verran. Jos baarissa käy tuhat ihmistä ja kaikki zekataan, niin siinä menee zekkaillessa 16 tuntia.
On varmaan mahdollista, sillä että pidetään paljastinta ovella, on ehkäisevä vaikutus. Itsekkin epäilen, että eivät poket ehdi mitenkään kaikkia asiakkaita perusteellisesti stekkailemaan, mutta tieto että ovella on paljastin voi toimia karkoittimena sinne aseiden kanssa pyrkiville.

Vain Pietarissa ja Tallinnassa olen käynyt metallinpaljastimien läpi. Sanotaan että suomalainen baari ovijermuineen ei kutsu käymään, mutta mites kaksi maastopukuista miliisiä metallinpaljastimen edessä sitten. Anyway, en piipannut ja homma kävi hetkessä. Ehkä. Olin gänäs.

Belmondo sanoi:
Vain Pietarissa ja Tallinnassa olen käynyt metallinpaljastimien läpi. Sanotaan että suomalainen baari ovijermuineen ei kutsu käymään, mutta mites kaksi maastopukuista miliisiä metallinpaljastimen edessä sitten. Anyway, en piipannut ja homma kävi hetkessä. Ehkä. Olin gänäs.

Venäjällä homma saattaa mennä niin, että jos metallinpaljastin piippaa, niin miliisiit ampuu ensin ja sitten vasta poistaa avainnipun ruumiin taskusta. :D

Back
Ylös Bottom