SUPERCARB 1kg -40%

Mielipiteitä pyllystäni?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Pyllysi näyttää pyllyltä. Kysymyksenasettelun epämääräisyyden takia on vähän vaikea sanoa mitään muuta.

Mikäli tarkoitat "ns. alaosalla" tuota poimua, joka jää takareiden ja pakaran väliin, niin sille tuskin on kovin pikaisesti tehtävissä yhtään mitään, koska se lienee joko kurttuun menevää ihoa tai siihen kohtaan hieman epätasaisesti kertynyttä rasvaa. Molemmissa tapauksissa tilanne todennäköisesti paranee, kun vaan sitkeästi jatkaa treenaamista, eikä stressaa tuollaisista mitättömistä pikkuseikoista.

Jos kyse olisi omasta alakropastani, poistaisin treenistä pakarapainotuksen ja panostaisin enemmän reisiin. Tällä hetkellä pakarat dominoivat aika reilusti, kun taas erityisesti takareisi kaipaisi lisää lihaa, jotta paketti näyttäisi tasapainoiselta. Mä en henkilökohtaisesti ymmärrä varsinkin nuorten tyttöjen keskuudessa leviävää pakaramaniaa, jossa ihannoidaan Jen Selter (tai jopa Kim Kardashian) -tyylistä, muuhun vartaloon nähden suhteettoman suurta persettä ja jumpataan hullun kiilto silmissä ainoastaan tarakkaa. En nää lihasepätasapainon (niin ulkonäön kuin voimantuotonkin kannalta) tarkoitushakuisessa hankkimisessa pienintäkään järkeä.

Muhkumpi kuin mulla. Kuvasta päätellen anatomisesti sovinnaisella kohdalla ja hoitaa tehtävänsä lonkan ojentajana. Oletettavasti kannattelee housuja kiitettävästi.

Jos jotain asiapitoista pitää sanoa, niin nyökyttelen Maddoxin kommenteille. Siellä taustapuolella on muutakin kuin maximukset.

Hyvin menee, jatka treenausta. En näe mitään lihasepätasapainoa, ja vaikea sitä onkin tuollaisilla perusliikkeillä kehittää. Jos kuvaan sohottaa peppua, niin se ylläri näyttää isommalta kuin ei-sohotetut reidet. Vrt. esim tää kova fitnesskissa, jonka superreidet näkyy vain keskimmäisessä postauksen kuvassa: Kyykky is back! ^_^ | Emmie Fitness

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
En näe mitään lihasepätasapainoa, ja vaikea sitä onkin tuollaisilla perusliikkeillä kehittää. Jos kuvaan sohottaa peppua, niin se ylläri näyttää isommalta kuin ei-sohotetut reidet.
Perusliikkeilläkin on mahdollista saada aikaiseksi lihasepätasapaino, mutta se, mihin suuntaan se minkäkin liikkeen kohdalla kallistuu, on hyvin henkilökohtaista ja riippuvaista mm. omasta fysiikasta ja geneettisistä taipumuksista, liikeradan laajuudesta ja useammasta muusta seikasta. Esim. siinä missä jollain toisella kasvaa kyykyssä reidet, toisella pullistuu perse ja penkkipunnerruksessa jonkun ojentajat vahvistuvat rintaa enemmän, vaikka kaverilla käykin juuri päinvastoin.

Tuo poseeraus ei ole mitenkään erityisesti reisien kustannuksella pakaraa korostava, voisin luetella heti muutaman huomattavasti paremmin persettä korostavan ja imartelevan posen.

Näenkö väärin, vai onko tuossa kuvassa katsojan puoleinen jalka käännetty siten, että polvi on hiukan poispäin katsojasta? Jos näin, se häivyttää takareittä, jonka sanoisin olevan jäljessä pakaraa. Jos viittaat pakaran alaosalla tuohon pieneen poimuun/kumpuun pakaran alla (ns. banana roll), se saattaa häipyä kun treenaat takareittä isommaksi ja pudotat hiukan rasvaprosenttia, mutta välttämättä ei. Aika lailla geneettinen ominaisuus kerätä siihen rasvaa, naisille hyvin tavallista. Tai tarkoitin että tokihan se lopulta häviää jos rasvat tarpeeksi alas vetää, mutta se onkin toinen asia, että onko järkeä laihduttaa niin kireäksi. En näkisi järkevänä takertua tuollaisiin pikkuseikkoihin kovinkaan voimakkaasti, koska kukaan ei noihin huomiota kiinnitä paitsi sinä itse.

Näenkö väärin, vai onko tuossa kuvassa katsojan puoleinen jalka käännetty siten, että polvi on hiukan poispäin katsojasta? Jos näin, se häivyttää takareittä, jonka sanoisin olevan jäljessä pakaraa. Jos viittaat pakaran alaosalla tuohon pieneen poimuun/kumpuun pakaran alla (ns. banana roll), se saattaa häipyä kun treenaat takareittä isommaksi ja pudotat hiukan rasvaprosenttia, mutta välttämättä ei. Aika lailla geneettinen ominaisuus kerätä siihen rasvaa, naisille hyvin tavallista. Tai tarkoitin että tokihan se lopulta häviää jos rasvat tarpeeksi alas vetää, mutta se onkin toinen asia, että onko järkeä laihduttaa niin kireäksi. En näkisi järkevänä takertua tuollaisiin pikkuseikkoihin kovinkaan voimakkaasti, koska kukaan ei noihin huomiota kiinnitä paitsi sinä itse.

Komppaan. Mulla on kans tollanen (tosin vaan toisen pakaran alla :lol2:) sekä molemmissa ulkoreisissä satulalaukkua. Mulla noi rasvakertymät vaan korostuu kun koittaa vetää rasvaprosenttia pienemmäksi, kun se rasva lähtee noista kohdista tosiaan aivan vihoviimeisenä. Olen siis todennut, että niille ei muuta voi kun koittaa treenata enemmän lihasta alle. Ei sekään välttämättä auta, mutta ainakin huomio kiinnittyy niihin upeisiin lihaksiin eikä muutamaan rasvapoimuun/muhkuraan joihin ei tosiaan nytkään kukaan muu kiinnitä huomiota paitsi mä ite :thumbs: Eli älä stressaa ja jatka treenejä!

Suositut

Back
Ylös Bottom